اینجایی که شیفت بودم دو تا خواهر تکنسین داروخونه ن بعد مامانشون براشون غذا اورد برا خواهر کوچیکه فسنجون و سبزی خوردن آورد برا خواهر بزرگه کتلتِ مونده ی ۳ روز پیش خالی خالی :))))))
یه خرده آروم تر فرق بذارید بین بچه هاتون خو :)
»کاربَُر(د) بیزاکودیل«
@farsitweets
#مذاکره_عاقلانه_شرفمندانه
✅تیم مذاکره کننده ایرانی شما نماینده بیش از 200 هزار شهیدی هستید که در راه دفاع از استقلال و آزادی شرفمندانه ایرانی عزیزمان جان خویش را فدا کردند.
🙏🏽پس برای مردمانی با غیرت، مردانه بجنگید.
#مذاکره
#مذاکره_ایران_آمریکا
*هاردن*
@farsitweets
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبتهای مرحوم اکبر اعتماد پدر صنعت هسته ای کشور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در زمان شاه پیرامون چالش هسته ای غرب با ایران و موضوع مذاکره با آمریکا و... در اوایل دهه نود شمسی.
او امروز از دنیا رفت🖤
@farsitweets
۹۵۰ خلبان و افسر نیروی هوایی اسراییل به صورت علنی و با امضای یک طومار به ادامه جنگ در غزه اعتراض کردند!
اونها گفتند این جنگ هیچ هدف و دستاورد نظامی نداره و صرفا به دلایل سیاسی داره ادامه پیدا می کنه.
دولت صهیونیست اسراییل هم بدون هیچ توضیحی همه این افراد رو فورا اخراج کرد!
از نظر نظامی و حیثیتی این اتفاق بسیار بزرگی حساب میشه و هرجا این تعداد افسر اونهم علنی به یک موضع رسمی اعتراض کنند یکجورایی مقدمه فروپاشی اون کشوره، مثل حرکت همافران ایرانی چند روز قبل از انقلاب!
*یا هیچکس دیگه*
@farsitweets
کشف دومین کتیبه ساسانی «پهلوی کتابی» در نقش رستم
🔹اتابکی، پژوهشگر و زبانشناس از کشف و خوانش دومین کتیبه «پهلوی کتابی» از دوره ساسانی در محوطه نقش رستم و در پشت آرامگاه خشایارشا هخامنشی، خبر داد.
»FT«
@farsitweets
بعضیها رو دوست داری، از بعضیها متنفری، اما لعنت به اونهایی که متنفری از اینکه دوستشون داری.
»نینجا تنها«
@farsitweets
540.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویتکاف و عراقچی فردا در مسقط:
Mohammad
@farsitweets
مذاکرات ایران و آمریکا روز شنبه ساعت ۱۷ به ساعت ایران برگزار خواهد شد
»FT«
@farsitweets
سوالی که این وقت شب ذهنمو مشغول کرده اینه که مگه خواب بودن کار بدیه که وقتی خوابیم و یکی زنگ میزنه بهمون و میپرسه خواب بودی؟ خیلی جدی با صدای گرفته میگیم «نه نه، بیدارم»؟
با خودم ازین به بعد تمرین میکنم، هرکی هرساعت شبانه روز زنگ زد از خواب بیدارم کرد و پرسید خواب بودی، میگم «بله»🙂↔️.
»زرشک پلو با مرغ مجلسی«
@farsitweets