eitaa logo
کارگزینی و امور اداری
148.5هزار دنبال‌کننده
990 عکس
646 ویدیو
2.3هزار فایل
اخبار کارگزینی و تشکیلات اخبار امور مالی و اداری اطلاعیه ها و بخشنامه ها سفارش تبلیغ: https://eitaa.com/tabligh_120
مشاهده در ایتا
دانلود
زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه های مختلف محمد مهدی کاظمی؛ معاون آموزش متوسطه: امسال آغاز فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اول دبستان از 19 اردیبهشت آغاز شد و از اول تیر ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم آغاز خواهد شد. وی افزود: دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در سایر پایه‌های دوره متوسطه اول و دوم می‌توانند پس از اعلام نتایج امتحانات نسبت به ثبت‌نام در همان مدرسه یا مدرسه دیگری اقدام لازم را انجام دهند. @farhangian120 .
آخرین وضعیت مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در شورای نگهبان 🔸سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابراز داشت: ما در شورای نگهبان چون این موضوع در برنامه هفتم آمده بود در این رابطه هیچ ابهام و اشکالی نداشتیم 🔸وی افزود البته لایحه برنامه هفتم بخاطر برخی موضوعات و مواد دیگر به مجمع ارسال شد که من شنیدم چهارشنبه گذشته مواردی رفع ایراد شده است اما مواردی هم هنوز باقی مانده است. اما در نهایت از زمانی که این قانون تایید و ابلاغ شود ازاول فروردین سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا خواهدبود کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
739_42955962713948.pdf
3.65M
شیوه نامه نقل و انتقالات درون استانی شیوه نامه نقل و انتقالات درون استانی استان فارس. از ۱۲ خرداد الی ۱ تیر @farhangian120 .
📌 با تغییر ساعات کاری ادارات، هیچ تغییری در ساعت برگزاری امتحانات دانش‌آموزان ایجاد نخواهد شد و مطابق برنامه ابلاغ شده، فرآیند امتحانات یازدهم و دوازدهم از ساعت ۷؛ و دهم از ساعت ۱۰ شروع خواهد شد. @farhangian120 .
اختصاص ۳۲ هزار سهمیه استخدامی به پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان رئیس دانشگاه فرهنگیان خبر داد که براساس توافق انجام شده با سازمان اداری استخدامی کشور در سال ۱۴۰۳، تعداد ۳۲ هزار سهمیه استخدامی به پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان اختصاص پیدا کرده است مطابق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و برنامه هفتم توسعه، هیچ نیرویی جذب آموزش و پرورش نمی‌شود مگر از مسیر دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید‌رجایی که البته بخشی از معلمان از طریق دوره‌های چهارساله تربیت معلم و بخش دیگری با عنوان دوره‌های کوتاه‌مدت مهارت آموزی جذب می‌شوند ‌@farhangian120 .
💢نگاه ترحمی در گزینش معلمان ممنوع! 👤مدیرکل هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش ▫️گزینش افراد حول سه محور اعتقادی با هدف پایبندی به مبانی دینی و عملکرد فرد نسبت به مسائل شرعی، محور اخلاقی و رعایت هنجارهای اجتماعی و محور سیاسی انجام می‌پذیرد. ▫️نگاه برآمده از ترحم و رویکرد امدادی در گزینش نباید مطلقا اجرایی شود، شغل معلمی بسیار حساس است و با هیچ شغل دیگری قابل مقایسه نیست. ➖➖ @farhangian120 .
22سوال مهارت برگزاری جلسات گفتمان و پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی. کهگیلویه و بویراحمد.pdf
778.3K
📣🟡2⃣2⃣سوال ضمن خدمت مهارت برگزاری جلسات گفتمان و پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی (سطح تكمیلی) 🔵 استان:کهگیلویه و بویر احمد 🟡 مدت دوره:۲۴ ساعت 🟢 تاریخ آزمون: 1403/03/13 ساعت آزمون: 08:00 تا 18:00 سوالات رایگان ضمن خدمت در تلگرام👇 https://t.me/+zgcEWheXG5g3MzI0 سوالات رایگان دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
🔴 تتمه پاداش بازنشستگان محترم سال ۱۴۰۰ به حسابشان واریز شد . @farhangian120 .
