🟡🟡🟡آداب تفکر و گفتگو🟡🟡🟡
حکمرانی فرهنگی در دولت آینده
https://eitaa.com/fahhaam/1824
تک صدایی چیست و چطور تئوریزه می شود؟
https://eitaa.com/fahhaam/1740
غلو دربارۀ امام خمینی
https://eitaa.com/fahhaam/1781
بحث احمقانه
https://eitaa.com/fahhaam/1970
بحث عاقلانه
https://eitaa.com/fahhaam/1958
🟡🟡🟡تحلیل🟡🟡🟡
تحصیلات اصولگرایان و اصلاح طلبان برجسته
https://eitaa.com/fahhaam/1793
تحلیل اجتماعی ژن قهرمانی
https://eitaa.com/fahhaam/1769
تحلیل فیلم: آشغالهای دوست داشتنی
https://eitaa.com/fahhaam/1810
تحلیل فیلم: آژانس شیشهای
https://eitaa.com/fahhaam/1755
تحلیل نتایج انتخابات 1403- مرحله اول
https://eitaa.com/fahhaam/1952
سلبریتیسم
https://eitaa.com/fahhaam/1947
🟡🟡🟡سیاست فرهنگی🟡🟡🟡
بررسی شتابزدۀ کارنامۀ شهید رئیسی
https://eitaa.com/fahhaam/1714
رأی آگاهانه به فرهنگ
https://eitaa.com/fahhaam/1841
اگر بدانم چه می شود؟
https://eitaa.com/fahhaam/1858
اگر ندانم چه می شود؟
https://eitaa.com/fahhaam/1867
عصر احمدی نژاد
https://eitaa.com/fahhaam/1875
عصر خاتمی
https://eitaa.com/fahhaam/1874
کاهش محبوبیت روحانیت
https://eitaa.com/fahhaam/1859
حجاب
https://eitaa.com/fahhaam/1894
رفاه طلبی
https://eitaa.com/fahhaam/1898
🟢🔵🔴🟡
فهام: فرهنگ. هنر. ادبیات. مذهب
@fahhaam
پیشنمونۀ موعود
https://eitaa.com/fahhaam/1811
زیارت غدیر
https://eitaa.com/fahhaam/1900
یک خبر وحشتناک: خطر سقوط
https://eitaa.com/fahhaam/1838
مباهله
https://eitaa.com/fahhaam/1986
محرم 1403-0
https://eitaa.com/fahhaam/2003
محرم 1403-1
https://eitaa.com/fahhaam/2040
محرم 1403-2
(ضبط نشد)
محرم 1403-3
https://eitaa.com/fahhaam/2044
محرم 1403-4
https://eitaa.com/fahhaam/2045
محرم 1403-5
https://eitaa.com/fahhaam/2062
محرم 1403-6
https://eitaa.com/fahhaam/2072
محرم 1403-7
https://eitaa.com/fahhaam/2084
محرم 1403-8
https://eitaa.com/fahhaam/2100
محرم 1403-9
https://eitaa.com/fahhaam/2111
محرم 1403-10
https://eitaa.com/fahhaam/2123
محرم 1403-11
https://eitaa.com/fahhaam/2131
🟢🔵🔴🟡
فهام: فرهنگ. هنر. ادبیات. مذهب
@fahhaam
🔵🔵🔵تحلیل🔵🔵🔵
حماسه و تشیع
https://eitaa.com/fahhaam/2143
🔵🔵🔵فیلم معرفی شاعر🔵🔵🔵
اوحدی مراغه ای
https://eitaa.com/fahhaam/1892
سروش اصفهانی
https://eitaa.com/fahhaam/1897
سنایی غزنوی
https://eitaa.com/fahhaam/1840
علی نامه
https://eitaa.com/fahhaam/1798
غالب دهلوی
https://eitaa.com/fahhaam/1901
مولوی
https://eitaa.com/fahhaam/1883
🔵🔵🔵معرفی کتاب🔵🔵🔵
خطبۀ غدیر
https://eitaa.com/fahhaam/1747
دلیل الجنان
https://eitaa.com/fahhaam/1855
سعادت نامه
https://eitaa.com/fahhaam/1835
🟢🔵🔴🟡
فهام: فرهنگ. هنر. ادبیات. مذهب
@fahhaam
🔴🔴🔴تحلیل فیلم🔴🔴🔴
آژانس شیشهای
https://eitaa.com/fahhaam/1755
آشغالهای دوست داشتنی
https://eitaa.com/fahhaam/1810
آشغالهای دوست داشتنی (طرح بحث)
https://eitaa.com/fahhaam/1767
🔴🔴🔴موسیقی🔴🔴🔴
مست قلندر
https://eitaa.com/fahhaam/1906
🔴🔴🔴نقاشی🔴🔴🔴
تابلوی غدیر، حسن روح الامین
https://eitaa.com/fahhaam/1899
🟢🔵🔴🟡
فهام: فرهنگ. هنر. ادبیات. مذهب
@fahhaam
May 11
هدایت شده از فرانک🖋 📚
🔶مطالب مفید و کاربردی داستاننویسی
رو اینجا راااایگااااان بخون😌👇
همراه با:
🔶نکات آموزشی
🔶چالش هفته
🔶نقد داستان
🔶داستان کوتاه نویسندگان معروف
🔶سبک نویسندگان مختلف
🔶حکایات
🔶داستان صوتی
🔶معرفی کتاب
🔶فراخوانهای داستاننویسی
و....
