7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴خیابان امام رضا مشهد امشب منفجر شد🎆
آخرینتوییت
@farsitweets
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"انسانیت یعنی دست گرفتن نه دست کشیدن؛ یعنی دیدن دلها، نه فقط چهرهها."
•Abdoli•
@farsitweets
این قابلیت جدید اینستا که میتونی ریلزهارو تو حالت 2x نگاه کنی هم دوست دارم، این سری زندگیمو رو 2x به بطالت میگذرونم.
•خلافکار•
@farsitweets
رفیقم تو نوت اینستاگرامش نوشته «خلیج فارس» و به نظرم این خط بطلانی بود بر دسیسههای ترامپ و شرکای صهیونیستش.
• تارانزینو •
@farsitweets
استقلال این مدلی که بازی کرد شبکه نسیمم از سرش زیاد بود باید میبردنش شبکه پویا
•شارلوت درونته •
@farsitweets
حسین دلیریان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی: مردم ایران مدافع وجب به وجب از آب و خاکِ این سرزمین مقدس هستند
امشب، #ایران_امام_رضا و #خلیج_فارس ترند ایران هستند ✌
حسین دلیریان
@farsitweets
اگر دورکارید توی رزومه هاتون بنویسید مجهز به ژنراتور برق، امتیاز مثبت محسوب میشه!
• Ehsan •
@farsitweets
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تولدت مبارک آقای درد و دل های محرمانه
👤 Tweet Link
✈️@farsitweets
۲ چیز رو همه جای زندگیم نوشتم رمز جیمیل و اینستاگرام بابامو چون یادش بره مقصرش منم.
• amir •
@farsitweets
شبکه اجتماعی دو اثر مهم بر جامعه داره:
۱. اشباع آگاهی
شبکههای اجتماعی باعث افزایش آگاهی میشوند ولی نه بصورت کیفی. بلکه بصورت کمی. آنقدر میدانی که دیگر نمیدانی چه بکنی. سیلی از آگاهی بدون جهت. بدون کنش. منجر به بیحسی جمعی.
۲. تسطیح معنا
اینجا معناها همسطح میشوند:
خبر نسلکشی، عکس گربه، تحلیل فلسفی، جوک سخیف، ترند جنسی، سوگواری دستهجمعی، همه در یک تایملاین، با یک اسکرول.
دیگر هیچچیز معنای خودش را ندارد، یا بهتر بگوییم: هرچیز به اندازۀ هر چیزِ دیگر معنا دارد — یعنی عملاً هیچ.
👤 metamorphosis
✈️ @farsitweets
بعد از ۱۰سال زندگی مشترک، یه چیز خوبی که از همسرم یاد گرفتم، نشون دادن توجه و محبت توی چیزای ساده و روزمرهست.
مثلا اینکه چون من زیاد آب نمیخورم، هر وقت آب میخوره یک لیوان آب هم برای من میاره.
چیز کوچیکیهها! ولی پشتش توجه و محبته!
یا اینکه وقتی قراره دارو بخورم، بیشتر از خودم حواسش به ساعت دارو خوردنمه.
اینکه وقتی برای خودم هزینه میکنم، خوشحال میشه و تشویقم میکنه، با اینکه شاید خودم بگم این چه خرج بیخودی بود کردم!
و هزارتا چیز دیگه.
آدم نیاز نیست حتما کار شاقی بکنه که نشون بده کسی رو دوست داره، به نظرم همین چیزان که عشق رو تو رابطه زنده نگه میدارن.
•خانم خسته•
@farsitweets