eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
بدترین سرنوشت برای یه آدم اینه که وقتی مرد، جمعیتی مظلوم از ته دلشون بگن خدا رو شکر 》آقا سید حبیب《 @farsitweets
📲 توییت رضا رشیدپور از مواجهه با مادر شهید در پارک @farsitweets
مکالمه دیشبِ منو بابام : پسرم من میخوام خودمو بکشم + شوخیشم زشته - به مرگ تو جدی میگم + ینی چی؟ کجایی؟ - داروخونه + وای😭، ینی میخوای با قرص خودتو بکشی؟ 😭😭💔نکن ای کارو، زوده من یتیم شم 😭 - چی میگی احمق، تو داروخونه ترازوی مجانی هست، میخوام خودمو بِکِشم ببینم چند کیلوعم 》لَبِ قصه های تو《 @farsitweets
فروش بلیت های دربی در بازار سیاه! 》OPT《 @farsitweets
حرف‌ها میتونن کل زندگی یه آدمو عوض کنن. یه بچه ی زشت و لاغر بودم، تو جمع فامیلا سر یه موضوعی همه خندیدن و من هم... یکی از بچه ها گفت: وای نگاش کنید، حتی وقتی میخنده هم زشت تره... حاصلش شد تا مدت ها جمع گریز و فراری از خنده 🥲 "کلمات ، بیشتر از گلوله ها، آدم کشتند" 》sama♡shirazi《 @farsitweets
یه روز سرتیپ میرسه به سرهنگ میبینه ناراحته. میگه ناراحتی سرگرد 》گاد بروس《 @farsitweets
کاش تو دانشگاه به جای انتگرال و دیفرانسیل و فیزیک و ... چند واحد برامون میذاشتن به اسم "در زندگیِ بعد از فارغ التحصیلی چه غلطی باید بکنیم" ! که الان انقد سردرگم نباشیم 😐 》Mostafa《 @farsitweets
به فروشنده گفتم گولم نزنی یه وقت داخلش نخ و سوزن باشه!!! طنز ماجرا رو نگرفت و هنگ کرد :))) 》Watson《 @farsitweets
دلتون برای کودکان سر چهار راه نسوزه اینا باندن، امنیت خودتون و بچه هاتون در مخاطرس. ما لایق تردد در سطح شهر با ارامش هستیم. کمک شما به کودک سر چهار راه ینی سود بیشتر برای نفر بالایی و اواردن یک بچه دیگر، ینی بدبخت شدن ی بچه ی دیگه. حالا برو ازشون حمایت کن، خرید کن و فکر کن بقیه احمق و سنگ دلن 》Mohamad.Reza Hemati《 @farsitweets
از سر کار اومدم خونه دیدم خانومم یکم حالش خوب نیست خوابیده، زود پسرم اومده با ناراحتی میگه حالا امشب شام چی بخوریم مامان حالش خوب نیست!😂 》PitpitaK《 @farsitweets
فیل فودن بازیکن منچسترسیتی بالاخره بعد از ۱۱۵ بار شرکت در امتحان آئین نامه گواهینامه رانندگی ، قبول شد. 》OPT《 @farsitweets
این که بعد شش سال درس خوندن تو دانشگاه و ارشد گرفتن، هنوز هیچ کاری از دستت برنمیاد و درآمدی نداری و به همین خاطر خانوادت فکر میکنن هیچ کاری تا حالا انجام ندادی و قبولت ندارن واقعا عذاب آوره 》Parsa《 @farsitweets