1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹آتشسوزی در باغات چمران شیراز جنب بیمارستان اردیبهشت
*FT*
@farsitweets
هیچوقت مشکل ایرانیها با کولر خودرو رو درک نکردم. بزرگواران! تالله، بهالله، والله کولر خودرو نه تاثیر چندانی بر مصرف بنزین ایران داره و نه استهلاک خودرو. بزن اون کولر رو بدبخت. دنیا دو روزه!
*ریچارد فاینمن*
@farsitweets
حریر بچه بود یه بار به من گفت: مامان تو به دنیا اومدی، خورشید وجود داشت؟ 😐
یه بارم پرسید: دایناسورا چه شکلی بودن وقتی تو به دنیا اومدی؟! 🙂
الانم میپرسه تو به دنیا اومدی، دوربین وجود داشت؟
چرا این بچه فکر میکنه از تولد من قرنها گذشته؟ 🙂
*ساناز هستم، یک مالک*
@farsitweets
همسایه بغلی در حال ساخت و ساز با بلدوزر زد به دیوار راه پله و آسیب وارد کرد چندین بار با سرکارگر حرف زدم گفت درست میکنیم نگران نباشید و ... ۶ ماه گذشت خبری نشد شماره سازنده رو پیدا کردم زنگ زدم بهش آقای فلانی کی قراره بیایی درست کنی؟..ساختمونت تموم شد!!...کلا منکر ماجرا شد
گفت خودت زدی میخوای از من خسارت بگیری؟کجا پول کم اوردی؟ حتی نیومد نگاه کنه...
زنگ زدم شهرداری و تمام مراحل قانونی شکایت رو طی کردم ...تا رسیدیم به اینجا که دو هفته دیگه حکم توقیف اموال آقای سازنده رو میگیرم تا یاد بگیره مملکت قانون داره
*zahra*
@farsitweets
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه نکته ایمنی برای شنا کردن در دریا که کمتر کسی می دونه
👤Link
✈️@farsitweets
از روزی که قبول کردم باهوش نیستم، پس باید بیشتر تلاش کنم، جدی اتفاقای خوبی تو زندگیم افتاد.
*nadi*
@farsitweets
بیهدف بودن در اکثر موارد به دلیل تنبلی نیست، بلکه به گم کردنِ معنایِ زندگی مربوط میشه، وقتی انسان هویتِ درونیش رو گم میکنه دنیای بیرونی هم براش تار و مبهم میشه و اونوقت دیگه مسئلهی اصلی نخواستن انجام کار نیست، بلکه ندانستن دلیل انجام اونه
و این، خاموشترین گونهی فروپاشیست
👤 روانی
✈️ @farsitweets
تبريك تولد واقعا مهمه، وقتى دوستيم و تبريك نميگى شما واضحا لياقت اون دوستى رو ندارى.
*نيـكى*
@farsitweets
مجازات کردن آدمها با «سکوتِ عمدی»، مکانیزم مقابلهایِ کسیست که از لحاظ احساسی بسیار ناپخته و نابالغ میباشد، این کار دقیقاً یعنی: چون تو یه کاری کردی که من خوشم نیومد، پس من هم جوری رفتار میکنم که انگار اصلاً تو «وجود» نداری.
این رفتار ، از خطرناکترین قابلیتهای انسانیه و رنجی که ایجاد میکنه قابل وصف نیست و البته متاسفانه بسیار هم ماندگاره.
👤ada
✈️ @farsitweets