📣🔴 ضمن خدمت آشنایی با اندیشه و سیره امام خمینی (ره ) 🟢 مدت دوره : 20 ساعت ✅ استان : کشوری 🟢ثبت نام : فعال ✅تاریخ آزمون : متعاقباً اعلام خواهد شد. سوالات رایگان ضمن خدمت در تلگرام👇 https://t.me/+zgcEWheXG5g3MzI0 سوالات رایگان دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
بـرگـزاری آزمـون استـخـدام جـدیـد مربـیـان پــرورشــی؛ بـه زودی و در سـال پـیـش رو معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 406 هزار نفر در آزمون استخدامی خاص معلمان پرورشی و تربیت بدنی شرکت کردند، ادامه داد: جمعا 19 هزار و 377 نفر مربی پرورشی و معلم تربیت بدنی از محل این آزمون وارد آموزش و پرورش می‌شوند. ستاری فرد با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش گفت:به گزارش فرهنگیان صد و بیست به گفته وزیر آموزش و پرورش به زودی مقدمات آزمون دیگر برای مربیان تربیت بدنی و پرورشی در سال پیش رو مهیا می شود؛ چیزی که خیلی برای ما مهم است، جذب مربیان با کیفیت برای نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان است. @farhangian120 .
💢 حق الزحمه معلمان در امتحانات طبق تعرفه جدید پرداخت می‌شود 👤رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش: ▫️خدمات معلمان در امتحانات نهایی بویژه تصحیح اوراق طبق تعرفه جدید پرداخت و تلاش می‌شود بخشی از این تعرفه در زمان برگزاری امتحانات جبران شود. ➖➖ ▫️شایان ذکر است حق الزحمه تصحیح برگه‌ها پیشتر ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان بود و  و گفته می‌شود امسال این مبلغ ۲۵ درصد افزایش یافته است. @farhangian120 .
22سوال بینش مطهر__کهگیلویه و بویر احمد.pdf
876.1K
📣🔴2⃣2⃣سوال ضمن خدمت بینش مطهر 🟢 استان:کهگیلویه و بویراحمد 🟡مدت دوره: 8 ساعت ☑️تاریخ آزمون: ۱۳ خرداد ساعت ۸ الی ۱۸ سوالات رایگان ضمن خدمت در تلگرام👇 https://t.me/+zgcEWheXG5g3MzI0 سوالات رایگان دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd
آغاز جذب سربازمعلم 🔹جذب سربازمعلم در اداره‌های کل آموزش و پرورش استان‌ها آغاز شد‌. متقاضیان با شرایط زیر به آموزش‌وپرورش منطقه‌ خود واحد امور اداری رفته و تشکیل پرونده دهند. 🔹افراد دارای برگه‌ اعزام به خدمت به تاریخ یکم تیر، مرداد، شهریور. 🔸نداشتن مهر غیبت در برگه‌های اعزام به خدمت. 🔹دارابودن لیسانس یا فوق‌لیسانس به غیر از رشته‌های پیراپزشکی کارگزینی آموزش و پرورش تلگرام👇👇👇 https://t.me/farhangian120 ایتا👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd اینستاگرام👇👇👇 https://www.instagram.com/akhbar.ap __________________________
پلیس فتا امتحانات نهایی را رصد می کند رئیس پلیس فتا: همزمان با برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان موضوع تبلیغات فروش سوالات امتحان نهایی در کارگروه‌های ویژۀ عملیاتی پلیس سایبری کشور درحال رصد است و بیش از ۱۰ مورد برخورد انتظامی و قضایی با مرتکبان این جرایم صورت گرفته است. تاکنون هیچ موردی از افشای سوالات، پیش از زمان برگزاری امتحانات نهایی کشف نشده و تمامی تبلیغات صورت گرفته برای کلاهبرداری یا ایجاد شایعه و شائبه‌های نادرست برای زیرسوال بردن صحت برگزاری امتحانات نهایی بوده است. @farhangian120 .
