eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
پسرخاله ام اوایل که ازدواج کردوضع مالی خوبی نداشت و همسرش که یه دختر بیست و چند ساله بود پا به پاش اومد و با چیزهایی مثل سال به سال جا به جا شدن خونه و عروسی مختصر و… کنار اومد. تقریبا هیفده سال از ازدواجشون میگذره و پسرخاله ام تو کارش پیشرفت کرد و الان به شدت وضع مالیشون خوب شده و پول خیلی زیادی برای خرج کردن دارن و دخترشون داره در رفاه مطلق بزرگ میشه. خیلی خیلی براشون خوشحالم و براشون احترام قائلم و کاملا حقشونه هر چی که دارن. زنی که پای پسری که چیزی نداشت موند و پسر خاله ام که بهترین زندگی رو برای همسر وفادارش ساخت. یکی از الگوهای منه پسرخاله ام •حنان• @farsitweets
گور پدر مال دنیا بزارم برا کی؟ وارث؟! • سجادشون • @farsitweets
شکر نتونست توی مهمونی شیرینیا شرکت کنه کله قند رو به دیابت از خودش فرستاد. • جیزابل • @farsitweets
کتابخونه فقط این کتابخونه همسایه امون توی حیاط یه خونه ویلایی کنار رودخونه و انقدرم خونه و حیاطشون خوشگله که نگم براتون •Bahareh• @farsitweets
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سقط جنین در هر ماهی قتل به حساب می‌آید صحبت‌های دردناک و صریح دکتر زنان درباره سقط جنین: دلیل اینکه جنین را نمی‌بینیم به معنی بی‌جان بودن جنین نیست. جنین چه قبل از سه ماهگی چه بعد از آن موجود زنده است و ما با سقط به موجود زنده شلیک می‌کنیم. چون نمی‌بینیم دلیل بر این نیست که وجود ندارد. فرض کنید مسلسل دارید و به یک انسان پشت دیوار شلیک می‌کنید. این اتفاق قتل نفس است. چه در یک ماهگی چه در شش ماهگی دیه برای آن طفل معصوم در نظر گرفته شده است. 》FT《 @farsitweets
بریدن عکس شاه از روی اسکناس، پس از اعلان خبر رفتن او از ایران، تهران، ۲۶دی۱۳۵۷، عکس از مریم زندی 》علی ملیحی《 @farsitweets
امروز دوست عزیزی حین تشکر و تعارف کردن برگشت گفت: مستحکم و بادوام باشید. داداش مگه داری چسب ۱-۲-۳ تبلیغ می‌کنی؟ 》فاخر مفتخر《 @farsitweets
وقتی فکرشو میکنم مامان تو سن ۳۳ سالگی که از الان من هم کوچیک‌تر بوده، همسرشو از دست داده و من و برادرم که دوتا بچه کوچیک بودیمو تنهایی بزرگ کرد و حقیقتا هیچوقت هیچی برامون کم نذاشت پشمام میریزه. چطور ممکنه؟ وضع مالیمونم اونطوری نبود که بگم بابا به اندازه کافی گذاشته بود. مامانا خیلی قوین 》Bardia《 @farsitweets
بحث کنید، دعوا کنید، خواسته‌تون رو واضح بگید، ناراحتی‌تون رو بگید، حد و مرزتون رو مشخص کنید. این خیلی بهتر از اینه که هی منتظر باشید بقیه بفهمن شما چی تو سرتونه! مردم خواسته‌های خودشونو واضح نفهمیدن، انتظار داری مال تو رو بفهمن؟ 》درباره نفیسه《 @farsitweets
یه نیسان بود سیب زمینی میفروخت، دختر عموم از بابام پرسید عمو دِرهَم چنده الان؟بابام گفت فلان قد، چطور مگه؟ دختر عموم گفت آخه نیسانه نوشته سیب زمینی 37دِرهَم! نگاه کردم دیدم منظورش 37دَرهَم بود 😂😂 》تـ‌یـ‌سـ‌راتـ‌یـ‌ل《 @farsitweets
با اعلام رسمی باشگاه استقلال؛ دیدار تیم‌های استقلال و شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 》FT《 @farsitweets
یه بار یکی از رفیقام بهم گفت که تا حالا تئاتر نرفته. من هم گفتم برات بلیط می‌گیرم، بریم. برگشتنی گفتم بریم همین دور و بر شام بخوریم. گفت: نه، من اشتها ندارم، همون یه تخم‌مرغ شانسی‌ای که تو به من دادی من رو سیر کرد، اصلاً میخوای بریم خونه ما یه چیز حاضری بخوریم و... حدس زدم چون پول بلیط رو من حساب کرده‌ام، نگرانه که توقع داشته باشم اون پول شام رو حساب کنه. گفتم اینجا خدافظی کنیم. گفت: نه اصلاً! بیا خونه ما نزدیکه، یه چیزی می‌خوریم و...! تو راه هم دم یه قنادی پارک کرد که برای خونه‌شون دانمارکی بخرم و دست خالی نرم. :))) رسیدیم همون دانمارکی‌ها رو آورد به جای شام بخوریم. ‏بعد فکر نکنید من گفتم دم قنادی نگه داره ها! خودش نگه داشت که من برم شیرینی بخرم براشون. و گفت: دانمارکی خوبه! :)))) 》Carbon《 @farsitweets