♦️نحوه ثبت نمرات هفتم تا دهمیهای پایتخت اعلام شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:
🔹ارزشیابی دانشآموزان پایههای هفتم تا دهم و کلیه دروس نظری غیرنهایی بهصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
🔹ملاک عمل در ثبت نمرات پایانی دانشآموزان، عملکرد آنان در طول سال تحصیلی، ارزیابیهای مستمر، سنجشهای فرایندی و نیز اخذ بازخورد نهایی از طریق بستر شاد خواهد بود.
@farsitweets
حافظه تاریخی اونایی که میگن دوره پهلوی همه چی روال بود:
. رابین سینک🎒
@farsitweets
هدایت شده از تبلیغات گسترده موهیتو
هوشمندانه طلا بخر، نه گرون! 💰✨
دنبال خرید طلا با کمترین هزینه هستی؟ در گالری مدی گلد، سود شما اولویت ماست:
✅ تنوع بینظیر کارهای «بدون اجرت» و کماجرت
✅ پایینترین کارمزد برای کارهای فشن و نو
🎁 هدیه ما: ۱٪ تخفیف از سود گالری، مخصوصِ اعضای این کانال!
هم زیبایی استایلت رو بساز، هم سرمایهگذاری کن. از نیمگرم تا کارهای لوکس دُرشت... 💎💍
بیا و ویترین ما رو ورق بزن:
👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/30410289C95ac6ce16b
این که میبینین عضو مجلس طالبان نیست، رییس شورای شهر برمنگام انگلیس شده :))
@farsitweets
روزنامه اسرائیلی از اعمال حاکمیت ایران بر کابلهای اینترنت زیر دریا در تنگه هرمز وحشت کرده است
کابل اینترنت رو از زیر دریا قطع کنیم، خبر بهشون نمیرسه، دیگه وحشت نمیکنن.
@farsitweets
647.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وضعیت تلوزیون منوتو همین الان!😐
@farsitweets
پسر تصور اینکه ایران کابلهای اینترنت رو دست بگیره و اون سر دنیا یکی یه سایت رو باز کنه و این صفحه رو ببینه داره دیوونم می کنه😂😁
"کی آرش؟"
@farsitweets
ولی خدا کلا یه جور دیگه است!
برنامه ریزیش،
زمان بندیش،
مقدمه چینیش،
حذف و اضافه اش
و کلا همه چیزش با نگاه من و شما فرق می کنه. سعی نکنیم روش درست رو به خدا یاد بدیم حتی سعی نکنیم راه و روش خدارو بفهمیم کامل و یا حدس بزنیم. اینا اصلا لازم نیست. فقط سعی کنیم اعتماد داشته باشیم به خیرخواه و توانمند بودن خدا!
فلذا؛
توکلت علی الحی الذی لا یموت...
"عماد"
@farsitweets
با اینکه وضع مالیشون هم خوب بود، آمده بودند در توافقات ازدواج نهایتا سه تیکه جنس رو به عنوان شیربها قبول کنند.
من مداخله کردم و نهایتا براشون ۶ تیکه جنس رو نوشتیم. خیلی هم راضی و خشنود بودن😇
من رو برای مذاکره با امریکا بفرستید!
"حاجی هستم"
@farsitweets
این ماجرای کشت خشخاش برای اینه که ما یادمون بره استاد گز رو بوسید.😐
آقا واقعا چرا گز رو بوسید؟
"از کمّلین هستم"
@farsitweets