خسارت سنگین جهود صهیونی از حملهی سخت ایران به اسرائیل را دیدهییم. خسارت سنگین تشیع صهیونی هماین وحدت دیریاب سنی و شیعی و پنچر شدن اسطورهی فلسطینی ناصبی و اسطورهی امپراطوری پارسی است...
پس از پنچر شدن اسطورهی فلسطینی ناصبی پنچر شدن پندارهی بازدارنده بودن سلاح اتمی درشتترین خروجی شناختی حملهی مستقیم ایران به کیان موقت اسرائیل بوده است...
سلاح اتمی اگر بازدارنده بود، اسرائیل و انگلیس و امریکا، دارندههای بیشترین سلاح اتمی در جهان میتوانستند ایران را از حمله به سرزمینهای اشغالی فلسطین باز بدارند، که نتوانستند...
ملت ایران متشکل از دو امت در هم و در جنگ نرم تا سخت با هم است: امت اسماعیل، امت اسرائیل...
پشت مرز شلمچه نباید خیمه زد؛ اکنون دو طرف کانال در اختیار ما است. اکنون باید پشت مرز طریبیل، پشت مرز اردن خیمه زد. آن سال رهیافتهای تازهی کاروانهای راهیان نور را بحث میکردیم...
رهیافت مسلمانهای سنی به تنگ آمده از سستی دستاربندها و سیاستمدارهاشان، در نسبت با موشکهای اسرائیلزن ایرانی دو تا است: موشکها و جمهوری ما را اسلامی بخوانند، یا خودشان اعلان تشیع کنند...
موکب حضرت جعفر طیار در صفر مرز طریبیل ایدهی سادهیی داشت: به رانندههای سنگین اردنی معطل در صف گمرک عراق|اردن قهوه و صبحانه بدهیم. این شاید نخستین بار بود که ایرانیها و اردنیها همسفره و همصحبت میشدند. گام بعد این بود که از ایران و عراق تا اردن و فلسطین چه میتوانند ببرند...
درگیر شدن با عقبهی نرم امت اسرائیل در ایران پیشنیاز درگیر شدن با جبههی سخت امت اسرائیل در فلسطین است...
جنگ شامل هماین است: صبح در ایران اسلامی با امت اسرائیل درگیر شو و شب در فلسطین اشغالی با ارتش اسرائیل...
لبنانیدن جنگ در ایران معناش آن است که در نبرد با اسرائیل جای رقومی جنگیدن، پیوستار پهنی از مراتب کنش و واکنش سخت را برای رفیق و حریف تعریف کنیم: قواعد الاشتباک...
قوت بیانیههایی که در ایران در بارهی حملهی مستقیم به اسرائیل صادر شده است این بوده است که تلقیشان از جنگ دیگر رقومی نیست و پیوستار و پلهکانی شده است؛ ضعفشان؟ باقی ماندن در گفتمان و گفتار ملی و فراملی، و امی نبودنشان...
کیان موقت اسرائیل دیر یا زود به خاک ایران حمله خواهد کرد. جنگ هماین است: زد و خورد؛ و جنگ ما با اسرائیل تا ازالهی آن تمام نمیشود. توفیق ما در اثنای این جنگ اما هماین است که برای اسرائیل و امتش در ایران در محیط عیان تا رایان نسخهی سرکوب روزآمد داشته باشیم...
نطق نمایندهی کیان موقت اسرائیل در سازمان ملل را بشنوید تا بدانید تشیع صهیونی چه طور برای جهود صهیونی گفتار میسازد...
شناسهی کیان موقت اسرائیل ستیز با مسجدالاقصی است؛ این مسجدستیزی همآن شناسهیی است که میتوان امت اسرائیل در ملت ایران را با آن باز شناخت...
گفتن نام نهاوند به ایرانشهریهای اسلامستیز همآن خاصیتی را دارد که گفتن نام خیبر به اسلامستیزهای صهیونشهری دارد...
اگر میخواهید بدانید اسلامشهریهای با ایرانشهریها و تورانشهریها و بدوشهریها چه گونهاند دعای مرزبانان حضرت سجاد را از سر بخوانید...
تشیع صهیونی با همآن منطقی فتح قدس به دست مسلمانها را خلاف راهبرد رسولالله میداند که فتح ایران را...
وحدت با اهل سنت است؛ اهل نهضت با اهل بدعت وحدتی ندارند؛ حتا اگر به زبان پارسی صحبت کنند...
آن مسلمانهای دارندهی گذرنامهی اسرائیلی که درون سرزمینهای اشغالی ۱۹۴۸ به نیت موشکهای ایرانی یاعلی و یاحسین میگفتند امت مایند. آن ایرانیهایی که به اسلام و مسلمین و قبلهی اول و دوم آنها لگد میزنند امت اسرائیلند...
خون اسماعیلهای ما، روحالله و آرمان و مهدی و آن انبوه شهید دیگر را چه کسی بر خاک ایران اسلامی ریخت؟ امت اسرائیل به زبان پارسی...
شعارهای امت اسرائیل به زبان پارسی را از یاد بردهییم؟ نه غزه، نه لبنان، سوریه را رها کن | فکری به حال ما کن، سپاهی، بسیجی | داعش ما شمایی...