eitaa logo
دست‌نوشته‌های یک مبلغه
148 دنبال‌کننده
41 عکس
23 ویدیو
3 فایل
اینجا فضایی‌ست برای به اشتراک گذاشتن اندیشه‌ها و دست‌نوشته‌های یک مادر که در کسوت یک مبلغ کمر همت بسته است. باشد که راهمان به شهادت منتهی شود. فاطمه عرب زاده @arabzade
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم‌الله در این گفت‌وگو کمی از ظرفیت‌های عزاداری زنانه گفتم https://farhikhtegandaily.com/newspaper/3922/14/ اگر نظری بود، در خدمتم @fatemearabzadeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم‌الله این بابی که برخی به اسم جذب یا رأفت گشوده‌اند فیلتر ندارد! شما نمیتوانید به یک منکر مسلم سوگند بخوری ‌و بین آن و منکر دیگر فرق بگذاری! شما نمیتوانید حرف بی‌ربط بزنید و برای حرفتان دنبال منطق بگردید! فریاد ما نه از باب خودبرتر بینی بوده که خدا خوب به احوال بندگانش آگاه هست، و نه از سر دفاع از شأن امام، چراکه امامی که ما می‌شناسیم خود میداند چگونه حرمت‌ها را نگه دارد همانطور که ۱۴۰۰ سال نگه داشته است. ما دقیقا نگران کوفه‌ایم! نگران آنیم که چشم باز کنیم و شده باشیم مردمی که برای اسلام عقب مینشینند و برای سر بریده امام زجه میزنند! مگر حجاب حکم خدا نیست؟ مگر حرمت ربا حکم خدا نیست؟ مگر وجوب برخورد با دزد حکم خدا نیست؟ مگر برخورد با بی نماز حکم خدا نیست؟ مگر برخورد با فرقه انحرافی و کفر حکم خدا نیست؟ چه شده که با اینها زیر بیرق کسی مسامحه میشود که برای مبارزه با این‌ها نه تنها خودش که خاندانش تکه تکه شدند؟ این بود آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا؟ اگر شهید سلیمانی بود با این حرف‌ها و موضع‌گیری ‌ها چه برخوردی میکرد؟ با حرامی که امام و مقتدایش حکم حرمت شرعی و سیاسی برای آن صادر کرده! به ما گفتند مگر مجلس شماست که حرف میزنید؟ کاش مجلس ما بود! به خدا قسم اگر یکی از زنانی که در تصویر منفعل نشسته‌اند اجازه دهند کسی در مراسم پدر پیرشان هم چنین جسارت کند! این انفعال است که ما را به وحشت می‌اندازد، خلقمان را تنگ میکند و گاهی زبانمان را تند. ما شاهدیم که چگونه منتقدان به این نگاه با صبوری جهت هدایت دیگران تلاش میکنند و مورد حمله مروجان قرار میگیرند. @fatemearabzadeh
آجرک الله یا صاحب الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) فی مصیبت جدک الحسین علیه السلام در شبی که یکی از مصیب‌های خاندان نبوی، در معرض نامحرم قرار گرفتن نوامیس مسلمان در برابر نامحرم بود، متولیان خوش غیرت صدا و سیما چهار بانو رو دور هم نشاندند در محضر آقایون مرثیه خوانی کردند و زجه زدند. این است خوانش مردانه از عزاداری که به چنین رویدادی ختم میشود. شرعا شاید نتوان خورده‌ای به این بانوان گرفت اما شأن بانوان را بالاتر از این یافتیم که چنین حال دلشان را به نمایش بگذارند. درد آنجا بیشتر می‌شود که به حضرت زینب اشاره می‌شود، بانویی که حتی زنان کوفه او را نمی‌شناختند چه رسد به مردان! @fatemearabzadeh
دوربین ما اسلحه ما نیست امروز فیلمی را در شبکه اجتماعی دیدم که مربوط به استفاده از نرم‌افزار تشخیص چهره بود. فردی در سکوت از کنار مکشفه‌های داخل پاساژی می‌گذشت و دوربین کار خودش را به سرعت و با دقت انجام می‌داد. چند سالی می‌شود که عوامل دشمن روی ابزار تکنولوژی تمرکز داشته و از آن برای سیاه‌نمایی، بزرگ‌نمایی نقص‌ها و دروغ پراکنی استفاده می‌نماید. این واقعیت در جامعه غیر قابل انکار است که قشر زیادی از مردم متاثر ازین محصولات رسانه‌ای نسبت به برخی احکام دینی و حکومتی مواضع تندی می‌گیرند و حتی حاضر می‌شوند در این سناریوها نقشی فعال داشته باشند. اما