eitaa logo
کارگزینی و امور اداری
149.1هزار دنبال‌کننده
997 عکس
646 ویدیو
2.3هزار فایل
اخبار کارگزینی و تشکیلات اخبار امور مالی و اداری اطلاعیه ها و بخشنامه ها سفارش تبلیغ: https://eitaa.com/tabligh_120
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 رفت و آمد پدر و مادرها به مدرسه باید افزایش یابد 👤وزیر آموزش و پرورش: ▫️ باید با هم و سریع آموزش و پرورش را بالا ببریم و این موضوع، با اتحاد و انسجام از درون و تعیین دستور کار ممکن است. در این راستا، اولین شریک ما، خانواده‌ها هستند بنابراین رفت و آمد پدر و مادرها به مدرسه باید افزایش یابد. ▫️باید با هم و با اتحاد، دقیق و سریع آموزش و پرورش را روی سطح قرار دهیم. ماهیت کار آموزش و پرورش کاری جمعی و با مشارکت ذی‌نفعان است. ▫️خیلی‌ها به ما بد و بیراه گفتند اما این یک واقعیت است که کیفیت آموزش ما خوب نیست و پنهان کردن واقعیت، کمکی به حل مساله نمی‌کند. @farhangian120 .
وام ۲۰ میلیونی به بازنشستگان بدون نیاز به ضامن مدیرکل فرهنگی، اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی: در سال جاری وام اعطایی بازنشستگان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت که نیاز به معرفی ضامن هم ندارد. بازنشستگان بدون مراجعه حضوری می‌توانند درخواست خود را ارائه دهند. @farhangian120 .
🔺 روش ثبت نام و دریافت وام اجاره مسکن برای ثبت نام وام اجاره مسکن به سایت www.saman.mrud.ir مراجعه کنید. وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ که بخشنامه آن از سوی بانک مرکزی به ۲۰ بانک مختلف ارسال شد. @farhangian120 .
پرداخت عیدی با حقوق بهمن ماه خواهد بود @farhangian120 .
عیدی همراه با حقوق بهمن ماه واریز می گردد کارمند مجرد  :۲/۵۰۰/۰۰۰ کارمند مشمول حق تاهل :۳/۲۰۰/۰۰ کارمند مشمول تاهل داری یک فرزند :۳/۵۰۰/۰۰۰ کارمند مشمول تاهل با دوفرزند :۳/۸۰۰/۰۰۰ کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
🛑 پرونده اعتراضات بسته شد؛ هنوز خبری از احکام رتبه جدید معلمان نیست با وجود آنکه مسئولان وزارت آموزش و پرورش صراحتاً از بررسی تمام اعتراضات و بسته شدن پرونده این موضوع خبر می‌دهند اما برخی معلمان مدعی هستند که در مرحله بررسی اعتراضات با ارتقای رتبه همراه شدند اما تا این لحظه احکام رتبه جدید برای آنها صادر نشده است بنابراین هنوز از افزایش حقوق رتبه جدید بهره‌مند نشده‌اند. برای پیگیری مجدد این موضوع، تماس‌های متعددی با علی فرهادی معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش که همزمان سخنگوی این وزارتخانه هم است، برقرار کردیم اما متأسفانه پاسخگوی تماس‌ها نبود/تسنیم @farhangian120 .
