eitaa logo
توییت فارسی 🇮🇷
72.7هزار دنبال‌کننده
58.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
26 فایل
ناب ترین توییت ها رو برای اولین بار تو پیام‌رسان ایتا بخون 🐦🐦🐦 ارتباط با ادمین : @admin_for کانون تبلیغاتی پر بازده"موهیتو" در ایتا👇 https://eitaa.com/joinchat/640811208C7f1d0a63c0
مشاهده در ایتا
دانلود
پیتزا گرونه نمیخرم ولی میتونم تو ژانر فلافل با کچاپ یا سس فلفل اظهار نظر کنم. • Aℓεχ • @farsitweets
🔸هوای ۷ شهر استان تهران ناسالم است ▫️شاخص کیفیت هوا در شهرهای لواسان، باغستان، پاکدشت، باقرشهر، پیشوا، شهریار و قرچک بالای ۱۵۰ است و در شرایط قرمز قرار دارد. ▫️در شهر تهران هم شاخص هوای ۱۷ منطقه بالای ۱۵۰ است اما میانگین شاخص ۱۵۰ است و در مرز شرایط نارنجی و قرمز قرار دارد. •OPT• @farsitweets
وضعیت هوای تهران قرمز شد کیفیت کنونی هوای تهران با قرار گرفتن شاخص روی عدد ۱۵۲ در وضعیت قرمز قرار گرفته و در شرایط ناسالم برای همه اقشار است. 👤 Samira Alampanah @farsitweets
📲ادعای استفاده غیرمجاز باشگاه استقلال از سربرگ فدارسیون فوتبال 👤هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال مدعی شد باشگاه استقلال بدون آگاهی او از سربرگ و امضایش برای ارسال نامه‌ای به فیفا استفاده کرده است @farsitweets
‏این خرسای مازندران چرا انقد مصنوعی‌ان؟ :)) یه جوری‌ان‌ انگار یه آدم لباس خرس تنش کرده دم رستوران وایستاده •آرزو• @farsitweets
تمامی مدارس شهر اصفهان مجازی شد 🔹با استمرار پایش های کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا و تغییر سطح هشدار سازمان هواشناسی از زرد به نارنجی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از غیرحضوری شدن آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان خبر داد. •OPT• @farsitweets
برادر زاده ی نه سالم💔 • دیگ فرفری نیستم👩🏻• @farsitweets
‏اگه من جایی اشتباه می‌کنم به من بگید اگرم ناراحت شدم به کتفتون که ناراحت شدم. اگه دوسم دارید اشتباهمو بهم بگین نذارین مثل خیلیا تو توهم زندگی کنم. •Galileo• @farsitweets
📲‏جزییات جدید منتشرشده از نحوه مرگ سه اسیر اسرائیلی دربند ‎حماس که با شلیک اشتباه نظامی ارتش ‎اسرائیل در منطقه شجاعیه نوار ‎غزه کشته شدند نشان می دهد این افراد با استفاده از باقیمانده غذای خود پیام هایی مبنی بر درخواست نجات به زبان عبری در محل اسارت خود آماده کرده بودند. @farsitweets
از کمرویی و خجالتی بودنم بگم که میخواستم برم یه رستوران ژاپنی ، موبایلم زنگ خورد اشتباهی رفتم رستوران کناریش که عربی بود اونا هم هی گفتن "خوش آمدید" و "بفرمایید داخل" دیگه روم نشد برگردم:)) خلاصه همونجا غذا سفارش دادم خیلی هم گرون بود =))))) • iammehd• @farsitweets
‏یادش بخیر ما هم هی میرفتیم عقب تر🙂😂 •Milad• @farsitweets
به کسی ندارم الفت، ز جهانیان به‌جز تو اگرم تو هم برانی، سر بی‌کسی سلامت - رضا کاشی. 👤 آن @farsitweets