نباید کنش‌های قشر مذهبی و سنتی جامعه را که نقش به‌سزایی در التیام اوضاع و مقابله با انگاره سازی‌های دشمن داشته را فراموش کرد. از حضور فعال بسیجی‌ها و طلاب در رفع نیاز‌های اساسی مناطق دچار بحران گرفته تا ظرفیت هیئات مذهبی برای نزدیک شدن قلوب یا پایگاه‌های مردمی برای مواسات در ایام کرونا. اتفاقاتی مانند شهادت محسن حججی و یا سردار سلیمانی نیز نقش مهمی در این انسجام ملی ایفا کردند که حتی دشمن را به اقرار وادار نمود. حال در بستر چنین جامعه‌ای ما در حال برنامه‌ریزی و حرکت بر مداری هستیم که دشمن دست برتر دارد و به راحتی می‌تواند آن را مدیریت نماید. بهره‌مندی از ظرفیت هوش مصنوعی و نرم افزارهای تطبیق چهره و کارکردهای آن محل بحث و نزاع نیست بلکه جایگزینی آن به عنوان راه برون‌رفت از موقعیتی که ما هیچ اراده‌ای در تنظیم آن نداریم خطای استراتژیک حاکمیت در این برهه از تاریخ جامعه ایرانی است. ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر لسانی و چهره به چهره تنها مخصوص جامعه اسلامی نیست و هر جامعه بشری نیازمند آن است چرا که علاوه بر بهره‌مندی از ارتباطات انسانی، موجب عمق بخشی به معنایی می‌گردد که چه تذکر دهنده و چه تذکر گیرنده به آن نیاز دارند. زمانی که افراد مستقیم برای عملی اراده می‌کنند و وارد عرصه عمل می‌شوند نه‌تنها خود را متولی جامعه می‌دانند بلکه خود را مسئول می‌یابند و عواقب این عدم توجه و کنش به موقع را متوجه خود می‌دانند. گناهکار پنداشتن افراد در شقاوت دیگران پتانسیلی را فعال می‌نماید که یک سر آن به ارتباط فرد با خدا برمی‌گردد و یک سر آن به عزم جدی و بروز رفتار اصلاحی در جامعه. حال تمام این ظرفیت را بلااستفاده در گوشه‌ای تصور کنید. وضعیتی که زمینه‌ساز گام بعدی دشمن خواهد بود. برچسب زنی به افراد دلسوز،‌ بی‌تفاوت سازی اعضای اجتماع نسبت به آنچه در حال وقوع است،‌پذیرش خوانش‌های جدید از انسانیت و هر آنچه به آن مربوط است. در وهله اول افراد مذهبی فضول، دگم و متحجر قلمداد می‌شوند و در مراحل بعدی تقابل با ناهنجاری‌های علنی مانند بد پوششی و رفتار زننده جنسی در ملاء عام می‌شود ظلم و عدم توجه به خواست مردم! البته که داستان به اینجا ختم نمی‌شود و در گام بعدی پذیرش زیست جنسی LGBTQ ها در دستور کار قرار می‌گیرد و قطعا جامعه‌ای که اهل مماشات با ضد ارزش‌های خود باشد استحاله شده است و دشمن کار سختی در پیش نخواهد داشت. بهره‌مندی از هوش مصنوعی به ظاهر درگیری اجتماعی را کم می‌کند اما این کاهش سطح درگیری از پیش ساخته شده به معنای وفاق نیست و نمی‌توان آن را دستاورد یک جامعه اسلامی دانست. نقش مکملی هوش مصنوعی در کنار به رسمیت شناختن حساسیت‌های دینی و فرهنگی جامعه بسیار پسندیده و کاربردی است اما باید مراقب این دام خوش خط و خال باشیم که برای جماعت عافیت طلب نقش منجی را بازی می‌کند و نمکی خواهد بود برای زخم دل غیرتمندان و آزادگانی که درد دین دارند و برای ساختن این جامعه از خود یا میوه دلشان هزینه داده‌اند و می‌دهند! @fatemearabzadeh
🌱 سلام و نور انجمن علمی- پژوهشی مطالعات زنان جامعه الزهرا سلام الله علیها و معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با همکاری گروه اندیشه‌ای رسش، وگروه مردمی زنجیره روشنا برگزار می‌کنند: «متن خوانی قوانین حجاب» ( آنچه هست، آنچه می‌نویسند) زمان: یکشنبه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۶:۳۰ الی ۹:۳۰ صبح مکان: جامعه الزهرا سلام الله علیها، معاونت پژوهش، طبقه سوم، سالن جلسات آی‌دی هماهنگی: @raseshiha اطلاعات بیشتر: @zanjireyeroshana
سلام ان‌شاءالله در خدمت خواهران خواهم بود.