ساعت کاری بانک‌های استان فارس از ۱۵ خرداد از ۶ صبح الی ۱۳ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس: 🔻ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری (و بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی) از ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریور ماه، از ساعت ۶:۰۰ تا ۱۳:۰۰ است. @farhangian120 .
💢 ثبت نام در هنرستان ها و مدارس خاص، محدوده جغرافیایی ندارد کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:   دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدارس خاص نظیر  سمپاد و نمونه دولتی باید طبق ضوابط در آزمون ورودی شرکت کنند. این مدارس محدوده جغرافیایی ندارند و در صورت قبولی در آزمون  ثبت‌نام دانش آموزان انجام می شود. همچنین هنرستان‌ها هم با توجه به محدودیت رشته‌ها، محدوده جغرافیایی ندارند و دانش‌آموزان می‌توانند در هر هنرستانی ثبت‌نام کنند. @farhangian120 .
اخذ مجوز پردیس اختصاصی تربیت مدیر مدرسه ✅ وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پردیس اختصاصی تربیت معلم پرورشی، تاسیس شده است، از اخذ مصوبه تاسیس پردیس اختصاصی تربیت مدیر مدرسه، خبر داد. 🔴 وی با تاکید بر اینکه این مصوبه، از حیث سیاست‌ها زیرساخت‌ها و محتواها، اتفاق بزرگی را رقم زده است گفت: تصویب نظام سنجش و پذیرش، هیات جذب مرکزی، آبین نامه اختصاصی ارتقاء، آیین صلاحیت حرفه‌ای معلمان، افرایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تاکید بر جذب افرادی که بتوانند بار تحول را به دوش بکشند، از همت و حمایت ایشان از تربیت معلم صورت گرفت. ✅ وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه آینده است، چون معلمان آینده ساز هستند از تاسیس پردیس اختصاصی تربیت معلم پرورشی خبر داد و اعلام کرد: همچنین مصوبه تاسیس پردیس اختصاصی تربیت مدیر مدرسه، اخذ شده است. صحرایی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان، معلمانی باید تربیت کند که همسو با تغییرات، دانش آموزان را تربیت کند. اگر نسل فکور، خلاق، کارآفرین، متعهد و ... بخواهیم، باید معلمی این چنین تربیت کنیم و تربیت ۶ ساحتی کار کسی است که ۶ ساحتی تربیت شده باشد. وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به اینکه شبکه شدن مدیریتی و ساختاری با دیگر ارکان نظام تعلیم و تربیت، وظیفه ی مهم دانشگاه فرهنگیان صد و بیست است خاطر نشان کرد: شبکه شدن معلمان با یکدیگر با سُنت هم آموزی از یکدیگر با محوریت دانشگاه فرهنگیان از دیگر ماموریت‌های مهم دانشگاه فرهنگیان است. وی در پایان گفت: سال گذشته، کانون های ارزیابی در دانشگاه فرهنگیان ایجاد شد که ۵۰ هزار نفر را برای انتخاب بهترین‌ها برای شغل معلمی، ارزیابی کردند @farhangian120 .
حق التدریس اردیبهشت ماه همکاران، همراه حقوق خرداد واریز خواهد شد. @farhangian120 .
💢 یوسف نوری کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود؟! ▫️شنیده ها حاکی است یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش و استاندار فعلی مازندران به جمع بندی لازم در خصوص حضور و ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری رسیده است و فردا با حضور در وزارت کشور ثبت نام خواهد کرد ➖➖ @farhangian120 .
