این گل "میمون" گیلان، هیچ وقت برام تکراری نمیشه؛ زشتِ قشنگِ خندهدار =)))
واحه؛
@farsitweets
خواهرزادم پرسید داداشش چند سال باید بره سربازی؟! گفتم دوسال
دستاشو برد بالا گفت خدایا شکرت محشره محشرررر دو سال از دستش راحت میشم😅😅
پ.ن: داداشش تازه ۷ سالشه😂😂
»دختر رضاشونم«
@farsitweets
آکسیوس: «ویتکاف» برای دیدار با «پوتین» به روسیه رفت
🔹تارنمای خبری «آکسیوس» با استناد به دادههای سرویس «فلایترادار» و یک منبع آگاه خبر داد: «استیو ویتکاف» نماینده دیپلماتیک رئیسجمهوری آمریکا به روسیه سفر کرده و انتظار میرود امروز (جمعه) با «ولادیمیر پوتین» رئیسجمهور روسیه دیدار کند.
»FT«
@farsitweets
تو اورژانس بیمار میدیدم یه آقایی از ناکجااباد وسط ویزیت اومده که من یه بچهای دارم شکمش کار نکرده.
میپرسم شما نوبت گرفتی؟
میگه نه فقط بگو دارو چی بگیرم!
میگم باید برگه تریاژ بگیری و بچه رو بیاری
میگه اگه میخواستم ویزیت بدم که تا اینجا نمیومدم! فقط بگو از داروخونه چی بگیرم!
من:😐🤯
»لیمو«
@farsitweets
حذف حساب سخنگوی ارتش یمن از شبکه اجتماعی ایکس
شبکه اجتماعی ایکس حساب کاربری یحیی سریع سخنگوی انصارالله یمن را که بیش از یک میلیون دنبالکننده داشت، حذف کرد.
@farsitweets
منفور ترین آدما واسه من همین مردایی هستن که عاشق ماشینشونن، روش تعصب دارن و فک میکنن ماشینشون بهترین ماشین دنیاس، کارواش نمیبرن با لنگ لب جوب تمیز میکننش، زن و بچه اشون رو بیرون نمیبرن که مبادا تو ترافیک به ماشینشون یکم فشار بیاد، یکی در ماشین رو محکم ببنده انگاری فحش بهشون داده ..
»crissss_sh«
@farsitweets
۲هفته پیش ایرانمال بودم اومدم یه جلیقه پاییزه بخرم چون قیمتش بالا بود فروشنده بهم گفت ۲هفته دیگه بیای این لباسا زمستونه میرن داخل اف و تخفیف میخورن
دیشب رفتم ایرانمال بخرمش دیدم نیستش فکر کردم تموم شده وقتی پرسیدم همون فروشنده گفت جنسا رو ریختیم انبار همینا رو سال بعد با قیمت بیشتر می تونیم بفروشیم😐😐
قدیما یه ترفندی بود آخر فصل میرفتیم لباس بخریم که تخفیف بخوره الان جوری شده امسال نخری باید سال بعد همون طرح پارسالی رو با قیمت بیشتری بخری
»الی«
@farsitweets
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ اوج صنعت تلفن همراه بود. چهقدر ایدههای مختلف و چهقدر تنوع وجود داشت! اپل با آیفون اومد همه چیز رو نابود کرد!
Ajdemarang
@farsitweets
عزیزم هرچیزی که بقیه تو ۴۰ سالگی دارن رو من تو ۲۰ سالگی دارم.
(کمردرد - سردرد - پادرد)
»جول«
@farsitweets
این توهم زن قوی که این دخترای لای پر قو بزرگ شدهٔ بیکار و علاف دارن، خیلی خطرناکه. یهو به خودت میای میبینی ۴۰ سالت شده، انرژیت برای گول زدن خودت تموم شده و هیچ کسی هم نشدی.
»Kevin«
@farsitweets
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاشت چمن با روشِ هیدروسیدینگ!
اِسْحٰقْ
@farsitweets