تصمیم امروز مجلس مبنی بر بررسی لایحه طبق اصل ۸۵، تصمیمی درست و بجا بود. بر اساس اصل ۸۵ آیین نامه داخلی، برای تسریع در روند بررسی طرح ها یا لوایح، یک کمیسیون مشترک تشکیل شده و بررسی طرح بجای صحن در آن کمیسیون انجام می شود. امید است که با تمرکز نمایندگان بر موضوع و ضعف‌های لایحه، به دور از هوچی‌گری‌ها و سیاسی بازی‌ها، تصمیمی درست و خردمندانه اتخاذ شود به ویژه آنکه این کمیسیون یعنی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بیشترین صلاحیت را در این عرصه داراست چراکه بهترین و دقیق‌ترین نقدها را از سمت اساتید حقوق و صاحب منصبان قضائی شاهد بودیم. @fatemearabzadeh
جبهه انقلاب یا جبهه انقلابی‌ها؟! مدتی هست بحث بر سر الفاظی مانند بالا گرفته است و متاسفانه شاهد بی‌اخلاقی‌هایی هستیم که به بهانه رد یا دفاع از این اصطلاح در جبهه خودی در حال گسترش است. استاد حوزه‌ای از این لفظ انتقاد می‌کند و یک منبری دیگر با دلیل و روایت ضرورت آن را تبیین می‌کند. یک فعال رسانه‌ای فکت‌هایی برای اثبات این جریان انحرافی حتی با رنگ خاصش، منتشر می‌کند و دیگری از سخن رهبری مثال می‌آورد برای تقبیح آن! ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و با الفاظی مانند ، ، یکدیگر را مورد عنایت قرار می‌دهند. چه کسانی؟ آنهایی که تا دو سال پیش در یک میدان پشت به پشت هم می‌دادند و با دشمن می‌جنگیدند. الان پیش از هر زمان دیگری جبهه انقلاب به نیاز دارد. کلمه‌ای امیدبخش به دل‌های سرگردان در منطقه صفر مرزی که میان ما و دشمن گسترده شده است و هر روز تنگ‌تر و تنگ‌تر می‌شود. کلمه‌ای که ترس به جان آنی بیندازد که به اندیشه ما چشم طمع دارد! کلمه‌ای که بین همه ما مشترک است یعنی . ولایتی که اهل تساهل و تسامح نیست. ولایتی که اهل طرد کردن و راندن نیست. این برای ما کافی‌ است. تا وقتی انقلابی‌ها نسبت به انقلاب ارجحیت داشته باشند همین آش است و همین کاسه. باید تغییر لوکیشن دهیم و نسبت خودمان را با ولایت تصیح کنیم. اگر تا دیروز بنده به فردی مثل آقای ضرغامی می‌گفتم از امروز به شخص او کاری نخواهم داشت اما افکار او را که موجب وهن دیگران از شریعت و انقلاب می‌شود، طبق اصول نه سلیقه، نقد خواهم کرد. اگر تا دیروز با این نیت که موظف به جذب همه هستم،‌افراد و فعلشان را تطهیر می‌کردم امروز تمرین می‌کنم که هزینه دادن پای اصول را بپذیرم و از جریان‌های التقاطی اعلام برائت کنم! سخت است حتی اگر برچسبی را به ما بزنند راه ما این است! اصل جبهه انقلاب است نه جبهه انقلابی‌ها! @fatemearabzadeh
