ترامپ: اگر با ایران توافق نمیکردیم روزی ۷۰۰ میلیون دلار ضرر میکردیم
▪️اگر به بمباران ادامه میدادیم، کشتیها حرکت نمیکردند و ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون دلار در روز تجارت دریایی مختل میشد.
▪️ذخایر نفتی ما هم چهار هفته دیگر تمام میشود و زمانی برای افزایش دوباره حجم ذخایر نداشتیم.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌ پیرس مورگان، مجری مشهور آمریکایی: این توافق ایران تقریباً به اندازه هر توافق دیگری در تاریخ سیاره زمین از «تسلیم بیقید و شرط» فاصله دارد
▪️خوشحالم که رئیس جمهور ترامپ از این رسوایی بیرون میآید، اما شرط میبندم اگر دوباره فرصت داشت، هرگز وارد آن نمیشد یا مزخرفات نتانیاهو را باور نمیکرد.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
روز سوم شد و یک دختر
نفسش در خرابه بند آمد..
سوم محرم الحرام
به یاد نوه شهید امام شهید
زهرا خانم💔
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌محسن یگانه که روز اول جنگ فیلم رقص ترامپ رو پست کرده بود جشن گرفته بود؛ الان بعد از ۱۱۰ روز یاد ایران و کودکان مظلوم میناب افتاده و فهمید که اون بوی کباب نبود و داشتن خر داغ میکردن.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
۱۰دقیقهس دارم به این خندیدم😂
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌واکنش رضاپهلوی به جنایت آمریکا در میناب: مقصر جمهوری اسلامی است
▪️مجری: شما همیشه تا حد زیادی با دولت ترامپ همسو بودید و حتی وقتی در حمله به یک مدرسه بیش از ۱۵۰ نفر کشته شدند هم از انتقاد مستقیم به آنها خودداری کردید. بابت این موضوع پشیمان نیستید؟
▪️رضا پهلوی: مقصر اصلی همه این اتفاقات خود رژیمه؛ رژیمی که دقیقاً شبیه کاری که حماس در غزه انجام داد، مردم رو پشت خودش پنهان میکنه و از اونها بهعنوان سپر انسانی استفاده میکنه.
▪️پ ن: این درحالی است که شب گذشته، ترامپ مسئولیت این جنایت را برعهده گرفت و اعلام کرد که این حمله ناشی از یک اشتباه بوده که در دست بررسی است
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
فـاروق
❌واکنش رضاپهلوی به جنایت آمریکا در میناب: مقصر جمهوری اسلامی است ▪️مجری: شما همیشه تا حد زیادی با د
چقدر تو بی شرف و پستی آخه سس خرسی
❌وزیر جنگ آمریکا: به طرف ایرانی اعتماد نداریم و آماده هستیم در صورت لزوم حملات علیه ایران را از سر بگیریم
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
داکتر حسن فریدون هم در باب این توافق فرمودن که :
▪️باید از دستاورد تفاهم اولیه حراست کرد
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌عکسی پربازدید در شبکه های اجتماعی آمریکا در اعتراض به توافقنامه بین ایران و آمریکا
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
فـاروق
داکتر حسن فریدون هم در باب این توافق فرمودن که : ▪️باید از دستاورد تفاهم اولیه حراست کرد فـاروق
حتما حسن آقا
بذارین به مرحله میوه دهی برسه چشم 🙂
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
هی میگم این امضای پزشکیان
رو یه جایی دیدم:)
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh