فـاروق
❌واکنش رضاپهلوی به جنایت آمریکا در میناب: مقصر جمهوری اسلامی است ▪️مجری: شما همیشه تا حد زیادی با د
چقدر تو بی شرف و پستی آخه سس خرسی
❌وزیر جنگ آمریکا: به طرف ایرانی اعتماد نداریم و آماده هستیم در صورت لزوم حملات علیه ایران را از سر بگیریم
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
داکتر حسن فریدون هم در باب این توافق فرمودن که :
▪️باید از دستاورد تفاهم اولیه حراست کرد
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌عکسی پربازدید در شبکه های اجتماعی آمریکا در اعتراض به توافقنامه بین ایران و آمریکا
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
فـاروق
داکتر حسن فریدون هم در باب این توافق فرمودن که : ▪️باید از دستاورد تفاهم اولیه حراست کرد فـاروق
حتما حسن آقا
بذارین به مرحله میوه دهی برسه چشم 🙂
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
هی میگم این امضای پزشکیان
رو یه جایی دیدم:)
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ترامپ درباره ایران:
▪️اینکه کسی به ایران سلاح هستهای بفروشد، بسیار خطرناک است؛ زیرا هر کسی که به آنها یک سلاح هستهای بفروشد، خودش نیز با سلاح هستهای هدف قرار خواهد گرفت.
▪️آنها هدف حمله هستهای قرار خواهند گرفت. این کار، اقدام بسیار خطرناکی است که کسی بخواهد انجام دهد.»
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
کاخ ورسای محل امضا تفاهم
ایران و آمریکا و جبران تاریخ!
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
صحنه رو درست ببینیم، با روشن بینی.
اینکه دنیا داره آمریکا رو بازنده توافق معرفی میکنه و میگه تسلیم شد مارو به اشتباه نندازه
از دید دنیا، آمریکای ابرقدرت که قرار بود ایران رو ۳ روزه تسلیم یا نابود بکنه، سه ماهه نتونسته تنگه رو باز کنه و اومده سر میز مذاکره با ما نشسته و داره یه سری امتیازات روی کاغذ میده. همین یعنی #شکست برای ابرقدرت قلدر دنیا.
اما آیا ما تو این توافق پیروز شدیم؟
ما در عرصه نظامی و خیابان به قول رهبرمون پیروز شدیم و هیچ حرفی توش نیست. اما تو این توافق آیا ما پیروزیم؟
ما رهبرمون شهید شده، فرماندهان شهید شدن، چندهزار از مردم عادی از زن و کودک شهید شدن، کلی آسیب زیرساختی دیدیم و....
الان آیا تو این توافق پایان جنگ پیروزیم؟ باید بررسی کنیم بند به بند و دربارهش حرف بزنیم.
سریع نباید جوگیر شد
ما یک سری تعهدات نقد داریم میدیم، تعهدات هستهایمون فاجعه است. تنگه ۶۰ روز بدون شرط باز بعدش باید بشینی با عمان و سایر کشورهایمنطقه! صحبت کنی ببینی چی میشه و موارد دیگه..
از برخی امتیازهای واهی آب از دهنمون راه نیفته. از ناراحتی اسرائیلیها فکر نکنیم خیلی توافق خوبی داریم میکنیم.
اسرائیل فقط به نابودی ما راضیه. الان ساکنانش شاکی اند که پس چرا با اغتشاش و جنگ به کمک آمریکا بازم نتونستید ایرانو نابود کنید و حالا دارید باهاش توافق امضا میکنید.
بله حتی اگه فقط روی کاغذ و بدون ارادهی اجرا هم اومده این امتیازات رو تو توافق نوشته، همین یعنی کوتاه اومدن ابرقدرت، همین یعنی شکست. ولی این اصلا بمعنی پیروزی کامل ما در توافق نیست. ما هزینهی زیادی دادیم، رهبرمون، شهدامون و سایر چیزها.
باید از بالا صحنه رو ببینیم
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
❌ترامپ دستاوردهای تفاهم را اعلام کرد
▪️ترامپ: نفت در جریان است، ایران هرگز به سلاح هستهای نمیرسد (جهان در امنیت خواهد بود!)، بازار سهام دارد میترکد، آمار اشتغال رکورد زده و قیمتها دارد پایین میآید کشورمان مثل همیشه قوی، امن و محترم است
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ترامپ در اول آوریل: ما اکنون کاملاً از خاورمیانه مستقل هستیم. ما به نفت آنها نیاز نداریم.
▪️ترامپ در هفدهم ژوئن: اگر با تفاهمنامه موافقت نمیکردم، ذخایر ما در حدود ۴ هفته تمام میشد.
فـاروق :«رِسـانهایبَراےِحَقـیقَت»
🆔https://eitaa.com/farugh