  🥀 🔖 اطلاع رسانی ❇️ گروه علمی فلسفه و عرفان اسلامی و انجمن طلاب فلسفه و عرفان با همکاری جامعه الزهرا برگزار می‎کند: 🔸 نشست علمی فراسازمانی تبیین ضرورت توجه به نیاز جنسی زوجه در اسلام 🎙استاد ناقد: حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای کاویانی 🎤 ارائه دهنده: خانم عرب زاده نژاد 🏢مکان: پردیسان، بلوار امامت، مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، ضلع شرقی، طبقه سوم، سالن جلسات علامه طباطبایی ⏳ زمان: سه شنبه ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ ⏰ساعت ۸:۳۰ صبح 🖇لینک شرکت در جلسه🔰 https://vce.miu.ac.ir/hoda5 @fatemearabzadeh
حضوری خدمت خواهران و آن لاین خدمت همه بزرگواران هستیم. @fatemearabzadeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستاوردی از ! پدیده بدحجابی و تذکر لسانی، موضوع جدیدی نیست. شاید کشف حجاب در این حجم نبود و کتک خوردن آمرین هم! اما آن زمان که همه چیز آرام می‌نمود و همه خوش‌بخت!!! بودیم چشم همسر دوست بنده با چاقو ضربه خورد و علی خلیلی شهید شد! برای چی؟ برای امر به معروف! پس مسئله مربوط به امروز ما نیست، امروز شاهد اثرات ترک فعل کسانی هستیم که فرصت اصلاح داشتند و دست روی دست گذاشتند. حالا چند ماهی هست که به بهانه نوشتن لایحه افراد جامعه را دچار کردند. ملت منتظر اقدام حکومت است و این انتظار از توقعی برآمده که حکومت آن را ایجاد کرده! همه منتظرند مجلس مانند سوپرمنی از راه برسد و کاری کند کارستان! از گوشه و کنار مملکت اخبار هتک حرمت به زنان عفیفه و آمر به معروف به گوش می‌رسد! نه کسی دیگر قیام میکند، نه مرجع تقلیدی محکوم میکند، نه سردار سلامی رجز میخواند نه من حزب‌اللهی دق میکنم! اشاعه سندروم جینوسی دستاورد لایحه حجاب است، تازه این دستاورد قبل از تصویب است بعدش را خدا به دادمان برسد. این است چشم‌انداز قانونی که منکر را مشروعیت می‌بخشد و ناهی منکر را گزینش میکند و دستش را به دوربین بند! @fatemearabzadeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱 بسم‌الله بنوشید و بنوشانید که امروز جبهه فرهنگی تشنه این باورها و عنایت‌هاست @jebhefarhangiQom
ما یک روز از اینکه شما را بسیار بسیار دیده ایم و بسیار با شما گفتگو کرده ایم و بسیار شما را شنیده ایم و با شما کاملا آشنا هستیم شگفت زده خواهیم شد آن روز که پرده بدن و تاریخ و زمان و مکان از بینمان برداشته شود و به ملاقات مکشوف شما نائل آییم می بینیم که مادرمان فاطمه سلام الله علیها را در تمام عمر بسیار زیارت کرده ایم پدرمان علی علیه السلام در بسیاری از مراحل زندگی در کنارمان حضور داشته است اماممان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بسیار به ما نظر رحمت و شفقت داشته و در دردها با ما همدردی کرده است خواهیم یافت که با شانه های امام رووف عالم آل محمد بسیار مأنوس هستیم و می یابیم که خانم مان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بسیار