eitaa logo
فرشتگان سرزمین من تهران
1.7هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
801 ویدیو
37 فایل
﷽ °ما اینجاییم تا حس خوب #ریحانگی را باشما به اشتراک بزاریم 🌱☺️° °زیر نظر کانال دختران چادری 🧕🏻✨:‌ ° @clad_girls ° جهت ثبت نام و ارتباط با پویش تهران💕😍: ° @davodalmosavy °حرفتو ناشناس بزن 📜👇🏻° https://daigo.ir/secret/51864726576
مشاهده در ایتا
دانلود
فی یِسارِ صَدرى بَيتُ صَغير، لَن يَسكُنُهُ أَحَدُ غَيرَك.. در سمت چپ سینه من یک خانه کوچک است و کسی جز تو در آن زندگی نخواهد کرد 💚 • حرم امام حسین ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏
فرشتگان سرزمین من تهران
↜ثانیه‌ بی‌ برگشت . . .❕ -برای ثانیه به ثانیه زندگیت ارزش قائل باش رفیق؛ آره این حرف امام علی هست،
فرشتگان -ثانیه‌بی‌برگشت..!.mp3
زمان: حجم: 4.4M
↜ثانیه‌ بی‌ برگشت . . .❕ ❤️‍🩹🌿 ◇نشستی یه گوشه به گذشته فکر میکنی و گریه میکنی غافل از اینکه عمرت داره میگذره و دیگ هیچوقت برنمیگرده؟! •رفیق از خودت راضی هستی؟ پس بلند شو و به زندگی برگرد،به خدا اعتماد کن،امتحانش که ضرر نداره':)🕊 ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
24.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
والأشدُّ من الحزنِ،شرحهُ سخت تر از خود غم، شرح دادنش است...❤️‍🩹 +دلمون برات خیلی تنگ شده همسنگر:) 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏
+روزتون بخیر:)🌱💚
سألت : ماذا افعل حین اشتاق الیک ؟! پرسید، چه کنم وقتی دلم برایت تنگ می‌شود .. +میشه بغلم کنی بابا رضا؟ ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏
(تو بگو یه ذره این بچه تکبر نداشت) تو مدرسه همیشه رو سکو ها به عنوان مجری بود و تو تئاتر و سرود فعالیت داشت . تو تئاتر نقش فرشته رو بازی می‌کرد غافل از اینکه داره نقش خودشو بازی میکنه. تو تئاتر بازیگر برتر شده بودم و بقیه میگفتن چطوری با سنش و اینکه نقش اول نبوده برتر شده .فائزه متوجه حرف ها شد ،اومد پیشم بغلم کرد و گفت :موفقیت که کوچیک و بزرگ نداره کارت از بقیه ماها بهتر بوده که برنده شدی. تو بگو یه ذره این بچه تکبر نداشت 📜|نقل از دوست شهیده ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
شیطنت.... هم سفر هم بودیم به مقصد خرمشهر شیطنت های بچگانه مان بالا گرفت و ده نفری در آن دو تخت بالای کوپه نشستیم. گرم صحبت شدیم هر کسی راجب خودش چیزی گفت .من گفتم آدم سخت گریه کنی هستم یعنی اگر بغض خفه ام کند هم،در حضور کسی اشک نمیریزم، حالا هم مثل آن زمان ها هستم البته به استثنای دیشب آمده ام تخت بالای کوپه به بهانه ی سردرد و خواب سرم را روی بالشت گذاشته ام و اشک میریزم 📜|به نقل ازهمکلاسی شهیده در کلاس نویسندگی ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ .. خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن می‌شود :)) 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏
16.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•‼️😌𖥸• ↲نماهنگ ⊹ ⊹ ◗خدام آفریدم کھ دردانھ باشمـ . . . واسه خلقتش روح و ریحانھ باشمـ🌸:) مـــــا ستارھ هاے عالمیمـ✨ عهد ما با گل نرگسھ:) . . . ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴دست نـــــدادن به نامحرم و حفظ حدود الهی، هـــــزاران بار از مدال طلا و شکستن رکـورد پارا المپیک باارزش‌تر است؛ چـــــــرا که هیــــچ رکوردی پایـــــــدار نیست امـــا اَجــر اُخروی اقـــدام آقای شریعتمداری برای همیشه مـــــــــاندگار می‌مـاند. ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