راستش را بخواهید اگر شهید صیاد شیرازی امروز زنده بود تحت هجمه شدید عدهای بود. همچنان که پشت درب اتاق شهید چمران مینوشتند "دکتر آمریکایی به خانهات برگرد!" یا حملههایی که این روزها علیه سرلشکر باقری یا سردار حاجیزاده ساری و جاریست.
معرفی میکنم: سپهبد علی صیاد شیرازی نفر اول دوره هواسنجی بالستیک در امریکا بین افسران ۱۵ ارتش متحد امریکا!
جواهری نایاب در تعهد، تخصص و اعتقادات.
احمد جانجان
@farsitweets
محله جی در اصفهان
ابن عباس: سلمان به من گفت که من مردى اصفهانى و از روستايى به نام جى بودم.
طبقات ابن سعد (230 قمری) جلد ۴ صفحه ۶۴
مسند احمد حنبل (241قمری) حدیث ٢٣٧٣٧
mojtaba
@farsitweets
طبق پیش بینی سیمپسونها ترامپ شنبه 12 آپریل میمیره!!
یعنی فردا، در روز مذاکرهی ایران و آمریکا
»علیچی«
@farsitweets
مامانم وقتی بیرون میرم:😠 وقتی نمیرم:😠 وقتی میخوابم:😠 وقتی نمیخوابم:😠 وقتی حرف میزنم:😠 وقتی نمیزنم:😠
ولی مامانم در هر صورت❤️❤️
»🄼«
@farsitweets
پسرم امروز اولین معامله زندگیشو کرد. رفت عیدیهاشو داد به آقای دوچرخهفروش و اینو ازش گرفت :)
مهسا بشیری
@farsitweets
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عباس خزائی تو سال1400 وقتی سرباز بوده و لب مرز گشت میداده، میخوره زمین و صاف میفته روی یه مین که از جنگ هشت ساله ایران و عراق باقی مونده بوده و ادامه ماجرا...
»Hami«
@farsitweets
برای هیچکس آنقدرها مهم نیست که تو تا چه اندازه غمگینی و داری لابلای نقاب آرامش و سکوتت چقدر رنج میکشی.
انسانها فقط چهرهی خندان و روی گشادهی تو را میخواهند. برای هیچکس تحمل یک چهرهی گرفته و یک حال نگران، منفعتی ندارد. انسانها معمولا در روزهای آسانی کنار تو میمانند، روزهای سخت، آدمهای سخت و دوستان سخت و رفیقهای سخت میخواهد...
ولی تو آدمها را دوست داشته باش، حتی اگر برای هیچکدامشان اهمیتی نداشته باشد که تو درست همین لحظه که آرام و خونسرد مقابلشان ایستادهای، در اعماق کدامین پرتگاه اندوه، داری دست و پا میزنی...
»نرگس صرافیان«
@farsitweets
مسیر بستان آباد به تبریز این فصل که میشه شبیه قصهها میشه.
Miou
@farsitweets
مشکل من فقط پوله، نه حالم بده، نه افسردهام، نه عصبانیم و نه هیچی. پول ندارم. پول میخوام. همین.
»Younes«
@farsitweets
این گل "میمون" گیلان، هیچ وقت برام تکراری نمیشه؛ زشتِ قشنگِ خندهدار =)))
واحه؛
@farsitweets
خواهرزادم پرسید داداشش چند سال باید بره سربازی؟! گفتم دوسال
دستاشو برد بالا گفت خدایا شکرت محشره محشرررر دو سال از دستش راحت میشم😅😅
پ.ن: داداشش تازه ۷ سالشه😂😂
»دختر رضاشونم«
@farsitweets
آکسیوس: «ویتکاف» برای دیدار با «پوتین» به روسیه رفت
🔹تارنمای خبری «آکسیوس» با استناد به دادههای سرویس «فلایترادار» و یک منبع آگاه خبر داد: «استیو ویتکاف» نماینده دیپلماتیک رئیسجمهوری آمریکا به روسیه سفر کرده و انتظار میرود امروز (جمعه) با «ولادیمیر پوتین» رئیسجمهور روسیه دیدار کند.
»FT«
@farsitweets