eitaa logo
فـاروق‌
13.3هزار دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
9.8هزار ویدیو
5 فایل
بسمـ‌اللّھ‌اݪرّحمانـ‌الرّحیمـ.🌿. [قُلِ‌اَلْحَقَّ‌وَلَوْ‌عَلَى‌نَفْسِكَ]: 🌹حقّ‌را‌بگوهرچندعليه‌خودت!🌱 راه‍ِ‌ ارتباطے: @eeealiee
مشاهده در ایتا
دانلود
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از صحنه‌های زیبای بازی دیشب که کمتر دیده شد :) فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اون «الله» وسط پرچم ایران رو ببین برانداز حالا برو بشین شیر و خورشید بدوز و فشار بخور:) فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قبلا ایرانیای وطن پرست جرات نداشتن تو کشورهای غربی خودی نشون بدن الان دیگه با پرچم میان بیرون و حتی سلطنت طلبا رم ادب میکنن😈👌 فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدیویی از پشت دروازه تیم ملی کشور (براندازا چون این مناطق گرون بودن، بلیط نقاط خیلی پرت ورزشگاه رو خریدن) فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
من تو را بر شانه‌هایم می‌کشم❤️ فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
❌ نتانیاهو :من هیچوقت نگفتم هدف عملیات سرنگونی حکومت ایران بوده. ‌ ▪️آفرین سعی کن گنده تر از دهنت حرف نزنی فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
فـاروق‌
❌دقایقی پیش یک بمب‌افکن B-52 نیروی هوایی آمریکا بلافاصله پس از برخاستن از فرودگاه ادواردز سقوط کرد
در پی سقوط بمب‌افکن B-52، هشت نفر از اعضای نیروی هوایی ارتش آمریکا به هلاکت رسیدند فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
امیر حاتمی، فرمانده ارتش ایران، گفت: ▪️اگر دشمن هرگونه اشتباهی مرتکب شود، با پاسخی قاطع و شدید روبه‌رو خواهد شد. فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh ما با تقویت بازدارندگی، پیروزی ایران را تحکیم خواهیم کرد تا هیچ‌کس جرئت نکند حتی به حمله به کشور ما فکر کند
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی: روحانی اگر در سال ۹۸ با ترامپ سلام علیک می‌کرد تمام تحریم‌ها برداشته می‌شد پ.ن فقط اونجا که ثابتی میزنه تو پیشونی خودش🤦‍♂😂 فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
مالک شریعتی نماینده تهران: حالا که متن ‌ بطور مجازی تبادل و امضا شده، چه نیازی به امضای حضوری متضمن هزینه گزاف، در اروپای بدعهد و در میانه دهه عاشورا وجود دارد؟ فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
🤣 فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh
❌ الجزیره: اسرائیل بزودی برای نابودی توافق آمریکا و ایران اقدام خواهد کرد ‌ فـاروق‌ :«رِسـانه‌ای‌بَراےِحَقـیقَت» 🆔https://eitaa.com/farugh