eitaa logo
💞 فاطمیون 💞
177 دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
1.6هزار ویدیو
610 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
رساله حقوق جلسه 3.mp3
8.83M
◽️شرح رساله 🎙 جلسه : سوم ( حق 2) ◽️چرایی عبادت؟! ◽️آیا خداوند محتاج عبادت ماست؟! ◽️آرامش های و واقعی ◽️یکی از علائم در کلام امام رضا علیه السلام ◽️نشانه بزرگی و خردمند شدن انسان چیست؟! ◽️حجت الاسلام والمسلمین استاد بزرگوار، حاج آقا 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
92634_233.pdf
174.5K
اخبارکوتاه سیاسی روز 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
92633_873.doc
246.8K
اخبارکوتاه سیاسی روز 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
🇮🇷🌸 🍀 ✅ 🍃🌻🍃 💠 امام علی علیه السّلام فرمودند: دَوامُ الغَفلَةِ يُعمِي البَصيرَةَ . 🌺 ادامه يافتن غفلت، ديده بصيرت را كور مى كند. میزان الحکمه ج۸   🇮🇷 @rahrovanevelayat2
16.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مطابق تفسیر رهبر معظم انقلاب از آیه 170 سوره مبارکه آل عمران (پیام شهیدان) در صورت ورود ما به میدان مبارزه با دشمنان، خداوند چه چیزی را از ما دور می کند؟ 1) ترس 2) ترس و اندوه و نامیدی 3)ناامیدی 4) اندوه (غم) 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
🇮🇷🌸 🍀 💠 یادداشت 💢 پاسخ معتبر و هزینه‌ساز! ✍فتح‌الله پریشان 🍃🌻🍃 🔻مدتی است رژیم صهیونیستی در تقسیم کاری هماهنگ شده با آمریکا، مأمور بی‌ثبات‌سازی در حوزه جغرافیای مقاومت شده است تا زمینه برای نتیجه‌بخشی مذاکره آمریکایی فراهم شود. 🔹اقدامات این رژیم غاصب سبب شده عطش انتقام و گوشمالی این زائده جهان اسلام از سوی جوانان و مردم ایران و عموم مردم مقاوم منطقه در صدر مطالبات جایابی شود. 🔸تحلیل کم و کیف و چگونگی سیاست «انتقام» از سوی جمهوری اسلامی و گروه‌های مقاومت هدف این نوشته است. 🌀نکات تحلیلی:  🔹1- ایران اسلامی هم توان انتقام گرفتن از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و هم اراده آن را دارد؛ اما این تعلل و تأخیر در تصمیم و عزم انتقام با هر عنوانی ازجمله بررسی و مطالعه جوانب امر، نباید محاسبه اشتباه در این دشمن مبنی بر ناتوانی ایران در پاسخ به این اقدامات افسارگسیخته ایجاد کند؛ زیرا این موضوع می‌تواند اعتمادبه‌نفس ملی را تحت تأثیر القائات دشمن بر افکار عمومی، کاهش دهد. 🔸 2- جنگ روانی معاندین و مخالفان را نباید جدی گرفت؛ البته باید به ابعاد و اهداف آن توجه داشت. به نظر می‌رسد عقب‌نشینی دیروز فردی همچون ایهود اولمرت به فاصله اندکی از سخنان قبلی‌اش مبنی بر پذیرش تلویحی خرابکاری در نطنز و مبرا ساختن رژیم صهیونیستی از آن نشان می‌دهد که آن‌ها نگران واکنش انتقامی ایران هستند. فاکتور رژیم صهیونیستی سنگین شده است؛ از ترور شهید فخری‌زاده تا خرابکاری نطنز، ردپایی از تروریسم دولتی صهیونیست‌ها دیده می‌شود؛ و ایران صبور چه‌بسا تصمیم بگیرد همه این‌ها را یکجا حساب کند! 🔹 3- این رژیم به‌خوبی به توانمندی و نفوذ منطقه‌ای ایران و نقش سازنده آن در ایجاد ثبات سیاسی در منطقه واقف است و به تعبیر دبیر کل حزب‌الله لبنان، کسی که در خانه عنکبوت نشسته باید خیلی با حزم و احتیاط رفتار نماید. اقدامات تهاجمی فوری همچون حمله نیروهای مخالف رژیم اشغالگر به پایگاه اطلاعاتی موساد در اربیل، حمله به کشتی صهیونیستی هیبرون و ... آن‌هم در هنگامه‌ای که مسئولان این رژیم به همراه فرستاده ویژه آمریکا در سرزمین‌های اشغالی به بررسی ابعاد این موضوع و گمانه‌زنی نحوه مواجهه با پاسخ‌ها به این تهاجمات می‌پرداختند، نشان داد آمریکا و زائده دست‌نشانده‌اش امروز به شیر بی‌یال و اشکمی تبدیل شده‌اند که باید در رسانه‌ها و محافل سیاسی به چرایی شروع این بازی خطرناک پاسخ دهند. 🔺نکته راهبردی: رژیم صهیونیستی در حملات آشکار و مستقیم علیه جبهه مقاومت در منطقه ناتوان و ناموفق است، اما نباید از یارگیری‌های آن از داخل و جذب عناصر مزدور غفلت کرد. در این میان، آنچه به‌مثابه پاسخ معتبر و هزینه‌ساز از جهت بازدارندگی و پاسخ به حملات صهیونیست‌ها اهمیت دارد، انجام اقدامات هزینه‌ساز برای این رژیم از سوی نیروهای مقاومت در منطقه است. 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
🤜 🤜 🤜 🇮🇷 کانال رهروان ولایت بستان آباد 🇮🇷 لینک ایجاد کرده است * *همین حالا به لینک زیر برو و حرف دلت رو به صورت ناشناس واسش بفرست* ‼️👇👇👇👇👇👇‼️ https://harfeto.timefriend.net/16177241657032
💚😍🌺 💚 مبارک ای مردانه ترین _حقیقت🌺✨ ❤️و کوبنده ترین و جهان ما🌺✨ 💚روزت مبارک و سایه ات تا ظهور منجی مستدام🌺✨ ❤️ ۲۹ فروردین | سالروز تولد امام خامنه‌ای حفظه الله 🌺✨ 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
دکترین رفتار سیاسی سپاه دکتر یدالله جوانی «دکترین رفتار سیاسی مبنای فعالیت سپاه است.» این عبارت را نماینده محترم ولی‌فقیه در سپاه در جمع تعدادی از مسئولان سیاسی نیروهای مسلح بیان داشتند. پرسش اصلی آن است که «دکترین رفتار سیاسی سپاه چیست و با چه هدفی تدوین شده است؟» در پاسخ و به اجمال به اقتضای این یادداشت می‌توان گفت، دکترین رفتار سیاسی با هدف ضابطه‌مند کردن رفتار سیاسی سپاه تدوین، تصویب و ابلاغ شده است. این سند راهبردی در سال 1391، در هیئت اندیشه‌ورزی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، براساس اسناد بالادستی تدوین و پس از تصویب نماینده محترم ولی‌فقیه، ‌از سوی ایشان و فرمانده محترم کل سپاه، ‌به عنوان اصول حاکم بر فعالیت‌های سپاه در حوزه عمل سیاسی ابلاغ شد. سند دکترین رفتار سیاسی سپاه در سال 1397 مورد بازنگری قرار گرفت و بار دیگر از سوی نماینده محترم ولی‌فقیه و فرمانده محترم کل سپاه ابلاغ شد. پیش‌فرض سند دکترین رفتار سیاسی سپاه قطعی بودن مأموریت سپاه در حوزه سیاسی براساس رسالت این نهاد انقلابی است؛ اما رفتاری که با رفتار احزاب و گروه‌های سیاسی تفاوت اساسی دارد. در این سند حوزه‌های مجاز و غیر مجاز و قلمروهای مجاز و ممنوع رفتار سیاسی سپاه مشخص شده است. دکترین یا اصول حاکم بر رفتار سیاسی سپاه دارای دو فصل شامل کلیات و اصول دکترین است. در مقدمه دکترین به استناد تدابیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) آمده است: «عمل سپاه صرفاً نظامی نیست، عمل سپاه نظامی،‌ سیاسی، امنیتی و فرهنگی است.» معظم‌له با چنین نگاهی به رسالت و مأموریت‌ها و کار ویژه‌های سپاه در برخی از مقاطع حساس می‌فرمایند: «یکی از چیزهایی که سپاه توانسته است در این