هدایت شده از تبلیغات گسترده موهیتو
35.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈میخوای ویلا بخری از مالک بخرید واسطه ها رو حذف کن تا برات ارزونتر در بیاد
👈دو ویلا دوبلکس استخر دار نزدیک دریا
یه چیز باور نکردنی
👈زمین ۲۰۰ متر بنا ۲۵۰ متر
👈سه خواب مستر
❤دارای اتاق استخر ۶۰ متری با آب نما صخره ای دارای روف ۵۰ متری
👈الاچیق و کابینت
♥️دارای پروانه انشعابات اختصاصی نصب
♥️جاده خانه دریا
💢توجه 💢توجه💢👇👇
👈ویلا آماده در تمام رنج قیمت داریم
💥طرح پیش فروش ویلا هم داریم با قیمت مناسب و شرایط پرداخت اقساطی
💥حتما به این کانال سر بزنین 👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3586392677C6eddb83537
ارتباط مستقیم
09113206925
یه زمانی مُد بود برای فخر فروشی و نشون دادن لاکچری بودن، روزنامه تهران تایمز میخریدم.
بعدها که ساعت رولکس مُد شد، دیگه نتونستم این رقابت کثیف رو ادامه بدم
»خواهر ناتنی چِـــــــ گُوارا«
@farsitweets
داشتم تو خواب سیب میخوردم. خوشمزهترین و خوش عطرترین سیب دنیا بود. اونقدر واقعی بود که مزهش هنوز روی زبونمه. از شدت خواستنش از خواب پریدم، ساعت ۴ صبح از زیر پتوی گرم اومدم بیرون، کورمال رفتم پایین، از اشپزخونه یه سیب برداشتم و با ولع گازش زدم. مزه مقوا میداد.
»دیکتاتور حانیه«
@farsitweets
ولی سعی کنید بابای پولدار داشته باشید، من دیدم دوستان دارن، خیلی جوابه
»گراز منطقی«
@farsitweets
لایحه عفاف و حجاب با اصلاحاتی تایید شد
🔹هیات عالی نظارت مصوبه اصلاحی مجلس در خصوص لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را مغایر با سیاستهای کلی نظام ندانست.
»OPT«
@farsitweets
مادر سه فرزند زیر ده سال بود. پرسیدم:
+اذیت نیستی خانه ات اینقدر بهم ریخته است؟
-خونهی زنده است دیگه، قبرستون نیست که همیشه مرتب باشه.
👤 دکتر روح الله صدیق
@farsitweets
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من سر اوپنهایمر از دست رفتم
»mahyarhassan«
@farsitweets
در دو ماه ۱۰ سال پیر شد
خبرنگار فلسطینی در غزه
"معتز عزایزه"
👤 Elyas
@farsitweets
بچه که بودم به گداهای پیر نگاه میکردم و با خودم میگفتم «این یارو کل زندگیش چه گهی خورده که الان وضعیتش اینه؟» الان که به روند زندگی خودم نگاه میکنم، میبینم جوابش اونقدرا هم سخت نبوده.
»پیپرکات«
@farsitweets
دلم هودی جدید میخواد باید به داداشم بگم چندتا هودی واسه خودش بخره🙄
»فرناز«
@farsitweets
ولی من باورم نمیشه یه روزی اینقدر همه چی ارزون بود که روز معلم برای معلمامون سکه میخریدیم
»اشتباهِ خوب«
@farsitweets