❌قالیباف: در مذاکرهای که خود یک شیوه مبارزه باشد وادادگی وجود ندارد
همچنین در این شیوه «شعارزدگی» هم وجود ندارد زیرا شعارهای توخالی دشمن را جسورتر میکند.
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌قالیباف: ممکن است تحولات، منطقه ای باشد اما تاثیرات آن جهانی است
در جنگ اخیر مردم ایران در برابر جنگی که قدرت اول نظامی و اقتصادی جهان و رژیم صهیونیستی به ما تحمیل کردند، ایستادند.
ممکن است تحولات، منطقه ای باشد اما تاثیرات آن جهانی است.
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌قالیباف: آتشبس را دشمن درخواست کرد و دنبال کرد
بعد از آتشبس دیدید که دشمن اقداماتی انجام داد و ما فورا پاسخ دادیم. ۲ ناوچهٔ دشمن که خواستند عبور کنند مورد اصابت قرار گرفتند.
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌قالیباف: در زمان حمله به لبنان من در حالی که در مذاکره با طرف پاکستانی بودم، به بیرون از جلسه آمدم و توئیتی زدم مبنی بر اینکه پاسخ این تجاوز داده می شود
هر چه گفتند نزنید، من گفتم که ما حتما پاسخ می دهیم.
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌ قالیباف: در مذاکره وقتی به دشمن اولتیماتوم دادیم، ترامپ توییت زد و به صهیونیستها گفت باید آتش را قطع کنید؛ ما با مذاکره دشمن را وادار کردیم که این اتفاق بیفتد
بدون شک این بهخاطر قدرت نظامی ما بود.
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌ قالیباف: وقتی حرف از مذاکره میزنیم شمشیرمان هم آماده است
وقتی به ضاحیه حمله شد و بلافاصله عملیات نصر را انجام دادیم و اینجا نیروی نظامی این کار را انجام داد و دشمن متوجه شد وقتی حرف از مذاکره میزنیم شمشیرمان هم آماده است.
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌قالیباف: شغل من دیپلماسی نیست و یک رزمندهام ولی با رزمندگی و فرهنگ رزمندگی کار دیپلماسی را دنبال می کنم
براساس مذاکرات اقدامات درباره محاصره در دوره ۳۰ روزه انجام می شود که در نهایت ترامپ گفت مذاکره را همان شب رفع می کند.
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌ قالیباف: هدف ما این بود که فشار و آتش را از روی مردم برداریم، اگر این مذاکره انجام نمیشد، آیا صرفاً با شلیک یک موشک چنین اتفاقی می افتاد؟نه
البته اگر آن موشک، آن شجاعت و آن اقتدار هم وجود نداشت، این موفقیت به دست نمیآمد.
این همان ۴میدانی است که گفته بودم . اگر مردم در خیابان نبودند و این انسجام و غیرت وجود نداشت، آیا من به عنوان رئیس هیئت مذاکرهکننده و یک رزمنده میتوانستم با چنین قدرتی سخن بگویم؟ هرگز.
نیروی مسلح ما نسبت به دشمن تا بندندان مسلح، میتواند پوزه او را به خاک بمالد؛ اما بعد از خداوند تبارک و تعالی، جز با حمایت مردم این امر امکانپذیر بود؟ هرگز.
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
قالیباف: فرق مذاکرات الان با دورههای قبل در این است که امروز علمِ پیروزیِ میدان، پشتوانه مذاکرات است.
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
قالیباف: من امروز چون مذاکره کننده ام، بی اعتمادترین فرد هستم و به ونس نیز اطلاع دادم که ما بی اعتمادیم ولی با حسننیت آمده ایم
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌قالیباف: هرگز قدرت نظامی با آتش به چنین اهداف بزرگی نمی رسید و اگر می خواستیم محاصره را بشکنیم باید جنگی طولانی تر می داشتیم اما در یک شب به اهداف رسیدیم
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌قالیباف:
نیروهای مسلح ما نیاز به بازسازی دارند، بعد از امضای تفاهمنامه به این کار خواهیم پرداخت!
◉فـاروق : «رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh