استتارِ آنتنهای موبایل بصورت درخت تقریبا فراگیر شده.
👤 Half moon
@farsitweets
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آرایشگاه های مردونه این روزها دیگه فقط آرایشگاه نیستن، در واقع مهندس معمارن. طرف رو میکوبن از نو میسازن :)
*مِنشِن الممالک*
@farsitweets
به پایان "پاییز پرباران" که دوستان ادعا میکردند نزدیک میشیم و حاصل تهران از این نعمات فراوان، دو بار بارش در حد "تف تف" بود.
واقعا برام سواله که این دوستان چطوری پیشیینی کرده بودند؟؟؟
*Ali Ardam*
@farsitweets
کاش بدونم چرا زمان بچگی ما آرایشگرا مار و عقرب و رتیل میذاشتن تو شیشه الکل به عنوان دکور تو مغازه ازش استفاده میکردن
*موقعیت مقداد*
@farsitweets
تنهایی اینجوریه که میدونی کسیو نداری ولی احساس تنهایی داشتن وقتیه که آدمای زیادی تو زندگیت هستن اما بهت اون حس امنیت رو نمیدن.
بنظرم دومی بدتره…
*دیوار کسرا*
@farsitweets
کشور رو از دکتر رییسی بگیریم بدیم به دکترِ زیباییِ رابعه اسکویی.
عرض دو هفته کهکیلویه و بویر احمد میشه کالیفرنیا
👤 حسین صادقی
@farsitweets
دختر خانمی کهکار میکنی دستت جلوی پسر مردم دراز نباشه و چشم و دل سیری ، من از جانب خودم ازت تشکر میکنم همین :)
*iman*
@farsitweets
این که من یه دورهای میتونستم اینا رو از حفظ و به سرعت انجام بدم خیلی دیگه برام غریبه…
*دکتر هارتمن*
@farsitweets
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تفاوت خرید کردن خانمها و آقایون...
*شاغلام*
@farsitweets
عینک جوشکاری گذاشتم شدت نور
مغز کارل مارکس چشمم رو آسیب نزنه.
*شروین ارودینگر*
@farsitweets
جلسه حضانت داشتیم. مادر بعد از ۷ سالگی پسرش میخواست حکم حضانت بگیره پسرشم با خودش آورده بود. پدر نیومده بود. از مادر پرسیدیم که پدر خواستار حضانت هست؟ نفقه داده؟ میبردش ملاقات....
گفت نمیخوام در حضور پسرم حرف بزنم، اگرم اوردمش مجبور بودم، کسی نبود نگهش داره، بچه رو بردیم ابدارخونه
مادرش گفت: همسرم از ۲ سالگی پسرم که خونه رو ترک کردم نه حالی از پسرش پرسیده نه نفقه داده، نه میاد ببیندش، هیچی، اصلا انگار نه انگار یه بچه هم داره. ولی هیچوقت باباش و پیشش خراب نکردم و نمی کنم، الانم نمیخواستم اینا رو در مورد پدرش بشنوه، بهرحال پدرشه. برای جبران آسیبهاش بچهم...
رو بردم تحت نظر روانشناس.
درود به تربیت این خانم واقعا رسم انسانیت رو تو جدایی رو نگه داشت.
》عدلیهچی《
@farsitweets
چرا تو صف نونوایی ها دیگه بچه نیست ؟! بازم همون دهه شصتیا رو میبینی 😂😂😂
》سوزان《
@farsitweets