و بسیار ما را به آغوش محبت مادرانه خویش کشیده است... فقط چون مجاری ادرکمان گردآلود و چشم دلمان خواب آلوده است این بودنها و شنیده شدن‌ها و همدردیها و آغوشها و مهرورزیها را گاهی در کمال شرمندگی جدی نگرفته ایم و ادراکی مات از آنها در آیینه نه چندان صیقلی جانمان داشته ایم بعدها شاید شرمنده ایم روابط اصیل کمیافته شویم و شاید حسرت بخوریم کاش حضورشان را بیشتر ارج می نهادیم و میفهمیدیم از آن ترسم که غافل پا نهی تو نشینه خار مژگانم به پایت ✍به قلم استاد ارجمند خانم دکتر رودگر @fatemearabzadeh
🔻رخنه‌ی لیبرالیسم در جبهه‌ی انقلاب 🖊 مهدی جمشیدی ۱. برخی نیروهای تجدیدنظرطلب در درون جبهه‌ی انقلاب، نسبت به غیرانقلابی‌ها، ملایم و منعطف و مدارایی‌اند اما انقلابی‌های اصیل را به‌شدت، طرد و‌ نفی و سرکوب می‌کنند. اگر اینان به انقلابی‌های اصیل بگویند «سوپرانقلابی»، اختلاف و انشقاق ایجاد نکرده‌اند، ولی اگر انقلابی‌های اصیل به آنها بگویند «صورتی»، گسست‌آفرین و وحدت‌شکن هستند. در واقع، سیئات انقلابی‌های اصیل، حسنات اینان است. پس با معیارهای دوگانه و خودخواهانه مواجه هستیم. ۲. تعبیر دقیق‌تر و‌ زیباتری که می‌توان درباره‌ی اینان به کار برد، «انقلابی نمایشی» است؛ چون انقلابی‌گری‌شان، از برخی ظواهر و صورت‌ها فراتر نمی‌رود و عمق هویتی ندارد. وانمود می‌کنند که انقلابی‌اند، اما دچار چرخش و دگردیسی شده‌اند. ۳. شاید اولین برچسب را به این جماعت، شهید بهشتی زد که به آنها گفت «نیروهای بینابینی». یعنی هم این طرف هستند و هم آن طرف. آدم‌های دوشخصیتی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند چه باشند.‌ ۴. در دهه‌ی اخیر، عده‌ای رفتند زیر پرچم «اسلام رحمانی». آیت‌الله خامنه‌ای هم‌ در مقابل‌شان گفت اسلام رحمانی، همان معارف نشأت‌گرفته از «لیبرالیسم» است. این هم از برچسب غلیظ ایشان. بعد از مطهری و بهشتی، دیگر چندان اصطلاح «التقاط» را به کار نمی‌برند. من اینان را التقاطی می‌دانم؛ همان «اسلام رحمانی» که ترکیب اسلام و لیبرالیسم است. ۵. برخی از انقلابی‌ها کوشیدند ادای اصلاح‌طلبان درآورند. شدند کپی کپی. از اصالت‌ها بریدند و به اصیل‌ها گفتند تندرو. البته درباره صورت مشترک و مخرج مشترک داشتن‌شان با اصلاح‌طلبان، هیچ‌گاه توضیح ندادند. نرم‌نرمک چرخیدند. ۶. درباره‌ی «برجام» و «فضای مجازی» و‌ «حجاب»، مانند خاتمی و اصلاح‌طلبان فکر می‌کنند. فقط مشکل اینجاست که برخلاف اصلاح‌طلبان، تعبیر «حضرت آقا» را هم ضمیمه‌ی استدلال‌های اقتباسی خود می‌کنند. ۷. حاج‌قاسم را نیز از آن خود می‌دانند؛ همان کسی‌که می‌گفت دختر شهید، فقط به قصد «هدایت» می‌تواند با دختر بدحجاب، ارتباط داشته باشد نه به قصد «رفاقت»؛ یعنی حتی رفاقت با اینان را نیز