اینی که الان بالا سر شهره معلوم نیست دوده، مه رقیق یا حتی غلیظ صبحگاهیه، آلایندهست یا چی! هر چی هست که بدجور غلظتی داره و بسیار سنگین..
حالا حساب کن موتوری باشی برای اینکه سردت نشه خودتو انداختی پشت اتوبوس دود گازوئیل هم قاطی هوا استنشاق میکنی تازه سیگار رو هم بکشی.
چرا؟! خب حداقل سیگارو وا بده..
•آدم حرفی•
@farsitweets
با اپ اموزش زبان دولینگو کار کردید؟ خیلی پیگیره، من یه مدته نرفتم ایمیل زدن با اولیات بیا پروندتو ببر یه جا دیگه ثبت نام کن.
• درویش •
@farsitweets
این روزها حس میکنم یه جایی بین احساسات: «آدمها خیلی ترسناکن و باید تا جایی که میشه ازشون فاصله گرفت»، «خوشحالی رو باید تو خودت پیدا کنی نه بقیه» و «من خیلی تنهام و دلم چند تا دوست خیلی خوب میخواد» به صورت معلق تاب میخورم
• دیکتاتور حانیه •
@farsitweets
شاخص آلودگی هوای دهکده المپیک تهران به مرحله خطرناک ۲۰۰ رسید
•OPT•
@farsitweets
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رونی کلمن بهترین بدنساز تمام دوران با ۸ با قهرمانی مستر المپیا تو ۵۶ سالگی بعد از چند عمل سنگین و چند میلیون دلار هزینه رسماً فلج شده و دیگه نمیتونه راه بره. اینم گواه دیگه بر اینکه ورزش حرفهای دشمن سلامتیه
• 🌳 Hadi •
@farsitweets
+دیگه از این ماه باید پولامو جمع کنم
عه لباس برا کلیدام🥹
👤 لـورا نایت
@farsitweets
🔺 شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی حمله سایبری به شبکه سوخت را تأیید کرد
🔹 پس از اختلال ایجاد شده در برخی جایگاههای سوخترسانی کشور، شرکت ملی پخش با انتشار اطلاعیهای اعلام کرد: «نظر به بروز اختلال فنی در بعضی از جایگاههای عرضه سوخت کشور ناشی از توطئه معاندان برای تحتالشعاع قرار دادن رفاه و آسایش مردم، تا اطلاع ثانوی عرضه فرآوردههای نفتی در جایگاههای عرضه سوخت، به صورت آفلاین (دستی) انجام خواهد شد.»
🔹 این نهاد با بیان اینکه کارشناسان و کارگروههای تخصصی در حال رفع مشکل هستند، وعده داد تا ساعاتی دیگر همه جایگاهها به وضع عادی بازخواهد گشت و روند سوختگیری عادی خواهد شد.
🔹 شرکت ملی پخش همچنین تأکید کرد سهمیه سوخت هممیهنان در کارت سوخت آنها محفوظ است و پس از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود. دقایقی پیش یک گروه هکری نیز مسئولیت این هک را پذیرفته است.
•OPT•
@farsitweets
📲 گروه هکری صهیونیستی "گنجشک پرنده" مسئولیت حمله سايبري به جایگاههای سوخت ایران را پذیرفت
@farsitweets
وزیر نفت: پیش بینی میشود تا ساعت ۱۵ همه جایگاه های سوخت در همه استانها بصورت دستی وارد مدار شوند
•OPT•
@farsitweets
بنزین زدم. سوار موتور که شدم نفر بعدی گفت برق رفت. نگو قطعی سراسری بود و هک احتمالی و این صوبتا.
این بزرگترین شانسی بود که من در زندگی آوردم. یِس، گفته بودم تو کوچه ماهم یه روز عروسی میشه 💪
• محرداد کریمزاده •
@farsitweets