eitaa logo
کانال شهدای مورک
99 دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
2.9هزار ویدیو
185 فایل
کانال شهدای مورک ادمین کانال @Mork69
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام و احترام هفتمین دور از قرآن کریم برای سلامتی آقا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف سلامتی رهبر عزیزمان شادی روح امام راحل و فرزندان و شهدای ایران عزیز شادی روح اموات بی وارث و بد وارث این ختم ب مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم مشهدی عیسی خواجه از طرف مادرش هدیه به روحش با ذکر صلوات 1زهره✅ 2زینب✅✅ 3زهرا درویشیان✅✅ 4زهراکربلایی اسکندر✅✅ 5زهرا 6بتول✅✅ 7سمیه طایی 8هستی✅✅ 9فاطمه پیرمرادی 10آسیه افروشته✅✅ 11معصومه✅✅ 12معصومه✅✅ 13معصومه✅✅ 14معصومه✅✅ 15شهربانو✅✅ 16طاهره منصور زاده✅✅ 17خجسته 18لیلا 19آسیه خواجه✅✅ 20زینب جون 21بتول✅ 22بتول✅✅ 23فاطمه خواجه 24صغری احمدی فر 25سکینه ش ✅✅ 26صغری رمضانی 27سکینه 28مریم 29سکینه آدرسی 30اسما✅✅
سلام دوستان و خواهران سرگروه صندوق بسیج لطفا نسبت به واریزی اعضای گروه خود اقدام نمایید وکسانی که این ماه وام ب اعضای گروه اش تعلق گرفت پرونده وام خود را تکمیل ودر روز تحویل فیش واریزی اعضای گروه خود به پایگاه بسیج تحویل دهید با تشکر🙏🙏🙏🙏
سلام امروز مرغ گرم در جلوی حسینیه ساعت 4بعدازظهر توزیع می‌شود
37.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۹ ✅برنامه نهم درامرتربیت غیرازعلم چه چیزی لازم است؟ ۱.تلاش برای پیشوائی ۲.آینده نگری ۳.دعا 💢"عدد"گزینه درست رابه همراه عبارت "برنامه نهم"تاساعت 23:59امشب به شماره 30008547 پیامک کنید هروز به پنج نفر مبلغ500هزار ریال اهدامی شود
هدایت شده از سخنرانی ها/حجت الاسلام غفاری
10موردازاعمال ماه رمضان.MP3
11.36M
حجت الاسلام والمسلمین علی صالح غفاری/موضوع:10موردازاعمال ماه مبارک رمضان=10مواردی که روزه صحیح}{جلسه 208}سمیرم @eslam20
⭕️ «گفتگوهای منضبط و اصولی شرط جبهه سازی فرهنگی» 👤 علیرضا کمیلی، دبیر اتحادیه امت واحده 🔻 باور به اینکه جمع، قدرت را بیشتر می‌کند و توان ما را بالا می‌برد شرط اولیه ایجاد جمع‌هایی در حد تشکل یا متشکل شدن این جمع‌ها در قالب جبهه همسو است. 🔻 آنچه برخی را از جمع می‌گریزاند تخطی از حقیقت است. یعنی مدعی هستند که جمع‌ها بدلیل ذاتی تنوع نگاه و نیز ملاحظات طبیعی جمعیت بیشتر که معمولا در حوزه فردی نیست، نوعا مجبورند به سمت تعدیل نگاه‌ها يا همان مصلحت اندیشی روی بیاورند که ذات آن محافظه‌کاری و تخطی از حقیقت است! اما چطور می‌توان از این فرآیند تدریجی که برخی آن را متهم به استحاله ارزشی می‌کنند جلوگیری کرد و در عین حال، از برکات محسوس جمع و توانی که کنار هم بودن ایجاد می‌کند، محروم نشد؟ 🔹 بنظر می‌رسد دو اتفاق ضروری است: ➕ یکی اینکه جمع‌گریزان باور کنند که حقیقت چیزی جز آنچه مصلحت اقتضا می‌کند، نیست. برای کسی که وارد صحنه واقعی و میدان تحقق شده، اینطور نیست که همه چیز قابل انجام باشد و گاهی موانعی از طرف نهادها - بیرونی- یا حتی توان عمل جمعی -درونی- ایجاد می‌شود که آنها را به آنچه مطلوب است نمی‌رساند لذا آنها مکلف به انجام همان هستند که مقدور ایشان است و در این حالت حق ندارند این مراعات طبیعی مصالح بالاتر را تخطی از حقیقت بپندارند. 🔸 بعبارت ساده‌تر، کسی که مکلف است در مقابل یک فساد سکوت کند تا جانش حفظ شود بر او انجام آن کار واجب است نه اینکه واجب در هر حالی، اعتراض باشد و این کار خیانت محسوب شود! 