http://eitaa.com/joinchat/4211474635Cc83650fa50
معرفی یک گفتگوی 15 قسمتی متفاوت و مفید
سال تولید: 1399
https://www.aparat.com/v/tCJ6T
🟢«کربلا به روایت یزید» با تولید پانزده قسمت سی دقیقهای، با فضا و دکوری ساده، تلاش کرد تا محتوایی متفاوت عرضه کند. این برنامه در آپارات منتشر شد و خارج از قالبهای تلویزیونی به بررسی حادثۀ عاشورا پرداخت. میشود از عنوان برنامه به تفاوت نگاه یا تلاش برای تفاوت در بررسی این حادثه پی برد و از این تلاش هم میشود به عنوان اولین و مهمترین عامل موفقیت «کربلا به روایت یزید» یاد کرد. اما چه نیازی به تفاوت نگاه در حادثۀ عاشورا وجود دارد و چگونه قرار است اتفاق بیفتد؟
🟡در اولین قسمت از «کربلا به روایت یزید» یاسر عرب در جایگاه مجری انتقاداتی به خوانشهایی که از حادثۀکربلا در جامعۀ ایرانی وجود دارد، وارد کرد و به دستهبندی آنها پرداخت. اشارهای هم شد به اینکه چه کسانی یا چه جریانهایی از این خوانشها استفاده میکنند. مخاطب قرار است خوانشی تازه از حادثۀ کربلا بشنود و آنطور که از عنوان برنامه برمیآید، از زاویهای تازه با این حادثۀ تاریخی روبهرو شود.
https://www.aparat.com/v/tCJ6T
🟢🔵🔴🟡
فهام: فرهنگ. هنر. ادبیات. مذهب
@fahhaam
🟡در این برنامه زمینههای تاریخی قیام عاشورا بررسی شد؛ از دوران جاهلی تا جریان نفاق در مدینه و روزگار خلفا تا حکومت معاویه. در «کربلا به روایت یزید» تاریخ با رویکردهای جامعهشناسانه و سیاسی همراه شد و مخاطب را با روی دیگر این سکه آشنا کرد. کارشناس این برنامه، مجتبی احمدی، مدام از تاریخ به امروز آمد و برگشت؛ در مواقعی به صورت مستقیم و در بیشتر موارد، تنها با نامگذاریهایی مثل «انقلاب اسلامی پیامبر» و «جمهوری مدینه» و «تشویش اذهان عمومی» و «بر هم زدن امنیت ملی». احمدی میگفت: «انسان موجودی تاریخی است و این اتفاقات همواره در تاریخ تکرار میشود».
🟡در میان صحبتها سکانسهایی از فیلمهایی مثل روز واقعه و امام علی(ع) هم استفاده میشد تا کارگردان علاوه بر تنوع بصری، شواهدی از تاریخ را هم پیش چشم مخاطب بیاورد. موفقیت در جذب مخاطب آن هم در فضایی اینچنینی به شناخت درستی از شرایط و ویژگیهای این فضا نیاز دارد. با توجه به حوصلۀ مخاطب در فضای مجازی، زمان کوتاه برنامه در هر قسمت، نشان داد که سازندگان برنامه شرایط فضای مجازی را میشناسند. این برنامه تا حد زیادی به هدف خود، یعنی عرضۀ خوانش و نگاه تازه، نزدیک شد و تصویر دقیقی از سیاست، اقتصاد و فرهنگ جامعۀ صدر اسلام را ارائه کرد که در این مسیر تجربۀ قابل قبولی داشت.
https://www.aparat.com/v/tCJ6T
🟢🔵🔴🟡
فهام: فرهنگ. هنر. ادبیات. مذهب
@fahhaam