اپل یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی روسیه را از دسترس خارج کرد
🔹شرکت وکنتاکته در بیانیه ای اعلام کرد که اپل بدون هشدار قبلی نرمافزار این شرکت را از اپاستور حذف کرده است.
🔹این شرکت در بیانیهاش از تصمیم اپل ابراز ناامیدی و اعلام کرد که هرگز مشمول تحریم نبوده و در هیچ فهرست تحریمی حضور ندارد.
🔹کرملین ضمن درخواست توضیح از اپل دراینباره، از روسها خواست که بهسمت سیستمعاملهای دیگر بروند. سخنگوی کرملین اعلام کرد: اقدام اپل عجیب بود؛ این موضوع، میزان قابلاعتمادبودن این شرکت را زیر سؤال میبرد.
🔸اپل پیشتر هم پیامرسان دولتی Max که توسط وکنتاکته توسعه داده شده بود را از اپاستور خود حذف کرده بود.
@Farsna
هدایت شده از چهارمحال و بختیاری ــ خبرگزاری فارس
📷 آئین ۵۰۰ ساله خیمه سوزان طاقانک در چهارمحالوبختیاری
عکس: رضا کمالی دهکردی
@Fars_Chb