eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
‏از من بپرسی می‌گم روزهای قشنگی بود ولی به غم و غصه‌ی بعدش نمی‌ارزید. »ستاره« @farsitweets
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حاجی واقعاً نمیشه از غافلگیری و ارادت قالیباف و ازه ای نگفت! 👤علیرضا سفینه ✈️@farsitweets
انسان وجودی است بی‌نهایت‌طلب. پول و قدرت او را سیر نمی‌کند، آسمان‌ها را هم تسخیر کند، سیر نمی‌شود. این انسانِ بی‌نهایت‌خواه را فقط خدای بی‌نهایت پُر می‌کند. اگر آرامش می‌خواهیم باید سراغ خدا برویم. قرآن هم می‌فرماید: قلب‌ها فقط با یاد خدا آرام می‌شود. استاد محسن قرائتی 👤عالم ✈️ @farsitweets
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راست میگه هر روز عاشوراست »شاهپوری« @farsitweets
پس از هشدار تخلیه رژیم اسرائیل منابع یمنی از شروع حملات هوایی به بندر الحدیده و نیروگاه برق این مناطق خبر دادند »FT« @farsitweets
این چند روز تعطیلی رو کلا از کله صبح بیدار بودم، حالا فردا که باید برم سرکار مطمئنم به زور بلند میشم »MAT« @farsitweets
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من یک یهودی هستم. چطور است که گذاشتن یک استوری در اینستاگرام خشونت محسوب می‌شود، اما شلیک به سر یک نوزاد نه؟ من همچنان خودم را یک یهودی می‌دانم، چون نمی‌خواهم شما تنها نوع یهودی باشید که وجود دارد؛ اما دیگر هرگز این هویت مایه‌ی افتخار من نخواهد بود نعیمه‌عطامنش @farsitweets
اشکان خطیبی قاعدتا اون قدر ارزشش رو‌نداره که ادم به عنوان شخص بهش بپردازه ولی به عنوان یک کیس روانشناسی به نظرم خیلی جای حرف و تحلیل داره.چه جوری یه آدم میتونه جوگیر شه،فرار کنه،اوکی تبدیل به برانداز هم بشه ولی چرا اینقدر احمقانه!؟اون خشم از نابودی زندگیت داره میبردتت سمت منجلاب! Zahra Ramezani @farsitweets
لطفاً هر کی هر جا هست یک قدم از پیش‌بینی آینده فاصله بگیره. Kourosh Ataee @farsitweets
هوای تهران در وضعیت قرمز 🔹شاخص کیفیت هوای شهر تهران با میانگین ۱۵۹ در وضعیت ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد. »OPR« @farsitweets
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاروان لشکر اَجنه در کاشان »نوش آباد« @farsitweets
توى فرندز یه جا راس به ريچل ميگه كه " تو به يكى احتياج دارى كه قدرتو بدونه، بدونه چقد جالب و دوس داشتنى و جذابى، كسى كه وقتى هرروز صبح بيدار شه و فكر ميکنه، بگه خداى من، من با ريچلم!كسى كه باعث شه حس خوبى داشته باشى" بنظرم اين قشنگترین حسيه كه ميشه نسبت به يكى داشت. »Amore« @farsitweets