با قدم برداشتن، قوی میشوی.
با امتحان کردن، یاد میگیری.
با ادامه دادن، میرسی.
تسلیم نشو.
🌱🍓
صبح ها،💙
امید را با چایےام هم مےزنم..🌱
با توکل بر خداوندے کہ🫐
این نزدیکےهاست..🤍🫂
سلام صــبـــحـــــتون بخیر🍃✨️
صبح زیباتون پر از آرامش و انگیزه:)🍓
✳️هر احساسی پیامی برای ما دارد:
✅️افسردگی پیامی دارد و می گوید:
سبک زندگیم خوب نیست و راکد بودن را باید رها کنم و به جای حس بیهوده بودن حس مفید بودن را تقویت کنم
✅️اضطراب پیامی دارد و میگوید:
خودم را بیش از حد درگیر مسائلی کرده ام که ارتباطی به من ندارند
✅️استرس پیامی دارد و میگوید:
روی مسائل زندگیم تسلط ندارم و باید مهارت هایم را افزایش دهم و نیاز به مرتب تر کردن زندگیم دارم
✅️کمبوداعتماد به نفس پیامی دارد و میگوید:
من به وعده هایی که به خودم می دهم عمل نمیکنم و دیگه نمیتوانم روی خودم حساب کنم
✅️زودرنجی برای من پیامی دارد و برای میگوید:
دچار خودبزرگ بینی هستم و کوچکترین مخالفتی را برنمیتابم چرا که تصور میکنم هرآنچه که میپندارم بی شک درست است.
┅═✿๑🍀🌺🌼🌸๑✿═┅
موفقیت فقط رسیدن به هدف نیست
بلکه میزان رشدی است که تو در مسیر 🤏🏻☁️
رسیدن به اهداف و خواسته هایت خواهی داشت💛🥲
🌸🍃🌸🌸🍃🌸🍃
لینک ناشناسمون قند عسلااا بیاید ناشناس باهم صحبت کنیمم🤏🏻🤓
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_qw68arh&btn=پیام.های.گلیاا✨️
502.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واقعا چطور میتونید؟💔
من عاشق شیر کاکائوعمممم🧋بهتره بگم عاشق این شاهکارممم🫂
💡نمقابله با افکار منفی
🔻 بچه ها تا حالا شده یک فکر منفی همینطور بیاد وسط ذهنت، مثل «من بلد نیستم»، «حتماً خراب میکنم» یا «دیگران از من بهترن»؟🥴
-این فکرا معمولاً بیدعوت میان و تمرکز و آرامش آدم رو میگیرن!
- امروز میخوایم یک روش ساده برای کنترلشون یاد بگیریم به نام: تکنیک مدیریت افکار منفی
1⃣ تشخیص فکر
اول بفهمیم چی اذیتمون کرده، همین که بگیم «این یک فکر منفیه» خودش نصف راهه!
2⃣ اونو تبدیل به چالش کنیم
- از خودت بپرس: این فکر چه شواهد واقعی داره؟ و یا چه چیزایی خلافش رو ثابت میکنه؟
- اکثراً میفهمیم مغزمون مشکل رو بزرگنمایی کرده
3⃣ بازنویسی فکر
❌بهجای «من نمیتونم» بگو:
✔️«سخته، ولی میتونم مدیریت کنم.»
4⃣ تمرکز روی حال
چند نفس عمیق…و توجه کامل به کاری که همین الان داری انجام میدی.
❌ یادت باشه: افکار منفی «واقعیت» نیستن، فقط «برداشت ذهن» هستن.
وقتی جلوشون میایستی، قدرتشون کم میشه.🔮
•چیکار کنیم استرس نداشته باشیم🫠💓🌱؟
-موسیقی های آرامش بخش و بی کلام گوش بدید و برای چنددقیقه خودتون رو رها کنید 🍓❤️
-چای سبز بخورید(تاثیر فوق العاده ای داره)🌱
-پیاده روی کنید(اگه امکانش نبود که برید بیرون تو خونه قدم بزنید)⏳
-احساسات خودتون رو روی کاغذ بیارید(دلیل استرس و راه حلش)🗒
-بخندید(درسته خندیدن توی لحظه ای که استرس دارید سخته اما برای کاهشش میتونید بخندید که خیلی تاثیر داره.😂
-چشماتونو ببندید و نفس عمیق بکشید🏵
-به کسی که دوستش دارید زنگ بزنید📱
-مدیتیشن انجام بدید🧘♂
-خودتون رو به کار لذت بخشی سرگرم کنید.🧩
🌿🌿🌿🌿🌿🌿