💢 حاجی‌بابایی : با اجرای قانون متناسب‌سازی، حقوق بازنشستگان با افزایش ۹۰ درصدی نزدیک به ۲۰ میلیون تومان می‌شود حاجی بابایی: 🔹 هر زمانی که احکام جدید از سوی دولت صادر شد از اول فروردین متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان محاسبه شده و مابه‌التفاوت در خرداد واریز خواهد شد. انجام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نزدیک است و بر اساس این اقدام حقوق بازنشستگان با افزایش ۹۰درصد نزدیک ۲۰ میلیون تومان می‌شود. بسیاری از بازنشستگان تأمین اجتماعی به گزارش فرهنگیان صد و بیست در حال حاضر نگران‌ عدم اجرای متناسب‌سازی برای بیمه‌شدگانِ صندوق تأمین اجتماعی هستند. البته همان زمان هم وزارت کار نسبت به تأمین منابع متناسب‌سازی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی ابراز نگرانی کرد. به هر حال این قانون در برنامه توسعه هفتم گنجانده شده و دولت باید به عدالت برای همه‌ی بازنشستگان صندوق‌های اجتماعی رفتار کند. @farhangian120 .
اسناد نوبت دوم سه ماه اول سال ۱۴۰۳ برای مدیران و معاونان دو نوبته، تا اوایل هفته آینده جمع بندی و در سامانه متمرکز حقوق وزارت بارگذاری می گردد. زمان پرداخت و واریز بعد از تخصیص اعتبار از سازمان برنامه و بودجه اطلاع رسانی خواهد شد @farhangian120 .
باسلام و احترام مابه التفاوت پاداش و ذخیره مرخصی رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۰ امروز به حساب ذینفعان واریز شد @farhangian120 .
💢 اولین داروی رشد مجدد دندان به زودی روی انسان آزمایش می‌شود ▫️اولین کارآزمایی بالینی انسانی در جهان روی داروی رشد مجدد دندان چند ماه دیگر آغاز می‌شود. این امر راه را برای عرضه تجاری این دارو در سال ۲۰۳۰ هموار می‌کند. ▫️در کارآزمایی که از سپتامبر تا اوت سال ۲۰۲۵ در بیمارستان دانشگاه کیوتو ژاپن برگزار می‌شود، ۳۰ مرد ۳۰ تا ۶۴ ساله که حداقل یک دندان آسیای بزرگ خود را از دست داده‌اند، تحت درمان جدید قرار می‌گیرند. ▫️درمان داخل وریدی جدید پس از رشد موفقیت‌آمیز دندان‌های جدید در مدل‌های موش و راسوی اهلی بدون عوارض جانبی، روی انسان آزمایش می‌شود. پژوهشگران در حال ثبت‌نام شرکت‌کنندگان برای این مرحله از کارآزمایی هستند. آن‌ها سپس به دنبال تکرار کارآزمایی روی افراد دچار بی‌دندانی جزئی یا افرادی هستند که یک تا پنج دندان دائمی خود را به دلیل عوامل محیطی از دست داده‌اند. ▫️پس از مرحله اول که ۱۱ ماه طول می‌کشد، پژوهشگران دارو را روی بیماران ۲ تا ۷ ساله که حداقل چهار دندان خود را به دلیل کمبود مادرزادی دندان‌ها از دست داده‌اند، آزمایش خواهند کرد. @farhangian120 .
58سوال آشنایی با اندیشه و سیره امام خمینی(ره)._خراسان رضوی.pdf
1.15M
📣🟤8⃣5⃣سوال ضمن خدمت آشنایی با اندیشه و سیره امام خمینی (ره ) 🟤 استان:خراسان رضوی 🔷تاریخ آزمون:21 خرداد ساعت آزمون: 09:00 تا 09:30 11:00 تا 11:30 17:00 تا 17:30 سوالات رایگان ضمن خدمت در تلگرام👇 https://t.me/+zgcEWheXG5g3MzI0 سوالات رایگان دوره ها در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/3536322754C92b1b910fd