برخی مدارس خوزستان شنبه غیرحضوری شد
🔹مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در روز شنبه ۱۲ آبان ماه به علت آلودگی هوا غیرحضوری شد.
•OPT•
@farsitweets
النصر بالاخره به الهلال نباخت؛
تساوی النصر و الهلال در دربی ریاض
النصر 1 - الهلال 1
•OPT•
@farsitweets
آگهی کبریت توکلی تبریز در روزنامه ای حدود صد سال پیش:
ایرانی وطنپرست، تا کبریت ساخت تبریز هست کبریت خارجی نمیخرد.
• یاشار حقگوئی •
@farsitweets
یه لحظه با شلوارک میرم اشغال هارو بزارم تو کوچه اون تایم میشه شلوغ ترین زمان همه همسایه ها حتی معلم دوران دبستامم منو میبینه وایمیسه احوال پرسی .. من دیگه از فردا شب با کت و شلوار آشغال میبرم
•Behrooz.T•
@farsitweets
بنظر من اصلا خدا صبحو آفرید که ما قدرِ شب رو بیشتر بدونیم
• Looseefer •
@farsitweets
یکی از طنزهای ایرانی ها اینه که حساب میکنن مثلا سال ۷۰ طلا و دلار چقدر بود وفکرمیکنن که پس میشد راحت خونه خرید. واقعیت اینه که سال ۷۵ خونه تهران ۵ میلیون بود، ما نهایتا۲۰۰ هزارتومن جور میکردیم. الان همون خونه ۵ میلیارده،ما نهایتا میتونیم ۲۰۰ میلیون جور کنیم.
👤 بهزاد خداپرستی
@farsitweets
پسر 17ساله بدون گواهینامه، جان خود و 4 دوست نوجوانش را در تصادف ، به فنا داد
🔹عصر پنجشنبه یک دستگاه پژو پارس در بلوار باهنر ویلاشهر اصفهان بر اثر ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه ناگهان با یک دستگاه تریلر پارک شده در کنار خیابان برخورد کرد و هر پنج سرنشین پژو پارس کشته شدند.
🔹سرهنگ میثم گوهری آرانی فرمانده انتظامی نجف آباد در تشریح این سانحه دلخراش گفت:گزارشهای میدانی حاکی از آن است که در این حادثه تلخ، راننده که نوجوانی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه رانندگی بود، به همراه یکی از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده و سه سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که همگی در اثر جراحات وارده فوت شدند. تمامی قربانیان این حادثه بین 13 تا 17 ساله بودند./ایران
•FT•
@farsitweets
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای شما هم پیش اومده؟ :)))
👤 سعیده گلچین
@farsitweets
خیلیها روی این تصاویر کپشن میزارن که "من میتونم سالها توی این موقعیت تنها باشم"!
ولی واقعیت اینه که به لحاظ روانشناختی آدمِ سالم خیلی نمیتونه خیلی تنهایی رو تحمل کنه و بعد از فقط چند روز نیاز داره با یه نفر حرف بزنه.
بره بگه که چه کتابی خونده و چقدر خونده و چیا حونده و پُز بده
•🔮سعید خان •
@farsitweets
برادرزادهم مریضه، میخواسته سس بخوره مامانش بهش میگه دکتر گفته سس قرمز نباید بخوری تا زود خوب شی! بچه آه کشیده سر تکون داده گفته انگاری هر کی دکتر میشه فقط بهش یاد میدن بچهها سس قرمز نخورن! هر بار همینو میگه :)))
• Emad.psy •
@farsitweets