عیدی همراه با حقوق ماه واریز می گردد @farhangian120 کارمند مجرد( مرد و زن)  ۲/۵۰۰/۰۰۰ کارمند مرد متأهل (یا زنی که در فیش حقوقی از حق تأهل بهره مند شده)  ۳/۲۰۰/۰۰ کارمند مرد متأهل داری یک فرزند ۳/۵۰۰/۰۰۰ کارمند مرد متأهل با دوفرزند ۳/۸۰۰/۰۰۰ کارمند مرد متأهل با سه فرزند ٤/١٠٠/٠٠٠ کارمند مرد متأهل با چهار فرزند ٤/٤٠٠/٠٠٠ کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __
➖افزایش بودجه صداوسیما ۵۸ درصد ✔️افزایش بودجه  آموزش و پرورش  شاید ۳۰ درصد فرهادی : قطعاً افزایش بودجه آموزش و پرورش خیلی زیاد خواهد بود چون دیگر می‌خواهیم کسری نداشته باشیم. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: نسبت به بودجه امسال پیش‌بینی ما این است که ما باید ۳۰ درصد افزایش داشته باشیم که براساس عملکرد دچار کسری نشویم ولی تا زمانی که همه چیز تدقیق نشود نمی‌توان عدد دقیقی اعلام کرد. @farhangian120 .
۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گرامی باد @farhangian120 .
🔸 سخنگوی فراجا: هیچ خطری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را تهدید نمی‌کند ▫️سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا: الحمدلله هیچ تهدیدی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایران را تهدید نمی‌کند و کشور در امنیت کامل است/ تسنیم @farhangian120 .
🔺ورق در بازار برگشت / کاهش قیمت طلا و سکه تا کجا ادامه خواهد داشت؟ قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار در ۱۰ روز حدود ۲۰۰ هزار تومان ریخت و از مرز سه میلیون پایین آمد. با ادامه این روند عقب‌نشینی طلا تا محدوده دو میلیون و ۶۷۸ هزار تومان دور از دسترس نیست @farhangian120
کارمندان زن مطلقه و معیل به شرطی که قبلا مدارک ارائه دادن و تو حکم حق عائله مندی یاحق اولاد می گیرند  رقم ۷۰۰ و ۳۰۰ اولاد را با عیدی می گیرند @farhangian120 .
🔴 جذب ۹۲ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش در سال آینده رضامراد صحرایی : تا پایان سال آینده ۹۲ هزار نفر در آموزش و پرورش کشور جذب خواهند شد که از این تعداد ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ و مابقی این معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش سطح کشور خواهند پیوست. @farhangian120 .
۵۰ درصد تخفیف پایان سال یک وسیله بسیار کاربردی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان این حراج استثنایی را از دست نده 👇👇👇👇👇👇👇 تبلت یادداشت و طراحی دیجیتال چند رنگ ✅ دارای صفحه نمایش 8.5 اینچی LCD e-paper 🔴مناسب نقاشی، کار گرافیکی، تمرین دروس و ریاضیات ✅مناسب برای تمامی سنین (کودکان، دانشجویان، کارمندان و ...) ✅القا حس کاغذ و تنظیم ضخامت نوشتار با کنترل فشار قلم بر روی صفحه پاک کردن سریع و دارای دکمه قفل جهت جلوگیری از پاک شدن ناخواسته 🔴 قیمت محصول: 300 هزار تومان ✅ قیمت با تخفیف: 159 هزار تومان مشاهده و سفارش محصول 👇👇👇👇👇👇 http://refahi.nadikala.ir/product/view/964/?ref=8652
💠 پاداش پایان خدمت و معوقات  کارکنان وزارت علوم  تسويه شد علی خطیبی معاون مالی و اداری وزارت علوم اعلام کرد : پاداش پایان خدمت تمام کارکنان آموزش عالی تاکنون تسویه شده و تمام معوقات تا پایان سال 1401 تسویه شده است @farhangian120
💢 مشارکت حداکثری در انتخابات تکمیل کننده جشن انقلاب است @farhangian120 👤وزیر آموزش و پرورش در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در لرستان: مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری و تکمیل کننده جشن انقلاب است.امروز استقلال کشور در حوزه اقتصاد در جهان کم نظیر است و ما هجدهمین اقتصاد جهان هستیم در حالی که با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم.قبل از انقلاب در حوزه آموزش از هر دو نفر یک نفر بی سواد بود، اما حالا در تمام روستا‌ها امکانات تحصیل برای همه وجود دارد.به گفته خبرنگار فرهنگیان صد و بیست وی گفت که بیش از ۹۷ درصد مردم کشورمان باسوادند.قبل از انقلاب بسیاری از روستا‌ها به آب و برق دسترسی نداشتند، اما اکنون ۹۶ درصد مردم از نعمت آب شرب سالم بهره مندند و کمتر جایی وجود دارد که برق نداشته باشند.ما نخبگانی بزرگ و جهانی داریم و در اختراعات به رتبه زیر ۱۰ در دنیا رسیده ایم. کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
ما هجدهمین اقتصاد جهان هستیم صحرایی گفت : امروز استقلال کشور در حوزه اقتصاد در جهان کم نظیر است و ما هجدهمین اقتصاد جهان هستیم در حالی که با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم. @farhangian120 .
