eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.4هزار دنبال‌کننده
59.1هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبتهای مرحوم اکبر اعتماد پدر صنعت هسته ای کشور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در زمان شاه پیرامون چالش هسته ای غرب با ایران و موضوع مذاکره با آمریکا و... در اوایل دهه نود شمسی. او امروز از دنیا رفت🖤 @farsitweets
غرب‌زده‌ها وقتی حرف از مذاکره میشه، خطاب به ترامپ: *zohre* @farsitweets
۹۵۰ خلبان و افسر نیروی هوایی اسراییل به صورت علنی و با امضای یک طومار به ادامه جنگ در غزه اعتراض کردند! اونها گفتند این جنگ هیچ هدف و دستاورد نظامی نداره و صرفا به دلایل سیاسی داره ادامه پیدا می کنه. دولت صهیونیست اسراییل هم بدون هیچ توضیحی همه این افراد رو فورا اخراج کرد! از نظر نظامی و حیثیتی این اتفاق بسیار بزرگی حساب میشه و هرجا این تعداد افسر اونهم علنی به یک موضع رسمی اعتراض کنند یکجورایی مقدمه فروپاشی اون کشوره، مثل حرکت همافران ایرانی چند روز قبل از انقلاب! *یا هیچکس دیگه* @farsitweets
کشف دومین کتیبه ساسانی «پهلوی کتابی» در نقش رستم 🔹اتابکی، پژوهشگر و زبان‌شناس از کشف و خوانش دومین کتیبه «پهلوی کتابی» از دوره ساسانی در محوطه نقش رستم و در پشت آرامگاه خشایارشا هخامنشی، خبر داد. »FT« @farsitweets
واقعا تو شمال واسه همه چی بنر میزنن 😂😂😂😂😂😂😂😂 »Mr.president« @farsitweets
بعضی‌‌ها رو دوست داری، از بعضی‌ها متنفری، اما لعنت به اون‌هایی که متنفری از اینکه دوستشون داری. »نینجا تنها« @farsitweets
540.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویتکاف و عراقچی فردا در مسقط: Mohammad @farsitweets
مذاکرات ایران و آمریکا روز شنبه ساعت ۱۷ به ساعت ایران برگزار خواهد شد »FT« @farsitweets
سوالی که این وقت شب ذهنمو مشغول کرده اینه که ‏مگه خواب بودن کار بدیه که وقتی خوابیم و یکی زنگ میزنه بهمون و میپرسه خواب بودی؟ خیلی جدی با صدای گرفته میگیم «نه نه، بیدارم»؟ ‏با خودم ازین به بعد تمرین میکنم، هرکی هرساعت شبانه روز زنگ زد از خواب بیدارم کرد و پرسید خواب بودی، میگم «بله»🙂‍↔️. »زرشک پلو با مرغ مجلسی« @farsitweets
روز تشییع سید حسن در بیروت،لحظه‌ای که جنگنده‌های صهیونیستی با ارتفاع کم از بالای سرمان پرواز کردند شاهد بودم که وزیر خارجه کشورمان حتی یک میلیمتر هم از جایش تکان نخورد. از او پرسیدم: نترسیدید؟! لبخند زد و پاسخ داد از چه باید بترسم؟! او فردا با چنین شجاعتی به میدان مذاکره می‌رود. Ali Safari @farsitweets
جدیدترین مختصات مذاکره‌ی غیرمستقیم ایران و آمریکا در عمان _نامه ترامپ به ایران صرفا متمرکز در مسائل هسته‌ای بوده و همانطور که قبلا گفتم وارد مسائل موشکی و منطقه نشده است‌. _پیشنهاد مذاکره غیرمستقیم اصرار ایران بود. _آمریکا به دنبال برگزاری مذاکره در امارات بود ولی ایران مذاکره در عمان را مطرح و تثبیت کرد. _پیشنهاد آمریکا مذاکره در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه بود که در نهایت ایران پیشنهاد روز شنبه را داد و آمریکایی‌ها قبول کردند. _بنا به دلایل مختلف نباید نگاه صفر و صدی به روند و نتیجه مذاکره داشت و احتمال موفقیت آن بستگی به جدیتِ طرف آمریکایی دارد؛ احتمال شکست آن نیز کم نیست. _مذاکره در یک محل؛ هم به صورت شفاهی و هم کتبی است. _وضعیت ایران بنا به دلایل مختلف (اقتصادی و منطقه‌ای) در شرایط پایین‌تر از زمان مذاکرات برجام است! _مهلتِ ترامپ در نامه به ایران، همان ۲ ماهی بود که در رسانه‌ها مطرح شد. _آمادگی ۱۰۰٪ نیروهای مسلح _علی‌رغم اعتماد و پشتیبانی از تیم مذاکره کننده_ یعنی نگاه بدبینانه به طرف آمریکایی و مهیا بودن برای هر احتمالی. _آمریکا دنبال توافقی بهتر از برجام بوده و کمتر از برجام را نمی‌خواهد؛ خروج ترامپ از برجام (۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) نگاه او را در مذاکره مشخص می‌کند. _مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم، در نتیجه تفاوتی نخواهد داشت. _"حفظ غنی سازیِ صنعتی" و "مذاکره صرفا در حوزه هسته‌ای" (نه موشکی و منطقه‌ای) جزءِ خطوط قرمز ایران است. _"ویتکاف" نماینده ویژه آمریکا در مذاکرات، انعطاف بیشتری از وزیر خارجه آمریکا دارد. aghplt @farsitweets