🔺یک کاربر: آمریکا و اسرائیل کشتههایشان را مثل موشهای طاعونزده مخفیانه دفن میکنند
▪️ایران کشتههای خود را در جنگ اعلام میکند و هزاران نفر در مراسم تشییع شرکت میکنند. در همین حال ایالات متحده و اسرائیل کشتههای خود را پنهان میکنند و آنها را مخفیانه مانند موشهای طاعون زده دفن میکنند؛ زیرا در یک جنگ غیر اخلاقی بیشرمانه و ناعادلانه مرگ شرافتمندانهای وجود ندارد.
@farsitweets
تا ما رفتیم نماز
یهودی ها هم رفتن پناهگاه
حمله ی موشکی ایران هم اکنون
الله اکبر
» آقای تحلیلگر «
@farsitweets
کی فکرشو میکرد یه روزی حضور مردم در خیابانها، کابوس بیتوقف دشمن باشه!!!!
» بچه مهندس «
@farsitweets
۱۴۰۵ هم شروع شد و جمهوری اسلامی ایران سرجاشه
احمقها فکر کردن ما وطن را رها میکنیم؛ جانمان فدای ایران و ایرانی
» محمد میرزایی «
@farsitweets
لحظه ای که در دادگاه لاهه مصدق روی صندلی انگلیسیها نشست و سررا روی دستانش گذاشت، انگلیسیها اعتراض کردند.قاضی هشدار داد.مصدق گفت: جناب قاضی من تنها چند دقیقه برجایگاه اینها نشستم و اینچنین برافروخته اند!پس ملت من چه باید بگویند که اینها عمریست درجایگاه آنها نشسته اند و نمیروند
" آقا معلم "
@farsitweets
آقای راننده دویست و هفتی که صدای برخورد باد با پرچم ایرانِ بیرون زده از ماشینت حالمو خوب کرد خیلی مردی.
» همایون درختیان «
@farsitweets
عارفی که مرده، عارف خواننده است نه عارف معاون رئیس جمهور.😐
انقدر روی شعور مخاطبات حساب نمیکنی آقای اینترنشنال ؟؟؟😡
» رابین سینک «
@farsitweets