از وقتی جمله "نبابا آدم خوبیه" رو حذف كردم، تو زندگیم آرامش بیشتری دارم.
على
@farsitweets
نوشته بود:
«گاز گرفتن زبونت موقع غذا خوردن؛
مثال خوبیه از اینکه
چطور با سال ها تجربه بازم امکان داره اشتباه کنی.»
»معلم ادبیات«
@farsitweets
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان:
🔹ادارات لرستان فردا و پسفردا تعطیل است
»FT«
@farsitweets
سال 2010، ژاپنیها تصمیم میگیرن به پیرترین مرد توکیو که 111 ساله بوده حضوری تبریک بگن. اما وقتی وارد خانه میشن، میفهمن که یارو 30 سال پیش مُرده و چون کسی مرگ رو اعلام نکرده، از نظر آماری همچنان زنده بوده. خانواده اش مرگ را اعلام نکردن تا همچنان کمک هزینه دولتی بگیرن. :))
»مَهدی مُهرَز«
@farsitweets
بهترین تکنیک برای درس خوندن که تو خیلی از دانشگاههای آمریکا هم استفاده میشه. تکنیک 60/10ئه. به این صورت که شما یک ساعت با تمرکز کامل درس میخونی و بعد ده روز استراحت میکنی
»شارلــوت درونــته«
@farsitweets
کورتیزول چیه دیگه؟
اگر ادایی محسوب میشه، منم میخوام.
آره، منم خیلی کورتیزول.
»عرفوگولی«
@farsitweets
عین خاک هرمز که جمع کردین بردین و الان یجایی داره خاک میخوره تا توی خونهتکونی عید بریزیدش دور؛ شرط می بندم بدون هیچ فکر و برنامه ای؛ دبه دبه آب ۲۰ لیتری پر کردین گذاشتین توی تراسی جایی و بعد یه مدت هم میگذره و اونارم می ریزید دور.
»دلفین«
@farsitweets