بابام رفته باشگاه ثبت نام کرده میخواد گیاهخوار شه مامانمم:
•پونه•
@farsitweets
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این کلیپ اصلا ربطی به مذاکرات با آمریکا و مردمی که این بار میخوان ره صد ساله رو به توهم صلح با آمریکا در یک شب طی کنند و...نداره!
*سکوت*
@farsitweets
یه بخشی هم تو تنظیمات GTA بود که آهنگایی که خودت میریختی تو اون فولدر برات از رادیوی ماشینا پخش میشد
من شجریان گوش میدادم آدم زیر میکردم
•محسن•
@farsitweets
📲انتقاد معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رییسجمهور از عملکرد برخی رسانهها
✈️ @farsitweets
مامان یکی از دانش آموزا زنگ زده گریه میکنه که معلمای شما خیلی خشنن بچم از وقتی اومده داره گریه میکنه
میگیم چیشده؟ کی چی گفته؟
فرمودن دخترم تکلیفشو انجام نداده معلم بهش گفته اشکال نداره نه که همیشه انجام میدی 😐😐
•خانم حسینی•
@farsitweets
🔻گرد و خاک به پایتخت هم میرسد
▫️ضیاییان، رئیس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی: توده گرد و غباری که وارد کشور شده به تهران هم خواهد رسید!
•FT•
@farsitweets
همسایمون اومده میگه کرفس دارید؟ میخوام خورشت کرفس درست کنم
خب زن تو چجوری تصمیم گرفتی خورشت کرفس درست کنی وقتی اصلیترین مادشو نداری:||
•ngr•
@farsitweets
مردم هرمز اول خودشون کمی از خاکهای رنگی ساحل هرمز رو فروختن؛ بابش که باز شد چندسال بعد یه جماعتی اومدن همه اش رو غارت کردن...
خاک فروشی اینجوریه بچه ها!
*کمککار*
@farsitweets
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با دیدن این کلیپ خیلی یاد کلمه ی "بی همه چیز" افتادم!
واقعا اینجور آدمها بی همه چیز و بی هویت هستند!
اصلا هم فکر نکنید یه عده آدم دل پاک و جاهل هستند که نیاز به نصیحت و...دارند؛
نه!
اینها نیاز به سیلی و فلک دارند تا اینطور آزادانه ضمن توهین به دین و مقدسات اسلام رو تکه پاره نکنند!
اینها یه عده مریض روانپزیش بدذات بدخانواده ی دلقک نادان و انگل هستند و حکومت وظیفه داره انگل کشی کنه!
*استاد بی اعصاب*
@farsitweets