eitaa logo
فرارَوی
660 دنبال‌کننده
408 عکس
384 ویدیو
18 فایل
« برای فراتر رفتن از موقعیت، مادّیت و أنانیّت » گزیده ای از تحلیل ها و یادداشت های روز پرداخت به مسائل کشوری و استانی تبیین تحولات تاریخی ارتباط با ما @FarzadAqdasian @Irani1871 https://eitaa.com/fararavi
مشاهده در ایتا
دانلود
چقدر ما ایرانیان با صحبت ها و اشک های مجید واشقانی (بازیگرسینما) سَمپاتی داریم؛ «جانا سخن از زبان ما می گویی» 👇 @fararavi
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محسن میلانی، استاد تمام علوم سیاسی دانشگاه فلوریدا، دعوای آمریکا و ایران را در چه می بیند؟! کوتاه است، با هم ببینیم 👇 @fararavi
بمب اتم مطالبه ملی است برای صیانت از میهن در برابر غربی های وحشی... چه کنیم که برخی به جای آنکه به هر طریقی از وطن دفاع کنند، دنبال این هستند که بچه مثبت محیط بین الملل باشند!!!! 👇 @fararavi
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▶️ تحلیلگر آمریکایی: اسرائیل بدون آمریکا وجود ندارد 👇 @fararavi
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واسه ایران که همه جان و تنه...مداحی راغب هیئتِ مسئول در برابر هیئت بی دغدغه 👇 @fararavi
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایران، اگر دلِ تو را شکستند ‌...😭 هیئتِ مسئول در میانه جنگ 👇 @fararavi
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅نگاهی به نتایج مداخلات آمریکا در کشورها 🔹جواد حیدری، مترجم کتاب مسائل نظریه‌ سیاسی: 🔹آمریکایی‌ها هر بار در کشوری مداخله‌ای داشته‌اند، یا براساس سیاست پیش‌دستانه بوده یا ادعای بشردوستانه. 🔹این سیاست در کشور لیبی به بی‌دولتی ختم شده است. 🔹همچنین نتیجه دیگر آن شکل‌گیری دولت‌های ضعیف مانند عراق بوده است. 🔹سومین نتیجه این مداخلات نیز بازگشت قدرتمندتر اقتدارگرایی بوده است؛ درست مانند آنچه در افغانستان رخ داد. 👇 @fararavi
‏ترامپ:هر کسی که شک دارد که ما غنی‌سازی اورانیوم ایران را از بین برده‌ایم، دروغ می‌گوید. ‏خود این حرف صحه بر درست بودن تصمیم ایران برای عدم همکاری با آژانس و اخراج بازرسان آژانس است . با استناد به همین حرف باید بگوییم ایران غیر هسته ای بازرس برای چی؟ ‏دیگه منتظر لغو تحریم های هسته ای هستیم چون ایران هسته ای وجود ندارد!! ‏‌✍️ عبدالله گنجی 👇 @fararavi
50.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🤔چرا ما آمریکا را «شیطان بزرگ» می نامیم؟ 🧐چرا شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهیم؟ 🤨اگر آنها جای ما بودند چه می‌گفتند؟ 🤔Why do Iranians call the US the "Great Satan"? 🧐Why do Iranians chant "Death to America"? 🤨What would you call us if the roles were reversed? «فرشته سادات رحیمی» ارزش دیدن دارد، ببینید حتماً 👇 @fararavi
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 نطق آتشین نماینده پارلمان بلژیک در مقابل سفیر اسرائیل! 🔻 فلسطین آزاد خواهد شد و سران اسرائیل به زودی پشت میله‌های زندان خواهند بود. 👇 @fararavi
🔰 خط خیانت شیرزاد استاد دانشگاه صنعتی اصفهان و نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در صحن علنی مجلس ایران را متهم به برنامه اتمی کرد و زمینه ی فشار سیاسی اقتصادی و نظامی علیه ایران را فراهم کرد. چرا او دستگیر و به جرم خیانت ملی اعدام نشد؟ 👇 @fararavi