eitaa logo
ملجـــٰأ ؛☫
1.4هزار دنبال‌کننده
56 عکس
13 ویدیو
0 فایل
_به نام خالق ِمولا ؛ علی . ◝عکـٰآس | ادیـتور | نویـسنده ؛◟☕ مُرید ِآوینی ایم و سلاح مـٰان دوربین ! وقف ِ منجی عالـٰـم .🤍 کپي ؟ فرهنگ فوروارد . 𝖲︎𝘁𝖺꯭𝗿𝗍: 405/1/4𖥨 ˖ ࣪ ࣪
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کلید‌بهشت🇮🇷』
12.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹 ❇️👈🏼 ٤٢٦🌹 •⌈🎞❤️‍🔥↝‌‌‌‌@kelidebeheshte ⌋• تلاوت امروزمون را هدیه میکنیم به امام زمان «عج‌اللّه‌تعالی‌فرجه‌الشریف»💚
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از کلید‌بهشت🇮🇷』
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین🖤 ی حسینی تسلیت باد🏴 •⌈🎞❤️‍🔥↝‌‌‌‌@kelidebeheshte ⌋• | که امام حسینی هستیم🥺❤️
هدایت شده از  - ماه ِنجف ☫ .
بسم‌الله ؛ اسلام علیك یا بقیه الله فی ارضه : ) * .
هدایت شده از  - ماه ِنجف ☫ .
-
هدایت شده از  - ماه ِنجف ☫ .
شمر اگه بره سنان نمی‌گذره ؛ تو قتلگاه تو زمان نمی‌گذره💔 ..
هدایت شده از روزمرگی های من 🎊
حمایتی داریم پرجذب‌ب‌ ُخفن💀💘 این پیامو فور کنید و تو چنلای ِ حنین|معراج|ایلیا|مصطفی|کتابخانه|روزمرگی عضوبشید ... ماهم یه حمایت مشتی میکنیم ☕️ تگ: @nazaninn_pvv
وای‌ازدستِ‌جدا؛ای‌حسین ازغمت‌درکودکی‌موی‌سرم‌سفیدشد انتظارکشیدم فریادبرآوردم چراعباس‌دیرکرد؟ کاش‌پیش‌من‌میماند وغم‌مرابرطرف‌میساخت ای‌حسین‌ای‌سرپناهِ‌من من‌سکینه‌دردانه‌ی‌توهستم ای‌پدر؛ازتومعذرت‌میخواهم میدانم‌عذرخواهیِ‌من‌قبول‌میشود چراکه‌من‌بودم‌که‌ازعطش‌؛ ازعمویم‌آب‌تقاضاکردم آتش‌هادردلِ‌من‌شعله‌ورشد وچنین‌بودکه‌.. عمویم‌رفت‌ومن‌به‌انتظاراوماندم آنقدرمنتظرشدم؛که‌ازانتظار‌خسته‌شدم ازانتظارخسته‌شدم؛ پیوسته‌لحظه‌هاروشمردم واین‌جانِ‌به‌لب‌رسیده؛فریادمیکرد اشکم‌جاری‌است چشمانم‌خونین‌است انتظارمیکشم درحالی‌که‌قلبم‌مانندبالِ‌پرندگان؛ درحالِ‌پرپرزدن‌است! به‌خودم‌گفتم؛چراازعمویم‌آب‌طلب‌کردم؟ خودراسرزنش‌کردم‌وبه‌شدت‌پشیمان‌شدم آیاعمویم‌بازخواهد‌گشت..؟ آیاعلم‌ومشکِ‌آب‌وشمشیراوراخواهم‌دید؟ من‌سیراب‌شدن‌رانمیخواهم فقط‌میخواهم‌به‌سلامتی،پیشِ‌من‌برگردد کاش‌به‌کربلانمی‌آمدم کاش‌ازاو‌آب‌طلب‌نمیکردم هرگزآتشِ‌دل،سردنمیشود این‌بلای‌عظیمی‌است؛که‌به‌من‌واردشده مرگم‌حتمی‌است! عمویم‌کجاست؟ ای‌پدر!این‌پیغام‌راازمن‌بگیر.. پیشِ‌ماه‌شبِ‌چهارده،برو ازنهرعلقمه‌درباره‌اوسؤال‌کن؛ تاشایدخبری‌ازاوبگیری! اگرای‌پدراورایافتی.. اززبانِ‌من،ازاوعذرخواهی‌کن به‌اوبگوای‌عباس؛برگرد سکینه‌دیگرازتو‌آب‌نمیخواهد آرزومیکنم‌ودعامیکنم؛که‌اورازنده‌بیابی صحیح و سالم‌؛سرزنده‌؛بااوبه‌خیمه‌گاه‌برگردی اورویای‌من‌است؛اوامیدِ‌من‌است
هدایت شده از کلید‌بهشت🇮🇷』
سرطانی به نام ها😬☠😶‍🌫 https://eitaa.com/joinchat/1912799280C98470c8f19