eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
سوادکوه با اختلاف بهترین نقطه شمال کشوره. حالا هی برین متل قو. (سریال پایتخت تو سوادکوه ساخته شد) »سَجّی« @farsitweets
دخترم کلاس اوله. امروز توی راه برگشت از مدرسه، بدون توقف حرف می‌زد. یه جا دید حواسم پرته گفت: بابا الان چی می‌گفتم؟ انتقام همه دانش‌آموزامو ازم گرفت😂 مهصن @farsitweets
این قشنگ بنفشه دیگه نه صورتی نه بنفش چیه من با این کور رنگیم یه رگه صورتیم توش نمیبینم »玲« @farsitweets
تابع f(f(x)) در دنیای واقعی: سوکراتیس @farsitweets
معلم فداکار هم رفت حسن امیدزاده، معلم فداکاری که در سال ۷۶ برای نجات ۳۰ دانش آموز گرفتار در آتش سوزی مدرسه در بیجار خود را به شعله‌های آتش زد و از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شدید شد، پس از ۱۵ سال تحمل درد و ناشی از سوختگی در بیمارستان فومن جان باخت. تو هیچ اخباری هم اعلام نشد. علی متین @farsitweets
روایت مشاور وزیر خارجه از منبع خبرسازی علیه غریب‌آبادی (یکی از مذاکره‌کنندگان ایرانی): کانال منتشر کننده خبر متعلق به گروهک منافقین است @farsitweets
پشت فرمون واقعا انسان بددل، بی‌تربیت، و به طور کلی کثافتم. پیاده که میشم سرشار از عشق، صلح، احترام. »AmirHassan« @farsitweets
هوا واقعا هوای کار نکن، درس نخوان و برو در کافه بنشین و آیس لاته ات را بنوش و با دوستانت چرت و پرت بگو میباشد. »آقایِ اَلِف« @farsitweets
یه اصطلاح معروف آمریکایی هست که میگه: “Go Big or Go Home” یعنی: "یا تا تهش برو، یا کلاً بی‌خیال شو." اگه یه چیزی رو می‌خوای، باید یا با تمام توان بازی کنی یا از زمین بازی بری بیرون و دیگه حرفشم نزنی. برای رسیدن به اهدافت تمام شجاعت و خلاقیتت رو بذار وسط، وگرنه این فرصت رو کسی به دست میاره که جراتش رو داره. »علی« @farsitweets
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر همچین افتضاحی تو ایران اتفاق می‌افتاد خودتحقیرا به زمین زمان ربطش می‌دادن ولی چون آمریکاست و طرف معاون اول ترامپه به چشمشون نمیاد طناز ارجمند @farsitweets
این خیلی بده که وقتی ناراحت شدی نمیتونی ناراحتیت رو بروز بدی چون بهت لیبل زودرنج بودن، حساس بودن، پرخاشگر بودن میزنن، کلا ناراحت بشی بهت لیبل میزنن. »Tiffany« @farsitweets