❌ اسموتریچ: هرگز از لبنان عقبنشینی نمیکنیم
▪️بتسلائیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت که اگر لازم باشد سالها در لبنان باقی خواهیم ماند.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌نفت همچنان در سراشیبی سقوط!
برنت ۷۸ دلار...
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
کاخ سفید:نه سلاح هستهای، نه لغو کامل تحریمها, نه پول..
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
شاید سوال کنید چرا آمریکا تو مذاکره حمله کرد مگه ما نرفتیم که امتیاز بدیم برای هستهای تا مشکل حل بشه؟
چرا حمله کرد
جوابش رو کامل تو این توئیت سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس بخونید
عراقچی تو مذاکرات اسفند ماه تعهداتی فراتر از برجام تو زمینهی هستهای داده بود طوری که دشمن خودش تعجب کرد چرا ایران حاضره انقدر امتیاز بده؟ دشمن دچار خطای محاسباتی شد که ایران چقدر ضعیف شده که اینطوری داره تسلیمنامه تقدیم ما میکنه
الان وقت حملهس
اورانیوم و هستهای که هیچی، کل کشورشون، نفتشون و منابعشون رو میگیریم. بخاطر همین فکر میکردن ۳ روزه میتونن کارو تموم کنن
حمله کرد دید قدرت نظامی ایران فراتر از این حرفاس، فهمید دیپلماتهامون ضعیفن نه نظاممون
فقط این وسط رهبرمون و فرماندهانمون فدای این ضعف دیپلماتهامون شد
آخر تفکر سازش و بده بره اینه
ان شاء الله برای توافق جدید از گذشته درس بگیریم و اشتباهات مذاکرات اسفند و قبلتر برجام رو انجام ندیم
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
چند کلمه حرف حساب از سخنگوی كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌نخست وزیر کانادا در گفت و گو باسی ان ان گفته
نسخه ای از توافق ایران و آمریکا رو دیدم. این سند قاعده بازی رو تغییر میده و ورق رو بر می گردونه!
پ.ن: امیدوارم به نفع ما ورق برگشته باشه!
ما مردم هم ببینیم نسخه رو...عالم و آدم دیدن😶
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
فـاروق
خوش چشم هرچی هست مث تو بی غیرت نیست
تحلیل دکتر خوشچشم رو با جزییات دیدی (یعنی اخبار رو خیلی دقیق و ریز دنبال میکردی) اما کودکان میناب رو ندیدی... اما جنایت لامرد رو ندیدی..
آقای فردوسیپور یک تار موی دکتر خوشچشم وطنپرست میارزه به سرتاپای همه وطنفروشهایِ بیوطن..
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌ شما جای رهبر مقتدر اما غیر دیکتاتور انقلاب بودین چکار میکردین؟
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌گزارش معاونت راهبردی رئیس جمهور و اشاره به جمع کردن تجمعهای مردمی!
"بعد از دهه اول محرم یا تشییع جنازه باشکوه رهبر شهید، زمینه برای فرود آرام این تجمعها و عبور هوشمندانه از شرایط ویژه و هدایت جامعه به سمت بازگشت به زیست روزمره، یک ضرورت قطعی برای حفظ بهداشت روانی جامعه، صیانت از سرمایههای سیاسی و تضمین استقلال عمل حاکمیت است"
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌از روز اعلام توافق فقط قیمت طلا و دلار اومده پایین
همه چیز رو با بالا رفتن قیمت اینا میبردن بالا، الان ولی حاضر نیستن قیمت بقیه اجناسم بیارن پایین
مردم قرار نیست نون و طلا بخورنا
❌در قضیّه برجام، بنده اشتباه کردم اجازه دادم که وزیر خارجه ما با آنها صحبت کند؛ ضرر کردیم
رهبر شهید انقلاب،
۲۲ مرداد ۱۳۹۷
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh