🔸نامه جعلی استقلال به فیفا؟
▫️خبرنگار ایسنا به تصویر نامهای دست پیدا کرده است که بر اساس آن دبیر کل فدراسیون فوتبال مدعی شد باشگاه استقلال نامهای با امضای او به فیفا ارسال کرده است.
▫️ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در این نامه خواستار رسیدگی فوری موضوع از سوی حراست فدراسیون فوتبال شده است.
•OPT•
@farsitweets
پیتزا گرونه نمیخرم ولی میتونم تو ژانر فلافل با کچاپ یا سس فلفل اظهار نظر کنم.
• Aℓεχ •
@farsitweets
🔸هوای ۷ شهر استان تهران ناسالم است
▫️شاخص کیفیت هوا در شهرهای لواسان، باغستان، پاکدشت، باقرشهر، پیشوا، شهریار و قرچک بالای ۱۵۰ است و در شرایط قرمز قرار دارد.
▫️در شهر تهران هم شاخص هوای ۱۷ منطقه بالای ۱۵۰ است اما میانگین شاخص ۱۵۰ است و در مرز شرایط نارنجی و قرمز قرار دارد.
•OPT•
@farsitweets
وضعیت هوای تهران قرمز شد
کیفیت کنونی هوای تهران با قرار گرفتن شاخص روی عدد ۱۵۲ در وضعیت قرمز قرار گرفته و در شرایط ناسالم برای همه اقشار است.
👤 Samira Alampanah
@farsitweets
📲ادعای استفاده غیرمجاز باشگاه استقلال از سربرگ فدارسیون فوتبال
👤هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال مدعی شد باشگاه استقلال بدون آگاهی او از سربرگ و امضایش برای ارسال نامهای به فیفا استفاده کرده است
@farsitweets
این خرسای مازندران چرا انقد مصنوعیان؟ :)) یه جوریان انگار یه آدم لباس خرس تنش کرده دم رستوران وایستاده
•آرزو•
@farsitweets
تمامی مدارس شهر اصفهان مجازی شد
🔹با استمرار پایش های کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا و تغییر سطح هشدار سازمان هواشناسی از زرد به نارنجی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از غیرحضوری شدن آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان خبر داد.
•OPT•
@farsitweets
اگه من جایی اشتباه میکنم به من بگید
اگرم ناراحت شدم به کتفتون که ناراحت شدم.
اگه دوسم دارید اشتباهمو بهم بگین نذارین مثل خیلیا تو توهم زندگی کنم.
•Galileo•
@farsitweets
📲جزییات جدید منتشرشده از نحوه مرگ سه اسیر اسرائیلی دربند حماس که با شلیک اشتباه نظامی ارتش اسرائیل در منطقه شجاعیه نوار غزه کشته شدند نشان می دهد این افراد با استفاده از باقیمانده غذای خود پیام هایی مبنی بر درخواست نجات به زبان عبری در محل اسارت خود آماده کرده بودند.
@farsitweets
از کمرویی و خجالتی بودنم بگم که میخواستم برم یه رستوران ژاپنی ، موبایلم زنگ خورد اشتباهی رفتم رستوران کناریش که عربی بود اونا هم هی گفتن "خوش آمدید" و "بفرمایید داخل" دیگه روم نشد برگردم:))
خلاصه همونجا غذا سفارش دادم خیلی هم گرون بود =)))))
• iammehd•
@farsitweets