eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
ادارات لرستان در روزهای پنجشنبه تعطیل شدند در پی تصمیم تازه هیئت دولت برای واگذاری اختیار تنظیم ساعات کاری ادارات به استانداران، ادارات و دستگاه‌های اجرایی لرستان از این پس پنجشنبه‌ها به‌صورت دورکار فعالیت خواهند کرد. »FT« @farsitweets
صدای انفجار در اطراف تبریز شنیده خواهد شد/ مردم نگران نشوند مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی: 🔹به دلیل انفجار مهمات معیوب و عمل نکرده، ظهر امروز و فردا صدای انفجارهایی در اطراف تبریز شنیده خواهد شد. 🔹صدای انفجار از مناطق شمال غرب و جنوب غرب تبریز شنیده خواهد شد و مردم عزیز نگران نباشند. »FT« @farsitweets
در ستایش زیبایی پوستم🎀 »ناز« @farsitweets
چرا ما آبِ نارنگی نداریم؟ نارنگی یه عالمه آب داره، یعنی هیچ شرکتی اینهمه سال به ذهنش نرسید بیاد آبمیوه‌ی نارنگی بزنه؟ »Nunox« @farsitweets
بابام همیشه میگه از هرجایی خواستی با ماشین بری برو ولی از آزادگان نرو دیشب رفتم و فهمیدم برای چی میگفت نرو »پری‌ناز« @farsitweets
کم بدبختی داریم اینم حس ناکافی بودن می‌ده بهمون. :)) Rambod @farsitweets
اینام فقط عکسش قشنگه. میای بخوری میبینی نون خالی گاز زدی و از تو جورابت انار و گردو جمع میکنی. »Sin(a)« @farsitweets
ستاد حمایت از دختران سرزمینم : - @farsitweets
بذارید یه نکته یادتون بدم بتونید خودتون خودتونو تراپی کنید! یه روشی که ما استفاده میکنیم، روش «دیالوگ سقراطی» است. به این صورت که شما خودت رو دو نفر فرض کن! یک نفر اونی که یک فکر یا حس خاصی رو تجربه کرده(مثلا وقتی دارم رانندگی میکنم استرس میگیرم) نفر دوم یک فرد منطقی و عاقل بدون قضاوت و سوگیریه، که بازم خودتی ولی خود خیلی عاقلت بدون هرگونه قضاوت. نفر دوم کارش اینکه، جستجو کنه و هی پرسشگری کنه، بدون اینکه نتیجه ای بگیره مثال: -موقع رانندگی استرس میگیرم +چطور فهمیدی استرس میگیری؟ -تپش قلب دارم، عرق میکنم، انگار قلبم تو دهنمه، اصلا نمیخام رانندگی کنم +یعنی داری میگی توی موقعیت رانندگی علایم جسمی داری، قبلش چی؟ تا کی این علائم هست؟ -قبلش ندارم، تا وقتی که رانندگی کنم +یعنی خود رانندگی استرس میده؟ انقدر ادامه میدید تا نفر اول خودش به نتیجه برسه! »Dr. Arghavan Shafiee« @farsitweets
شما هم قبل از دور ریختن/بازیافت پاکت و بستهٔ پستی نشونی و شماره‌تون رو از روش جدا می‌کنین و ریزریز می‌کنین و هر تیکه رو تو یه سطل آشغال میریزین یا فقط من وسواس شغلی پدرم رو به ارث برده‌م؟ »Elham S. Foroughi« @farsitweets