eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
مکالمه دیشبِ منو بابام : پسرم من میخوام خودمو بکشم + شوخیشم زشته - به مرگ تو جدی میگم + ینی چی؟ کجایی؟ - داروخونه + وای😭، ینی میخوای با قرص خودتو بکشی؟ 😭😭💔نکن ای کارو، زوده من یتیم شم 😭 - چی میگی احمق، تو داروخونه ترازوی مجانی هست، میخوام خودمو بِکِشم ببینم چند کیلوعم 》لَبِ قصه های تو《 @farsitweets
فروش بلیت های دربی در بازار سیاه! 》OPT《 @farsitweets
حرف‌ها میتونن کل زندگی یه آدمو عوض کنن. یه بچه ی زشت و لاغر بودم، تو جمع فامیلا سر یه موضوعی همه خندیدن و من هم... یکی از بچه ها گفت: وای نگاش کنید، حتی وقتی میخنده هم زشت تره... حاصلش شد تا مدت ها جمع گریز و فراری از خنده 🥲 "کلمات ، بیشتر از گلوله ها، آدم کشتند" 》sama♡shirazi《 @farsitweets
یه روز سرتیپ میرسه به سرهنگ میبینه ناراحته. میگه ناراحتی سرگرد 》گاد بروس《 @farsitweets
کاش تو دانشگاه به جای انتگرال و دیفرانسیل و فیزیک و ... چند واحد برامون میذاشتن به اسم "در زندگیِ بعد از فارغ التحصیلی چه غلطی باید بکنیم" ! که الان انقد سردرگم نباشیم 😐 》Mostafa《 @farsitweets
به فروشنده گفتم گولم نزنی یه وقت داخلش نخ و سوزن باشه!!! طنز ماجرا رو نگرفت و هنگ کرد :))) 》Watson《 @farsitweets
دلتون برای کودکان سر چهار راه نسوزه اینا باندن، امنیت خودتون و بچه هاتون در مخاطرس. ما لایق تردد در سطح شهر با ارامش هستیم. کمک شما به کودک سر چهار راه ینی سود بیشتر برای نفر بالایی و اواردن یک بچه دیگر، ینی بدبخت شدن ی بچه ی دیگه. حالا برو ازشون حمایت کن، خرید کن و فکر کن بقیه احمق و سنگ دلن 》Mohamad.Reza Hemati《 @farsitweets
از سر کار اومدم خونه دیدم خانومم یکم حالش خوب نیست خوابیده، زود پسرم اومده با ناراحتی میگه حالا امشب شام چی بخوریم مامان حالش خوب نیست!😂 》PitpitaK《 @farsitweets
فیل فودن بازیکن منچسترسیتی بالاخره بعد از ۱۱۵ بار شرکت در امتحان آئین نامه گواهینامه رانندگی ، قبول شد. 》OPT《 @farsitweets
این که بعد شش سال درس خوندن تو دانشگاه و ارشد گرفتن، هنوز هیچ کاری از دستت برنمیاد و درآمدی نداری و به همین خاطر خانوادت فکر میکنن هیچ کاری تا حالا انجام ندادی و قبولت ندارن واقعا عذاب آوره 》Parsa《 @farsitweets
این عکس رو میبینم یاد خونه مادربزرگم میفتم، بنده خدا روضه داشت، همزمان بازی پرسپولیس و استقلال بود من و پسر عموهام تو اطاق داشتیم بازی میدیدیم که پرسپولیس گل زد یه جور با پرچم قرمز و بوق پریدیم وسط حال ۱۴ نفر از هوش رفتن فکر کردن سپاه یزید حمله کرده، روضه خون هم سکته کرد 》علیرضا باشم خوبه《 @farsitweets
بچه که بودم تبلیغ دیدم تو تلویزیون یه بچه با لباس کثیف میاد میگه مامااان، مامانش با لبخند لباسشو درمیاره میندازه ماشین لباسشویی. یه بار اومدم خونه با لباس کثیف گفتم ماماان، مامانم گفت درد، بعد مامانم انداختم تو حموم لباسمو دراورد گفت بشین لباستو بشور، نمیدونستم ماشین لباسشویی نداریم:))))) 》مایــونز《 @farsitweets