2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر با ایتالیاییها نقطه مشترک داریم.
»بهلول دیوانه«
@farsitweets
این فیلم از یه دوربین حرارتی گرفته شده از بختکی که روی سینه یه شخص نشسته البته شماها که تجربهش نکردید بازم میگید فیکه ولی ماها بخاطرش دهنمون شبا سرویس میشه اگه نتونیم بلندش کنیم
»داداشِ کایکو«
@farsitweets
خواب دوام است، ادامهدادن را ممکن میکند. خواب آتشبس یا صلح است، با خودت یا جهان بیرون. خواب تعلیق است؛ ریسمانی که یکسر آن به زندگی وصل است و سر دیگر آن به مرگ.
»متبدد«
@farsitweets
خواستم مثل این اینفلوئنسرا صبح و با پریدن تو استخر آب یخ شروع کنم بعد برم باشگاه و سر کار
الان ۳روزه جوری بدن درد دارم از تخت نمیتونم تکون بخورم
*انبه*
@farsitweets
هوای تهران نارنجی شد!/ بیماران و گروههای حساس در خانه بمانند
🔹 بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۲۴ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط نارنجی است.
*OPT*
@farsitweets
صبح سوار اتوبوس بودم. همه صندلیا پر بود. تو یکی از ایستگاها یه خانم حدود ۴۰-۴۵ ساله سوار شد، یه پسر بدبختی که نشسته بود و خواب بود رو بیدار کرد، گفت پاشو من بشینم! نشست سر جاش و زیر ۳۰ ثانیه خوابید.
پسر بدبخت تا وقتی که پیاده بشه بهت زده داشت نگاش میکرد :)))))))))))))
*خودشه*
@farsitweets
نمیدونم ولی هرکاری میکنم نمیتونم پادکست گوش بدم، یهو به خودم میام میبینم این یارو داره برای خودش صحبت میکنه و من اصلا نمیدونم کی حواسم ازش پرت شده!
*امیر*
@farsitweets
من یه رانندهی خوب رو از دست فرمونش تشخیص نمیدم
از نحوهی ترمز کردنش متوجه میشم
*better not call Arash*
@farsitweets
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازهم معلمهای باحالِ کلاس علوم...
👤 سمکِ عیّار
@farsitweets