📌 واریز عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی تا ۱۰ اسفند مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی: 🔹پس از اتمام پرداخت حقوق بهمن ماه بازنشستگان عیدی واریز می‌شود. 🔹در حال تامین منابع هستیم و ا‌ن‌شاءالله تا دهم اسفندماه عیدی پرداخت می‌شود. @farhangian120 .
پذیرش ٣٠ هزار نفر از دانشگاه فرهنگیان از کنکور ١۴٠٣ قطعی شد @farhangian120 داوطلبان فرهنگیان با آزمون‌های شخصیت محوری سنجیده می‌شوند/انتخاب زمان مصاحبه توسط داوطلبان ✍️ سید جلال موسوی، معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست بررسی کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان گفت: 🔸فرآیند جذب معلم قبلاً به صورت آزمون تستی و مصاحبه‌ای بود اما در سال‌های جاری فرآیند جذب معلم در جهت ارتقای کیفیت تغییر کرده است. بنابراین صرفاً تسلط بر تست دلیل موجهی برای جذب معلم نمی‌باشد و باید آزمون‌های شخصیت محوری برای مثال آزمون روابط اجتماعی که مهم ترین ویژگی برای معلم است، سنجیده شود. امسال بیش از ٣٠ هزار نفر جذب دانشگاه فرهنگیان خواهیم داشت. @farhangian120 .
📣🔴تاریخ آزمون اقدام پژوهی 🟤 استان:اصفهان ✅کد دوره : ۹۱۴۰۱۴۰۹ 🟤مدت دوره : 24 ساعت ✅تاریخ آزمون: 1402/11/24 تا 1402/11/30 10:00 تا 10:30 13:00 تا 13:30 17:00 تا 17:30 @farhangian120 .
📣🔴تاریخ آزمون پدافند زیستی راهبردی 🟤 استان:کرمانشاه 🟤کددوره : 99507208 ✅مدت دوره : (18 ساعت ) 🟤تاریخ آزمون : ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ تا ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ ۱۰:۰۰ تا ۱۰:۳۰ ۱۱:۰۰ تا ۱۱:۳۰ ۲۰:۰۰ تا ۲۰:۳۰ @farhangian120 .
📣🔴تاریخ آزمون آیین نامه اجرایی مدارس ویرایش سال ۱۴۰۰ 🟤 استان:خراسان_رضوی ✅ مدت دوره : 12 ساعت ✅ كد دوره : ۹۹۵۰۶۹۵۵ ✅تاريخ آزمون: ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ تا ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ ۰۹:۰۰ تا ۰۹:۳۰ ۱۱:۰۰ تا ۱۱:۳۰ ۱۸:۰۰ تا ۱۸:۳۰ @farhangian120 .
آموزش الکترونیکی کرمانشاه.pdf
931.3K
📣 📣🔴سوالات آموزش الكترونیكی e-learning ❎ استان:کرمانشاه_ناحیه_3**             ❎ مدت دوره: 12 ساعت 🟢تاریخ آزمون :1402/11/18لغایت1402/11/22   11:00لغایت11:30 14:30لغایت15:00 20:00لغایت20:30 @farhangian120