🔸 مساله‌ای که پیش می‌آید و دغدغه کاملا درست برخی جمع‌گریزان است روند تدریجی تغییر ارزش‌ها و فراموش شدن آرمان‌ها بخاطر همین مصالح است. در این مساله برخی رو به انتحار می‌آورند و بخاطر حقیقت ذهنی‌شان خود را فدا می‌کنند و از جرگه جمع دور می‌شوند حتی اگر نتیجه و شرایط تعییر نکند! در پرانتز بگویم که همه جمع‌گریزی‌ها چنین ریشه‌ای ندارد و عمدتا - ناخودآگاه- هوای نفس و تمایل به غلبه حکم من مساله اصلی است که باید به خدا پناه برد. اما مساله فوق واقعا وجود دارد و تجربه تلخ برخی جمع‌ها و جبهه‌ها نیز چنین بوده است که دائما بخاطر مصالح که واقعی نیز هستند یا سلایق متنوع که تمایل به حفظ منافع و تداوم قدرت دارند از آرمان عدول شده و گاها تلاشی برای تغییر شرایط نیز نمی‌شود تا معادله گاهی هم بنفع آرمان بشود! ➕ اینجاست که اتفاق دوم باید رقم بخورد: حاکمیت گفتگوها و تعاملات اصولی منضبط شرط تحقق جبهه آرمان گراست. توضیح اینکه اگر بخواهیم در فرایندهای جمع‌گرایی آرمان‌ها دائما بنفع جمع ذبح نشوند راهی نداریم جز اینکه اولا اصول و آرمان‌ها شفاف شده و بر آن آنها اجماع رخ بدهد تا معلوم بشود باید و قرار است جهت حرکت کجا باشد و از آن مهم‌تر، گفتگوها و تعاملات منضبطی شکل بگیرد که بتواند نظرات قوی‌تر و منسجم‌تر مبتنی‌ بر این اصول را در جمع غلبه دهد. 🔹 اینطور نیست که همه جا اصل فیتبعون احسنه حاکم باشد و الزاما بهترین سخنان بر جمع‌ها غلبه کنند. اینجا آن نقطه مهم است. هوای نفس در اینجا نیز نقش پررنگی ایفا می‌کند. در موافقت‌ها و مخالفت‌های آحاد یک جمع و لابی‌گری‌ها و باندبازی‌ها نقش این مساله خود را نشان می‌دهد. 🔹 یک مثال سیاسی می‌آورم هر چند مثال فرهنگی نیز در برخی باصطلاح قرارگاه‌ها داریم. اینکه جمع‌هایی مانند جبهه متحد اصولگرایان می‌توانند موثرتر از تشتت لیست‌ها باشند خب واضح است ولی چطور باید از انحراف آن از اصولی که مدعی آن است جلوگیری کرد؟ 🔰 بدون وجود گفتگوهای منضبط و مبتنی بر اصول روشن، احتمال اینکه، حرف عده‌ای خاص - باند- غلبه کند و از ارزش‌ها عدول شود کم نیست هر چند ظاهرا جمع باشد و رای اکثریت... 🌓 روشنا
🔺یکی برای همه، همه برای یکی! ✍️سید مهدی موسوی‌تبار ▫️اگر سه چهار دهه پیش برنامه‌های تلویزیون را دیده یا آنها را بعدها بررسی کرده باشید متوجه می‌شوید که دسته‌بندی مخاطب در آن دوره‌ها متنوع و متعدد نبوده است. برای مدیران وقت تلویزیون، مخاطبان‌شان یا بزرگسال یا کودک بوده‌اند یا مذهبی و البته ورزش‌دوست‌ها هم در این طبقه‌بندی جای خودشان را داشتند. ▫️اگر برنامه‌ای ساخته می‌شد تمام اعضای خانواده مخاطبش بودند و از آن‌سو هم برنامه‌ساز باید تمام منویات مدیران و نیازهای جامعه که حتما خیلی هم گسترده و مختلف نبوده را در همان برنامه یا سریالش جا می‌داده و کسی هم به دلیل شرایط جنگی و مسائل دیگر توقع بیشتری نداشته است. ▫️با پایان جنگ و وجود تغییرات گسترده در سبک زندگی مردم و همچنین آشکار شدن اهمیت رسانه برای دولتمردان و حاکمیت و همچنین نیاز ضروری جامعه به تنوع و شادی، تغییرات جدی در مدیریت صداوسیما و بالطبع سیاستگذاری‌های آن صورت گرفت. از اوایل دهه ۷۰ این تغییرات برجسته شدند و مردم نیز با برنامه‌ها و سریال‌هایی مواجه شدند که شبیه به قبلی‌ها نبود و ردپای کمرنگی از طبقه‌بندی را در آن می‌شد دید. ▫️ضرورت توجه به «جوان» حس شده بود و توجه به جوان‌ها، توجه به خانواده‌ها را هم در پی داشت و یکی از اولین برنامه‌ها براساس نیاز مخاطب و طبقه‌بندی آنها با عنوان «سیمای خانواده» در شبکه یک ساخته و پخش شد. البته این برنامه حاشیه‌هایی هم داشت و واکنش‌هایی را هم در جامعه برانگیخت اما مدیران تلویزیون از بازخوردهای گسترده و مثبت مردمی‌اش متوجه شدند که راه را درست آمده‌اند. ▫️یکی دیگر از نمونه‌های تغییر سیاست در صداوسیما تفکیک بین کودک و نوجوان بود. اواخر دهه ۶۰ بود که کم‌کم صدای خانواده‌ها و حتی بچه‌ها درآمده بود که برنامه‌هایی که برای «بچه‌ها» پخش می‌شود مثل میوه‌ها درهم است و چرا باید یک خواهر ۵ ساله همان چیزی را ببیند که برادر ۱۱ ساله‌اش می‌بیند و بالعکس. در آغاز دهه ۷۰ لزوم ساخت برنامه برای نوجوانان حس شد و تولید و پخش برنامه‌ای با عنوان «نیمرخ» در سال ۷۳ شاهد این مدعاست. بعدها برنامه‌های دیگری به همان منوال ساخته شد که «اکسیژن» شهاب حسینی یکی از همان نمونه‌هاست. ▫️برنامه‌های ورزشی همیشه برای مخاطبان ایرانی و غیرایرانی جذابیت دارد و یکی از ژانرهای پرطرفدار در حوزه برنامه‌سازی است. پس از انقلاب برنامه‌هایی مانند «ورزش و مردم» با اجرای مرحوم بهرام شفیع، «ورزش از نگاه دو» با اجرای جهانگیر کوثری و حتی «همگام با ورزش» با اجرای علی منصوری روی آنتن تلویزیون رفت. بعدتر با تولید «نود» سیاست را کشتیبانی دیگر آمد؛ برنامه‌ای که توانست با تمرکز بر فوتبال مخاطب خوبی پیدا کند. ▫️دهه ۷۰ را می‌توان اوج این تغییرات و سیاستگذاری‌ها دانست. دهه ۸۰ اما دوره جولان سیاست بود و برنامه‌های سیاسی بیشتری در تلویزیون ساخته شدند و نیمه دوم دهه ۸۰ اوج این برنامه‌های سیاسی بود. در پایان دهه ۹۰ شاهد ساخت برنامه‌های نسبتا موفقی مانند «مامان‌ها»، «زوجی نو»، «کودک شو» یا «اعجوبه‌ها» با موضوعیت کودکان یا خانواده یا تشویق به فرزندآوری بودیم و به جرات می‌توان گفت که طبقات مختلف جامعه و رده‌های سنی، فارغ از کیفیت برنامه‌ها، سهم خود را از شبکه‌های تلویزیونی داشتند. ▫️اما یک بررسی ساده در چهار دهه اخیر صداوسیما نشان می‌دهد که اکثر سیاستگذاری‌هایشان یا دیر و عقب‌تر از مردم بوده یا اشتباه بوده است. برای نمونه می‌توانید همین حالا چند دقیقه‌ای تلویزیون‌تان را روشن کنید و حجم بالایی از آگهی مواد خوراکی پیش از اذان مغرب در ایام ماه رمضان را شاهد باشید و از آن بدتر خانه‌ها و لوازم لاکچری که در این تبلیغات نمایش داده می‌شود را. ▫️الان هم موضوعات دیگری مانند فضای مجازی، نیازهای نسل‌های تازه، مهاجرت، وطن‌دوستی و... مطرح است که به مدیران صداوسیما توصیه می‌شود و گوش‌شان بدهکارش نیست و احتمالا باید در میانه‌های این دهه یا دهه بعدی شاهد ساخت برنامه‌هایی با موضوعات بالا باشیم. درست است که دوره برنامه‌سازی یکی برای همه گذشته است اما همچنان سیاست مدیران تلویزیون، همه برای خودشان است. 🌓 روشنا
اَلسَّلامُ عَلَیکِ یٰا زَوجَةَ خٰاتِمَ النَّبیین اَلسَّلامُ عَلَیکِ یٰا اُمَّ فٰاطِمَةَ الزَّهرٰا اَلسَّلامُ عَلَیکِ یٰا اُمَّ الْحَسَنِ وَ الْحُسَین سَیِّدَی شَبٰابِ اَهلِ الْجَنَّه🤚💔 چرا این سلام رو دادم؟ رفقا! ما یه عُمرِ برای ابی عبدالله گریه کردیم، ماها همه نوکرِ غریبِ مدینه، امامِ مجتبی ایم، اما همه ی این خانواده امشب عزادارِ مادر بزرگِ خونه اند.همه نگاه میکنن به مادر،آخه مادرِ ما زهرا، امروز مادر از دست داد💔 اَلسَّلامُ‌عَلَیکِ یٰا اُمَّ‌الْمُؤمِنین یٰاخَدیجَةَ الْکُبریٰ💔🏴🏴🏴
وفات حضرت خدیجه کبری (سلام‌الله‌علیها) تسلیت باد ...🏴 🏴.....
📸حملات اسرائیل و جواب‌های ایران در یک سال گذشته... ═══.🍃🇮🇷🕊.════ 💠@ammaransemirom