eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.4هزار دنبال‌کننده
59.1هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
فروشنده :روزتون هم مبارک پیشاپیش. آخی مرسی شما از کجا فهمیدین؟ فروشنده: پسر که نیستی، دختری دیگه من در حالی که فکر کردم علم غیب داشته و فهمیده من معلمم *موری تامورا 真珠‎ 🐈‍⬛️* @farsitweets
هر چه از زیبایی این طرح بگم، کم گفتم. 👤رابین‌شور ✈️ @farsitweets
مذاکرات 2025 برای من دوتا نکته داشت: اول اینکه وضعیت کشور اونجوری که ما فکر می‌کنیم بد نیست، وگرنه هیچ دولتی با کشوری که رو به زواله حاضر به حتی گفتگو نیست و دوما لزوم رعایت بدبینی کامل در طول مذاکره، به طرف مذاکره‌ست، چراکه هیچ دولتی در طول تاریخ آمریکا، ذره‌ای دلسوزی نسبت به ملت ایران نداشته احمد مصطفوی ✍️ @farsitweets
😂😂😂😂😂😂😂😂 * NO CONTEXT * @farsitweets
🔹رییس کل دادگستری هرمزگان از موافقت شرکت‌های بیمه برای پرداخت دیه جان‌باختگان انفجار در بندر رجایی، ظرف ۴۸ ساعت خبر داد. *FT* @farsitweets
🔹هواشناسی: از فردا تا روزهای پایانی هفته در اغلب نقاط کشور شاهد افزایش دما هستیم *FT* @farsitweets
تاحالا شده گوشیتون رو درارید که ساعتو چک کنید اما مجبور شید دوباره اینکارو بکنید چون یادتون رفته به ساعت نگاه کنید یا من فقط انقد احمقم؟ *پیاده* @farsitweets
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توقف یک بازی در هند به علت حمله زنبورها 🔷حمله زنبور‌های عسل در جریان بازی اینتر کاشی و بمبئی سیتی در فوتبال هند که باعث توقف بازی شد. *FT* @farsitweets
آب شور دریا و آب شیرین رودخانه و شالیزار برنج در یک قاب گيلان زیبا :)) دلبر خونه @farsitweets
امروز صبح داشتم میرفتم دانشگاه توی تاکسی رادیو با مردم مصاحبه می‌کرد، می‌گفتن: ما که برای آتش‌نشان ها کاری نمی‌تونیم بکنیم یه لیوان شیر یه مقدار خرما براشون می‌بریم خستگی از تنشون در بره... اینکه همه دست به دست هم دادیم برای بندرعباس خیلی قشنگه🖤❤️ «دانشجوی‌بی‌هنــر» @farsitweets
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا در عملیات اطفای حریق بندرعباس مواد خاموش‌کننده رو با بسته‌بندی می‌انداختن وسط آتیش؟ ضدانقلاب می‌گه «بلد نبودن باز کنن» ولی واقعیت علمی‌شو بدونید بد نیست. در آتش‌سوزی‌های صنعتی (بندر، پالایشگاه، انبار سوخت...) از مواد ویژه مثل پودر خشک یا فوم ضدآتش استفاده می‌شه. این مواد باید از هلیکوپتر یا هواپیما مستقیم ریخته بشن. اما چرا با بسته بندی؟ چون اگر بدون پوشش بندازن ماده تو هوا پراکنده می‌شه و اصلاً به آتش نمی‌رسه! بسته‌بندی باعث می‌شه مواد دقیقاً بخورن وسط کانون آتش و اثربخش بمونن بعضی از این بسته‌ها هم خودبازشو هستن. یعنی وقتی به دمای زیاد یا ضربه برخورد کنن، خودشون باز می‌شن و محتوا کاملا پخش می‌شه. حتی اگر باز نشه باز هم ماده‌ی داخلش با گرما واکنش نشون می‌ده و کار خاموش کردن رو بلافاصله انجام می‌ده پس اینکه توی بندر مواد رو «با بسته‌بندی» می‌انداختن نشون‌دهنده‌ی حرفه‌ای بودن عملیات بود نه بلد نبودن باز کردن کیسه. ضدانقلاب حتی اصول اولیه‌ی اطفای حریق صنعتی رو هم بلد نیست، اما با کمال اعتماد به نفس تحلیل صادر می‌کنه! کامیار بهشتی @farsitweets
نمیبخشمت چون اگه جاهامون برعکس میشد میدونم که من هیچوقت اونکارو باهات نمیکردم *moodtweets* @farsitweets