نمی‌پسندید. نمی‌دانند سیاست حاج‌قاسم، «سیاست هدایت» بود نه «سیاست تمایز». هم برجام را تصمیم نظام می‌دانستند و هم فتوحات منطقه‌ای حاج‌قاسم را می‌طلبیدند. ۸. رهبر انقلاب از سه مرحله سخن گفته‌اند: خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی. اینان چون در مرحله‌ی خودسازی، شکست خورده‌اند، اراده‌ی انقلابی ندارند و به‌جای جامعه‌سازی، در پی جامعه‌سنجی هستند تا مطابق ذائقه، حکومت کنند. ۹. در اغتشاش سال گذشته دیدید که «مواضع دوپهلو» داشتند. هرچه فریاد داشتند بر سر نظام و نوع حکمرانی کشیدند؛ مانند خاتمی. دوگانه‌ی نظام/ مردم را پذیرفته بودند؛ همانند اصلاح‌طلبان. ۱۰. حداقل یک دهه است که کسانی در درون جبهه‌ی انقلاب، التقاطی شده‌اند. کلیدواژه‌هایی هم دارند: وحدت/ خلوص، همبستگی/ دوقطبی‌شدن، عقلانیت/ تندروی، فرهنگ/ امنیت، جذب حداکثری/ طرد، و ... . از همه‌ی اینها روایت غلط دارند. ۱۱. از اصول بریده‌اند اما انتظار دارند که همچنان در هسته‌ی مرکزی گفتمان انقلاب باشند. به ما می‌گویند «تنگ‌نظری» نکنید ولی مسأله این است که خودشان «تجدیدنظر» کرده‌اند. دایره‌‌ی انقلاب و خودی نیز باید متناسب با بازاندیشی‌های دوره‌ای آنها گشاد شود؛ چون معیار، اینانند نه ارزش‌ها. ۱۲. به همان معنا که امام خمینی به بازرگان، «برچسب لیبرال» زد، من هم این اصطلاح را به اصول‌گرایی نسبت می‌دهم. روح بازرگان در بخش عمده اصول‌گرایان، حلول کرده است. «اسلام رحمانی»، فصل مشترک اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان شده است. اسلام رحمانی، یعنی لیبرالیسم و هر کس به مؤلفه‌های آن معتقد باشد، دچار التقاط شده است؛ چه اصلاح‌طلب و‌ چه انقلابی. ۱۳. جالب اینکه میان «بدنه» و «بالایی‌ها»، تفاوت آشکار وجود دارد؛ بدنه‌ی انقلابی که در کف هستند، وفادارند اما هرچه فراتر می‌رویم و به نخبگان می‌رسیم، موارد استحاله بیشتر می‌شوند. گویا وضع اجتماعی (قدرت) و وضع فکری (حقیقت)، تا حدی با یکدیگر نسبت عکس دارند. ازاین‌رو، جماعت از راه انقلاب بازگشته و به تفکر اصلاحات پیوسته، اکثریت نیستند که «واسازی فکری‌»ام به «واگرایی اجتماعی» برسد. ۱۴. از هرچه که واسازی‌شان کند متنفرند؛ مثل همین متن! بی‌درنگ، واکنش منفی نشان می‌دهند و برآشفته می‌شوند. نگرانند که مبادا نسبت‌های فکری و هویتی پنهان‌شان با اصلاح‌طلبان آشکار شود. می‌گویند خودمان هستیم ولی تاریخ اصلاحات می‌گوید تکرار آنهایند. تجدیدنظرطلبی را از سطر نخست آغاز کرده‌اند. ۱۵. راه «بازسازی انقلابی» از «واسازی اصول‌گرایی» می‌گذرد. اینان برای تداوم قدرت خویش، امکان‌های انقلاب را به زنجیر بسته‌اند و مردم را در انتظار جهش تاریخی، دلسرد کرده‌اند. @fatemearabzadeh
متن کمی طولانی ست اما ارزش خواندن را دارد چون حق است.
