من مدتهاست تو اجتماعِ آشناهامون خشک و یخ و افسرده خطاب شدم.
حالا امروز یکی برگشت گفت وایسا ببینم، نکنه تو درونگرایی؟:))))))))))
هیچی قشنگتر از این نیست که توی لوکیشن مورد علاقت، توی توی فضای مورد علاقت ، توی هیئت حضرت ابوالفضل
یهو یکی سینی قهوه رو بده به تو و بگه
" تو سینی قهوه و پخش میکنی؟"
و قهوه عراقی مورد علاقتو پخش کنی:))))
هدایت شده از - عبدالرضای بیبصیرت -
" گواهی میدهد آن قبر کوچک
که مردی را خجالت آب کرده"