دیشب یه مجموعهای میخواست از فشار رسانهای خارج بشه و مشورت میخواست
امروز گفتن منصرف شدن چون با هک جایگاهها کلا اون ماجرا رفت حاشیه!😂
موضوعات و گرهها حل نمیشن. با گند بعدی از کانون توجه خارج شده و تهنشین میشن :)
👤 صادق نیکو
@farsitweets
🔴مدارس تهران در تمام مقاطع فردا سه شنبه تعطیل شد!
غراوی معاون استاندار تهران:
با توجه به افزایش آلودگی هوا و به جهت رعایت سلامت دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی در استان تهران غیر از شهرستان فیروزکوه سه شنبه در دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد.
»OPT«
@farsitweets
دوستان شرکت درست و حسابی که حقوق درست و حسابی میده نگران این نیست که اول مصاحبه در مورد حقوق صحبت میکنید یا آخر مصاحبه:)))
اونی که نگران بحث حقوقه همونه که خجالت میکشه حقوقی که میتونه بده رو بگه:)))
»Peymam«
@farsitweets
895.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپ باز هم وسط سخنرانی خود، از قصد به اسم حسین در نام «باراک حسین اوباما» با لحن عجیبی اشاره کرد.
تکرار این کار توسط ترامپ باعث بحثها و جنجال زیادی در شبکههای اجتماعی آمریکا شد
»OPT«
@farsitweets
از پیش دوستام برگشتم خونه، همون موقع خواهرم داشت میرفت بیرون.
اومد جلوم پرسید هودی تنم خوبه یا مشکی بپوشم؟ گفتم خب مشکیه رو هم بپوش که نظر بدم، پررو خانوم برگشت گفت خب درش بیار هودیت رو. =)))
روزی بتونم به این بچه بفهمونم لباسام مال خودمن نه کس دیگه عید منه؛ البته دادم هودی رو.
*دیوار کسرا*
@farsitweets
اینکه دوستام دائم ازم میپرسن چته؟ اذیتم میکنه. بابا بپذیرین که عوض شدم و این آدم همیشه غمگین خودمم.
*작가*
@farsitweets
🔹 آموزش غیرحضوری مدارس اصفهان و ۱۰ منطقه آموزش و پرورش در روز سه شنبه
*OPT*
@farsitweets
مصر باستانی شگفت انگیز...
۳۰۰ تمساح مومیایی تو یه معبد مصری پیدا شده!
*Hirkan*
@farsitweets
مدارس ابتدایی استان البرز هم فردا غیرحضوری است
🔹معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه مهدهای کودک ، پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی این استان به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا غیرحضوری است.
*OPT*
@farsitweets
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آدم دست و پا چلفتی، مگر دستم بهت نرسه فقط :)))
*Blue Jack*
@farsitweets
638.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فکر نمیکرد اخرش اینطوری بشه !
👤Context
@farsitweets
به نظرم سرپرستی یه بچه رو پذیرفتن دل بزرگ میخواد. دلِ بزرگ کلمه مناسبی نیست... نمیدونم کلمهش چیه ولی من در خودم نمیبینم. میدونم نمیتونم اون عشقی رو که باید، ابراز کنم. واقعا نمیتونم.
*دلفین*
@farsitweets