زمان مناسب برای رشیدپورها چه زمانی‌ست؟ آن موقع که مجلس حامی فتنه میشود یا دولت عامل فتنه! جناب از دو‌قطبی برای ما نگو که دود آتشی که برافروختید همچنان شهر را آلوده کرده‌! خیال میکردید مثل ۸۸‌ نفس‌ها حبس میشود؟! خیر این صدای است. هرگاه مسیرتان تغییر کرد آغوش ملت به‌رویتان باز است. @fatemearabzadeh
افرادی مانند رشیدپور خطری که دارند به چند پست اینستاگرامی و دمیدن در آتش تفرقه و لگدزنی به نظام ختم نمیشود. این افراد اصل جامعه را نشانه گرفته اند. ایشان بی‌پروا بر روی نهاد خانواده تیغ کشیدند. نشاط، مطالبه‌گری، امیدبخشی، شهدا، ایثار، صدای بخشی از مردم، همه سلیقه‌ها و باورها در چارچوب امنیت و منافع ملی! همه واژگانی هستند با بار مثبت و دارای مشروعیت و مقبولیت اما مشکل این متن در چند خط آخر نمایان میشود و پلیدی برنامه‌ریزان آن را به نمایش می‌گذارد. «ما باید به زندگی در کنار هم عادت کنیم» به چه عادت کنیم؟ «به تنوع سلیقه ها و سبک های زندگی» این یعنی تمام آنچه سالها غرب برایش تلاش میکند و توانسته پای همجنس‌بازی و ازدواج با حیوانات و نان‌باینری و پدوفیلیا را به قوانین جامعه بشری باز کن را برای جامعه اسلامی ایران آرزو کنیم. آن‌ها هم بر اساس فلسفه پست‌مدرن ازین اندیشه و ساختارها حمایت میکنند و تکثر خواسته‌ها و سبک‌های زندگی را تنها راه بشریت میدانند! به همین راحتی در پس واژه‌سرایی‌های وطن دوستانه و مردم مدارانه راه را برای ایجاد و پذیرش تمایلات و باورهای التقاطی و باطل باز میکنند. قابل توجه عزیزانی که ربط این‌ها را نمی‌دانند: رئیس‌جمهور آمریکا بیش از بیست سال پیش در نطق سخنرانی خود، برای اولین بار به جای واژه خانواده از کلمه خانواده‌ها استفاده کرد که به انواع خانواده اشاره داشت و این شد آغاز داستان غم‌بار جامعه آمریکایی1! 1، چه کسی خانواده آمریکایی را کشت @fatemearabzadeh
چرا همه ما باید داف باشیم؟ با جستجویی کوتاه در موتورهای جستجو درمی یابیم بر خلاف تصور رایج مردم از کلمه داف به معنای زن زیبا و جذاب، این واژه مخفف Dumb ugly fat friend=Duff یا Designated ugly fat friend به معنای دوست چاق و زشت است! در حقیقت زمانی که یک زن زشت در کنار یک زن زیبا قرار بگیرد و جذابیت های آن زن زیبا را دوچندان می‌کند، به آن زن زشت می‌گویند داف آن زن زیبا! در غرب این واژه در مقام توهین و تمسخر فرد به کار می‌رود و کسی که خود را داف می یابد حس بدی به خودش پیدا می‌کند. گاهی به معنای زن بدکاره به کار می‌رود و گاهی پست و بی‌ارزش! اما ماجرا چیست و چرا ما باید داف باشیم؟ هرروز که می‌گذرد غرب بیشتر به این حقیقت دست می‌یابد که موفقیت های زن مسلمان عفیف و باحیا قابل کتمان نیست. نظام سرمایه‌داری به خوبی می‌داند جهانی شدن تصویر زن مسلمان ایرانی برایش بحران‌ساز خواهد شد چراکه به خوبی میداند دومین دلیل اسلام آوردن زنها در جهان حکم حجاب است. به عبارتی زن غربی مسیر جدیدی به سوی پیشرفت را پیش‌روی خود می‌بیند که با افسردگی و سرخوردگی درونی قرین نیست‌‌؛ مسیری که نه از فروپاشی خانوادگی می‌گذرد نه از بی حرمتی اجتماعی! و این یعنی کسادی بازار صنعت پورن، سکس، مد و شرکت‌های دارویی و مافیای عمل‌های زیبایی و .... مسیری که عزت،کرامت و آرامش زن در خانواده و اجتماع بیش از پیش می‌شود. غرب از وقوع پیش‌بینی هانتینگتون