eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
پسر جوانی که چند سالی ساختمون رو نظافت می‌کرد و‌ بی‌نهایت مؤدب و آدم‌حسابی بود مدتیه نیست. احوالش رو پرسیدیم فهمیدیم تخصص قبول شده رفته یه شهر دیگه. خلاصه که پشمام ریخت هر کجا هست خدایا به سلامت دارش. »Erfan Mojib« @farsitweets
همسر اگون شیله ۶ ماهه باردار بود که میمیره و سه روز بعد هم اگون شیله فوت میکنه؛ دلیل مرگشون هم آنفولانزای اسپانیایی بود، کنار بالین اگون شیله کلی طرح از زن باردارش پیدا میکنن که تو همون سه روز پایانی عمرش اتود زده بود. این اثر هم یکی از هموناست مادرِ مرده اثر اگون شیله: »بهنوش« @farsitweets
🔹ملونی، نخست‌وزیر ایتالیا : اگر مجبور شوم سیگار را ترک کنم، کسی را می‌کُشم! »FT« @farsitweets
🔶مشهد فردا تعطیل نیست 👤گرایلی، مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت 🔴اخبار منتشره مبنی بر تعطیلی مشهد در روز پنجشنبه کذب است و تعطیلی مشهد در کارگروه اضطرار آلودگی هوا تایید نشد. •FT• @farsitweets
نصف بحث‌های جدی سوشال مدیا این‌طوریه که: - غذام شور شد. به نظرم هیچ کس نباید تو غذاش نمک بریزه. + نمک دوست دارم، تو غذا نیم کیلو نمک بریزید! × من خودم فشار خون دارم، نمک رو ممنوع کنید. ^ من تحقیق کردم، تو پادکست فلان می‌گفت هر چه مصرف نمک یه کشور بیشتر باشه، برندگان نوبلش بیشتره. • Hamidreza Keshavarz • @farsitweets
پژمان جمشیدی بنده خدا ملی پوش بود تو پرسپولیس بازی می‌کرد. بعد میگن هیچی نشد. • لوییس دگا • @farsitweets
‌اگر براتون مقدوره، پروازهاتون را میس‌ نکنین؛ از دست بدین. • استونر • @farsitweets
یه مهندس نرم‌افزاری که بعد ۲۲ سال کار تو مایکروسافت رفته بود پرورش غاز زده بود اخیرا رفته تو کار پرورش بن‌سای. •Farhad• @farsitweets
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الکی نرید خداتومن پول صافکاری بدید، با ده هزارتومن خودتون کارو دربیارید😎😁 • رضا رضوی • @farsitweets
‌به نظرم عمیق‌ترین اکتشاف علوم‌شناختی این بوده که حتی برای درک واقعیت‌ هم نیاز به تخیل داریم • زبون‌شناس • @farsitweets
‌دستیارم گفت مریض بعدی کنسل کرده، رفتم پرونده‌اشو بخونم دیدم که امروز تولدشه. به دستیارم گفتم حیف شد نیومد و گرنه بهش کادو میدادم. مریض روی یونیت ساکشن رو از دهنش در آورد گفت امروز تولد منم هست. پرونده رو نگاه کردم و دیدم واقعاً تولدشه. براش جرم‌گیری‌‌ کردم و گفتم هدیه تولدته. • پاپا آرمین • @farsitweets