eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
بازی خیبر و شمس‌آذر لغو شد هیئت فوتبال لرستان: به علت بارش شدید باران و با توجه به شرایط زمین ورزشگاه تختی خرم‌آباد و بنا بر تصمیم داور، بازی امروز خیبر خرم‌آباد و شمس آذر قزوین لغو شد و در صورت مساعدبودن زمین، فردا برگزار می‌شود. 》FT《 @farsitweets
مامان همیشه میگه شنات خیلی خوب بود؛ اگه ادامه می‌دادی حتماً مدال می‌گرفتی. طنزت خوبه؛ به نظرم اگه بخوای تو این زمینه موفق میشی. زبانت خوبه و این تو ریسرچ کمکت می‌کنه. خوب مینویسی ها! میتونی نویسنده خوبی بشی. من توانمند نیستم ولی مامان منو توانمند میبینه و این حس بهشت میده. 》Enchanted Em《 @farsitweets
هواشناسی استان تهران خبرداد: فردا، وزش باد شدید و خطر شکستن درختان در تهران 》FT《 @farsitweets
انرژی مردانه بابام در مقابل نوه‌هاش به صفر می‌رسه (نکته: روی سر بابا) صفورا @farsitweets
انقدر تو این ۱۵ روز تعطیلی از صبح زود رفتیم عید دیدنی که امروز صبح وقتی میخواستم برم سرکار اشتباهی رفتم خونه عموم:))))) بنده خدا وقتی ساعت ۷ صبح منو جلو در خونشون دید شاخ درآورد 》SamsamV《 @farsitweets
موضوع برنامه رادیو رانندگی توی بارونه. خانومه پیامک زده که من مادر دوتا دانش آموز سمپادی هستم و باید مواظب رانندگیم باشم تا بلایی سر نخبه‌های مملکت نیاد😐😐 》arnavaz《 @farsitweets
مامان بابا واقعا راست میگفتن؛ سلامتی بزرگترین نعمته. Sani @farsitweets
اگه تِراپی نمیری روانشناسی رو قبول نداری حس میکنی خودت از همه بیشتر میدونی خودت همه فن حریفی مطمئن باش یکی داره تو جلسه تِراپیش اسم تورو میگه... 》Fatemeh《 @farsitweets
من نمی‌فهمم هی میگید وای من تو عید هیچ کاری نکردم، عید مگه برای کاری کردنه؟ تعطیلات برای اینه که استراحت کنیم، مسافرت بریم و با بقیه وقت بگذرونیم. اگه قرار بود باز کار کنیم و درس بخونیم و همش به توسعه‌ی فردی فکر کنیم اصلا چرا تعطیل شدیم؟ 》فاطمه《 @farsitweets
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دستگاه سی‌تی اسکن Canon Aquilion در حال چرخش با سرعت بالا و بدون کاور Dr. Mehrdad @farsitweets
چرا فکر میکنید استقلال دیروز تبانی کرده و عمدا باخته؟ به خدا قسم که توانشون همینه 》miloo《 @farsitweets
یکی از بچه محل‌های قدیمو تو خیابون بعد از ۲۵ سال دیدم و یه خاطره زنده شد برام. رفته بودیم مسجد و اینم مکبر بود، تو رکعت دوم بعد از حمد و سوره گفت سبحان‌الله رکوع؛ همه یهو گریپاژ کردن مونده بودن الان چرا باید برن رکوع؟ پس قنوت چی شد؟ که یهو گفت: هه هه! اشتباه گفتم، قنوت :))))) 》SiaVash《 @farsitweets