می‌ترسد که گفته بود بعد از فروپاشی شوروی و در برخورد نهایی تمدن‌ها بزرگترین رقیب ایدئولوژیک غرب، اسلام؛ آن هم به رهبری ایران خواهد بود. حالا اگر زن مسلمان ایرانی به عنوان الگوی بهتر و جذاب‌تری از زن بودن ارائه شود موجودیت ایدئولوژیک غرب بیش از پیش به خطر خواهد افتاد. زن غربی امروز که خسته از بدل مرد بودن است و در فرهنگی تنفس میکند که غایت کمال وجودش عامل تلذذ بودن برای مردان است، بیش از هر زمانی به دافی نیاز دارد که او را زیبا نشان دهد و اعتماد به نفس از دست رفته اش را به او بازگرداند. نه فقط زن ایرانی بلکه همه زنان جهان سوم باید داف باشند تا آمریکا و غرب به خطر نیفتد. تا الگوی تک خطی پیشرفت به مسیر خود ادامه دهد. تنها در این صورت است که زن غربی می‌تواند پیشرفت‌هایش! را به رخ بکشد و جذاب باقی بماند. زن جهان سومی باید سرگرم جذابیت های جنسی اش بشود تا یگانه الگوی مقدس پیشرفت غربی به چالش کشیده نشود. این باوری هست که باید بر همه باورها و همه فرهنگ‌ها مستولی شود: نسخه دیگری برای موفقیت وجود ندارد و فروپاشی فردی و خانوادگی از لوازم قهری این پیشرفت و قربانیان اجتناب ناپذیر این مسیرند! دختر ایرانی هم باید قبول کند که حتی اگر آرایش نکند، حتی اگر برهنه نباشد ذاتا داف است. باید بپذیرد افق پیش رویش به دنبال زن غربی حرکت کردن و هرگز به او نرسیدن است! تنها در این صورت است که او را در معادلات جهانی پذیرفته میشود. 🔹در نهایت همه ما باید داف بودن را بپذیریم تا الگوی لیبرال سرمایه داری غرب به خطر نیفتد... ✍ملکی @fatemearabzadeh
بسم‌الله من آدم اربعین نیستم. نه ایمانی دارم که نشانه‌اش شود زیارت و نه دلی دارم که تنگ این راه شود. نجوایی کردم و چونان قاصدک رها شده در باد تا اینجا آمدم. وقتی نازیبایی‌های را می‌بینم یقین میکنم که برخی برای تماشا دعوت شده‌اند. تماشای خودشان و تماشای دیگرانی که آن هم راه دیدن خودشان است. زنانی را میبینم، بدون هیچ چشم داشتی کمر بستند برای خدمت به کسانی که نه میشناسند و نه حتی زبان‌شان را متوجه میشوند. زنانی را می‌بینم که گاهی از شدت خستگی ایستاده کمر به دیوار صاف میکنند و حتی خم به ابرو نمی‌آورند. زنانی را می‌بینم که زندگی‌ پاکیزه و زیبایشان را در اختیار غریبه‌های خسته و خاکی می‌گذارند. تنها با یک آغوش و بوسه بر دست و بازویشان چنان به وجد می‌آیند که انگار آسمان را فتح کردند. نه فقط زنان که تمام ره روان این راه مدیون این سخاوت و مهربانی و ایثار این زنانند. زن‌ها معماران عالم طبیعتند، همان‌ها که به واسطه جسم ظریفشان پا در خاک و روح لطیفشان سر در آسمان دارند. یعنی این زنان هستند که تعیین میکنند جامعه بشری به کدامین سو حرکت کند.به سمت تمایلات حیوانی یا به سوی ملکوت. زن عراقی خوب را ساخته، ما کجای این داستانیم؟ « زن ایرانی در ایران اسلامی، باید کوششش این باشد که هویّت والای زن اسلامی را آن‌چنان زنده کند که چشم دنیا را به خود جلب کند» پ ن: زن ایرانی مسیر سختی را در پیش دارد، چرا که جنس مسئولیتش از جنس خدمات نیست بلکه تولید است آن هم تولید !
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم‌الله دو ماه عزاداری و صفای باطن دادن به واسطه اشک بر مصائب اهل بیت گوارای وجودتان. حرم مطهر رضوی در لحظه ناب اذان، دعاگوی همه دوستان هستم. @fatemearabzadeh