eitaa logo
کارگزینی و امور اداری
145.6هزار دنبال‌کننده
943 عکس
623 ویدیو
2.3هزار فایل
اخبار کارگزینی و تشکیلات اخبار امور مالی و اداری اطلاعیه ها و بخشنامه ها سفارش تبلیغ: https://eitaa.com/tabligh_120
مشاهده در ایتا
دانلود
تمام ورودی های ١۴٠٣ دانشگاه فرهنگیان، با حکم کارگزینی ماهانه ١٠ میلیون تومان استخدامی می شوند. تصویب شد همان داوطلبان کنکور اختصاصی فرهنگيان کشور ١۴٠٣ بعد از قبولی ورودی های ١۴٠٢ و قبل آن نیز برای آن ها از ابتدای فروردین امسال احکام جدید صادر شده است! @farhangian120 .
حیطه عمومی کیفیت بخشی.pdf
5.03M
📣 مجموعه تست حیطه عمومی کیفیت بخشی مشاغل (پرورشی و...) @farhangian120 .
مدارک لازم جهت بازنشستگان ۱۴۰۳ @farhangian120 .
💢 آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش امروز برگزار شد ▫️در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند. ▫️نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود. ➖➖ @farhangian120 .
تلاش می‌کنیم بخش‌ زیادی از بازنشستگان را نگه داریم 🔰سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش: 🔻حدود ۶۷ هزار معلم شرایط بازنشستگی دارند 🔻تلاش می‌کنیم بخش‌ زیادی از بازنشستگان را نگه داریم @farhangian120 .
کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد درگذشت رئیس آموزش و پرورش مهاباد: 🔹قاسم رائر حجازی کهنسال‌ترین معلم ایران در این شهرستان براثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت. 🔹این معلم دلسوز و پرتلاش پس از ۳۴ سال خدمت در آموزش و پرورش مهاباد سرانجام در سال ۱۳۵۶ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بازنشسته شد. @farhangian120 .
نامه یک معلم در سال۱۳۴۲ 📍با کمال ادب چون روز چهارشنبه بعلت کسالت شدید و نداشتن دسترسی به پزشک نتوانستم تدریس کنم و کلاس بوسیله دانش آموزان اداره شد، آن اداره حق دارد یک روز حقوق اینجانب را کسر نماید. @farhangian120 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قالیباف: مهم‌ترین وزارتخانه آموزش‌وپرورش است ▪️اما در ۲۰ سال ۱۷ وزیر و سرپرست تغییر داده‌ایم رئیس مجلس: 🔹به اعتقاد من هیچ وزارتخانه و دستگاهی مهمتر، حساس‌تر و اساسی تر از وزارت آموزش و پرورش نیست اما طی ۲۰ سال گذشته حدود ۱۷ وزیر و سرپرست به خود دیده است. 🔹وزارت آموزش و پرورش از بزرگترین وزارتخانه‌های کشور است که باید برترین مدیران در آن کار کنند. 🔹کافی است در یک دوره ۲۰ ساله به سیستم آموزش و پرورش توجه کرده و تلاش کنیم بر مدار خود قرار گیرد و اگر ۲دهه این اتفاق بیفتد شاهد تحولی عظیم خواهیم بود. 🔹وزارت آموزش و پرورش مهمترین وزارتخانه برای فرهنگ و تربیت است و اگر می‌خواهیم مشکلات هر بخشی را در کشور حل کنیم باید به آموزش و پرورش دقت کنیم. @farhangian120 .
وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش: . 🔹ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است. @farhangian120 .
مبلغ مقرری به حساب دانشجومعلمان برگردانده خواهد شد 🔴 با توجه به پیگیری و درخواست متعهدین خدمت در خصوص کسر مقرری متعدین، طبق مصوبه جلسه وزارت و دیوان عدالت اداری تصمیم بر این شد که فقط مبلغ افزایش ضریب حقوق ۱۴۰۳ دانشجویان (20.729.200 ریال ) به عنوان مقرری کسر شود و مابقی در زمان استخدام قطعی کسر می گردد.به گزارش فرهنگیان صد و بیست بدین ترتیب دانشجویان به مانند سایر همکاران، حقوق اردیبهشت ماه را با احتساب افزایش ضریب ۱۴۰۳ دریافت می نمایند. کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
phd-no-test-1403_ark.pdf
588.8K
✅ آغاز ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۳ (ویژه فرهنگیان) به گزارش اداره امور دانشجویان استعدادهای درخشان و ارتباط با مدارس دانشگاه شهید رجایی، ثبت نام # دکتری بدون آزمون ۱۴۰۳ دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی (ویژه فرهنگیان) از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به فایل ضمیمه مراجعه شود @farhangian120 .