چند سال از اول انقلاب تا حالا تقریباً در همه موارد یا بیشتر موارد، آن را نشان دهد، عبارت بوده است از تشخیص حق و باطل. فتنه‌ها را به صورت فتنه شناخته و با آنها در افتاده است. جبهه حق را به صورت حق‌ شناخته است و همیشه از آن دفاع کرده است. این درک سیاسی لازم دارد که بحمدالله تا امروز بوده است و باید این درک سیاسی را هرچه می‌توانید در خودتان تقویت کنید.» در تعریف رفتار سیاسی سپاه در این سند آمده است: «رفتار سیاسی سپاه عبارت است از مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات رصدی، صیانتی، ‌تبیینی، بصیرت‌افزا،‌ گفتمان‌ساز و اتخاذ مواضع برای تحکیم، ‌توسعه،‌ تعمیق و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مبتنی بر گفتمان امامین انقلاب.» در فصل دوم سند دکترین رفتار سیاسی سپاه، 12 اصل شامل ولایتمداری،‌ تکلیف‌گرایی، حکمت،‌ عزت و اقتدار، انقلاب‌‌محوری، ‌امیدبخشی و نشاط‌آفرینی، استکبارستیزی، مردمی بودن، اخلاق‌مداری،‌ جذب حداکثری و دفع حداقلی، هماهنگی و همسویی سازمانی و مشارکت‌آفرینی آگاهانه،‌ به عنوان اصول حاکم بر رفتار سیاسی سپاه مشخص شده است. ذیل هر اصل،‌ ضمن تعریف و تبیین آن اصل، ‌شاخص‌های تجویزی(بایدها) و شاخص‌های تحذیری (نبایدها) به طور دقیق تعیین شده است. برای نمونه، در تعریف اصل‌ «عزت و اقتدار» آمده است: «نفوذناپذیری و توانایی تولید و کاربرد مؤثر قدرت سیاسی برای تأمین مصالح و منافع نظام و انقلاب اسلامی در چارچوب ضوابط شرع، قوانین و مقررات نظام اسلامی و سیاست‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی).» «ایستادگی، مقاومت و مقابله با اقدامات براندازانه» یکی از بایدهای این اصل ‌و «پرهیز از ورود به دسته‌بندی‌ها و جناح‌بندی‌های سیاسی درون نظام» و همچنین «پرهیز از مناقشات سیاسی، خطی و جناحی مخدوش‌کننده عزت و اقتدار سپاه»، از نبایدها و امور ممنوعه در این اصل است. اصل دوازدهم با عنوان «مشارکت‌آفرینی حداکثری و آگاهانه»، ‌به نوعی حدود و ثغور رفتار سیاسی سپاه در قبال انتخابات در کشور را مشخص می‌کند.‌ «تبیین و تبلیغ شرکت در انتخابات به عنوان یک حق و تکلیف شرعی و قانونی» از بایدهای این اصل است و اما «پرهیز از ورود مصداقی در انتخابات»، برجسته‌ترین «نباید» و قلمرو ممنوعه برای سپاه در انتخابات است. براساس این اصل، سپاه و بسیج، پاسداران شاغل و بسیجیان در حکم شاغلین، حق تبلیغ برای مشارکت‌آفرینی در انتخابات را دارند؛ ولی ورود مصداقی آنان در انتخابات ممنوع است. براساس همین دکترین انسجام‌بخش به سپاه و بسیج، حضرت حجت‌الاسلام والسلمین دکتر حاجی‌صادقی نماینده محترم ولی‌فقیه در سپاه، در همایش بصیرتی بسیجیان در حسینیه عاشقان کربلای شهر ساری، ضمن اشاره و تأکید بر یک‌دلی و یک‌سخنی حاکم بر سپاه، فرمودند: «حرف تمام سپاه و بسیج در انتخابات، ‌حضور حداکثری اقتدار‌آفرین است. هر کسی مصداقی به سپاه نسبت داد یا مدعی شد مصداق سپاه چه کسی است، دروغ می‌گوید؛ چرا که نقش سپاه و بسیج فقط بصیرت‌افزایی است.» 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
🇮🇷🌸 🍀 🌀پوستر 🌺 : 💯 ارتش یکی از مردمی ترین نهادهای کشور است. 🍃🌻🍃 🍀 ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مبارک باد. 🇮🇷 @rahrovanevelayat2