eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.6هزار دنبال‌کننده
59هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
ما یبار داشتیم میرفتیم شمال، ترافیک شد بابام یه لحظه اومد کوه و نگاه کنه زد به جلویی تو کل سفر داشت مارو فحش میداد😂 》واعظ شیرین سخن《 @farsitweets
هزینه نظامی کشورهای دنیا در 5 سال گذشته : 1.🇺🇲 United States: $3.87 trillion 2.🇨🇳 China: $1.31 trillion 3.🇮🇳 India: $368 billion 4.🇷🇺 Russia: $340 billion 5.🇸🇦 Saudi Arabia: $335 billion 6.🇬🇧 UK: $310 billion 7.🇩🇪 Germany: $260 billion 8.🇫🇷 France: $265 billion 9.🇯🇵 Japan: $251 billion 10.🇰🇷 South Korea: $228 billion 11.🇮🇹 Italy: $148 billion 12.🇦🇺 Australia: $144 billion 13.🇨🇦 Canada: $121 billion 14.🇧🇷 Brazil: $112 billion 15.🇮🇱 Israel: $110 billion 16.🇪🇸 Spain: $92 billion 17.🇹🇷 Turkey: $83 billion 18.🇮🇷 Iran: $70 billion 19.🇵🇱 Poland: $67 billion 20.🇺🇦 Ukraine: $65 billion 21.🇳🇱 Netherlands: $65 billion 22.🇵🇰 Pakistan: $54 billion 23.🇨🇴 Colombia: $50 billion 24.🇮🇩 Indonesia: $42 billion 25.🇲🇽 Mexico: $37 billion 👤 Global Index @farsitweets
حضور همزمان وزرای خارجه ایران و عربستان در «نشست وضعیت حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، اعلامیه جهانی حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه‌‌ بین‌المللی» در ژنو؛ در حالی که بسیاری از کشورها، از جمله کشورهای مسلمان، در سطح سفیر در این نشست شرکت کرده بودند. 👤Fatemeh Kalantari @farsitweets
ترسناک‌تر از زدن نفتکش نروژی، داشتن اطلاعات دقیق از محموله کشتی و مکان تخلیه آن و زمان رسیدنش به سواحل یمن برای آمریکا و اسراییل است. این موضوع نشان می‌دهد یمنی‌ها اطلاعات بسیار دقیقی از کشتی‌ها و محمول‌های آن که به سمت فلسطین اشغالی می‌روند، دارند‌ و حوادث بیشتری در پیش است. 👤 jafari @farsitweets
یه روز عزیزی تعریف میکرد میگفت خواهرزادم عاشق لپ تاپ بود دستبندم رو فروختم براش لپ تاپ خریدم اون روز حال خواهرزاده م وصف نشدنی بود خواهرزاده م دوسال بعد موقع برگشت از تبریز تصادف کرد فوت شد من با تمام سوگی که داشتم ته قلبم خوشحال بودم که حداقل یه بار خوشحالش کردم 》موکاخانِم《 @farsitweets
هر وقت دیدی آب حموم سرد شده بدون تو جنگل یکی ساعت نمیدونه چنده من در مورد کتاب حرف نمیزنم این جمله رو یه قاشق چای خوری بریز تو ماست وانگهی دریا شود 》علیرضا باشم خوبه《 @farsitweets
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ صفحه رسمی ای اف سی ایران (کنفدراسیون فوتبال آسیا) با خوشحالی های فوتبالیستهای ایرانی و آهنگ معروف این روزها 》OPT《 @farsitweets
عربه تو قم ازم آدرس حرم رو پرسید. باید صاف می‌رفت، بعدش دست راست، بعدش دوباره صاف. با دست اشاره کردم گفتم: چیز... آها... اهدنا الصراط المستقیم... بعدهُ... آها، و اصحاب الیمین ما اصحاب الیمین... و اهدنا الصراط المستقیم مجدداً. دقیقاً مثل آقای کاووسی. ترکید از خنده. 》Hosseyn ShanbehZaadeh《 @farsitweets
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یارو توی هند در یک مسیر پر تردد یک گیت عوارضی می‌سازه، بعد از یک سال و نیم و ۷۵۰ میلیون روپیه عوارض گرفتن از ماشین‌ها، پلیس راهنمایی و رانندگی متوجه شده که این عوارضی جعلی است، نه مقامات نه راننده‌ها متوجه نشدن و اعتراض هم نکردن 👤 BBC News Hindi @farsitweets
واقعیت اینه خیلی وقت ها خستگی و فرسودگی روانی رو با تنبلی اشتباه گرفته میشه! فرسودگی روانی اینجوریه که حس میکنی هیچ انگیزه‌ای نداری حتی انجام کوچیک ترین کارها هم برات سخت شده مثل یه حموم رفتن یا مرتب کردن اتاقت مدام دنبال یه تغییر بزرگی و در موردش خواب می‌بینی چون این روتین لعنتی دیگه‌داره حالت رو بهم میزنه اخیرا خیلی راحت عصبانی میشی، سریع از کوره در میری و حتی کوچک ترین‌چیزا هم باعث آشفتگیت میشه حتی بعد خوابیدن و استراحتم بازم بی انرژی تمرکزت اومده پایین، حواس پرتی و هی وسایلتو جا میذاری دلت می خواد دراز بکشی و هیچ‌کاری انجام ندی در حالی که کلی کار داری خلاصه اینکه قبل مدام سرزنش کردن و برچسب منفی زدن به‌خودت‌ بابت تنبلی، اینو بدون روان ما هم به استراحت نیاز داره 👤 @farsitweets
فوت ۳ معلم هنگام بازگشت از مدرسه رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری: تصادف خودروی معلمان در مسیر بازگشت از مدرسه در جادۀ اردل به جونقان باعث جان باختن ۳ دبیر چهارمحالی شد. 》OPT《 @farsitweets
سوم راهنمایی امتحان ریاضی رو ۸ شدم کلی تو مدرسه کتک خوردم معلم برگه ام و داد گفت برو خونه حل کن فردا بیار اومدم خونه بابام بعد اینکه کلی کتکم زد خودش نشست کنارم و پدرانه نشست برام حل کرد، فرداش خوشحال بردم مدرسه معلممون تصحیح کرد ۴ شدم 》علیرضا باشم خوبه《 @farsitweets