یه جایی تو کتاب بیشعوری یه جمله خیلی قشنگ هست میگه :
-اغلب ِدرست تربیت شدگان در رنج اند
بیشعورها همیشه خوشند .
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در خیالم با خیالت ، بی خیالِ عالمم.
تا که هستی در خیالم ، خوش خیالِ عالمم .