eitaa logo
فرشتگان سرزمین من تهران
1.7هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
801 ویدیو
37 فایل
﷽ °ما اینجاییم تا حس خوب #ریحانگی را باشما به اشتراک بزاریم 🌱☺️° °زیر نظر کانال دختران چادری 🧕🏻✨:‌ ° @clad_girls ° جهت ثبت نام و ارتباط با پویش تهران💕😍: ° @davodalmosavy °حرفتو ناشناس بزن 📜👇🏻° https://daigo.ir/secret/51864726576
مشاهده در ایتا
دانلود
34.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امسال غدیر در عین شیرینی تلخی هایی هم داشت ولی نشان دادیم دشمن هرکاری کند پای بیعت و شیعه بودنمون هستیم💚 امسال جز یا علی گفتن باید نشان بدیم با علی هستیم💚🇮🇷 ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
چه شیرین زنی بود این مجری خبر :))))🤍
« نحن شیعة علي ابن‌ أبي‌طالب »☝️🏻
چهارمین F-35 اسرائیل تو تبریز سرنگون شد تا اینجا حدود ۵٠٠ میلیون دلار رفت تو پاچشون مهندسی معکوس بماند 🫡
قابِ به یاد ماندنی در تاریخ:)!✨ 🆔 @clad_girls | دختران‌چادری
فرشتگان گلم سلام‌✋ این روزها، تغییراتی را در کشور عزیزمون می بینی که تا به حال ندیدی😜 اسمش رو گذاشتن : شرایط جنگی😳 بله جنگه جنگ با اسرائیل اون روزای قبل که توی این کشور جنگ بود و شهرها رو موشک می زدن و امنیت مون رو به خطر انداخته بودن، تو هنوز نبودی... من بارها برات تعریفش کردم آره تعریف کردم تو مناسبت های مختلف: هفته دفاع مقدس، هفته بسیج ، یادواره های شهدا ...‌ اما تو فقط شنیدی و ازش گذشتی😔 اون ایام، یه روز و دو روز نبود ۸ سال طول کشید😳 پدرا و برادرامون رفتن که جلوی دشمن رو بگیرن دست مریزاد به شجاعتشون ، به غیرتشون ، به گذشت شون از زندگی و دل بستگی های دنیا ...👏👏👏 اما تو نبودی و بعدها، فقط تعریفش رو شنیدی آره فرشته های از فرشتگان روزایی که تهران رو موشک میزدن من بودم و از نزدیک دیدم اون روزا خونمون هفت حوض بود و موشکی که از روی خونمون گذشت و به یه نونوایی توی دردشت خورد، رو خودم دیدم اون شبا مادرم میگفت پوشیده بخوابیم تا اگه خونمون رو موشک زدن ، بی پوشش نباشیم و دعاهای مختلف، یادمون داده بود تا در پناه خدا آرامش بگیریم. اون روزا مدام، صدای آژیر قرمز می شنیدیم و باید می رفتیم توی پناهگاه پناهگاه که چه عرض کنم، زیرپله ای ، جایی... کم کم توی حیاط مدرسه هامون پناهگاه زدن ، چند متر زیرِ زمین هنوزم توی حیاط بعضی از مدارس قدیمی ، پله هاش رو می بینی اون روزا ایران ضعیف بود ، تجربه جنگ نداشت، سلاح درست حسابی نداشت، امکانات پیشرفته نداشت ، ... مث امروز، قوی نبود، مث امروز انواع و اقسام وسایل نظامی و جنگی پیشرفته و با کلاس نداشت، مث الان، دنیا روش حساب نمی کرد... آره عزیزم اون روزا تو نبودی و فقط تعریفش رو از زبون من و بزرگترات شنیدی اما امروز تو هستی ، هستی و یه چیزایی رو داری از نزدیک لمس می کنی و تجربه می کنی تا بعدها برای فرزندانت تعریف کنی برای روح های بزرگ، زمان جنگ با زمان غیر جنگ فرقی نمی کنه اگه بزرگ باشی می دونی که عادت دنیا همینه براساس آیه قرآن: وَ تِلک الاَیام نُداوِلها بینَ الناس یه روز آسایش و خوشی، یه روز سختی و رنج یه روز سلامتی، یه روز بیماری یه روز دارایی، یه روز فقر یه روز امنیت، یه روز جنگ یه روز .... اما هیچکدوم ازینا باهم فرقی نمی کنه ازین جهت که همه اش امتحانه، امتحان بشر، توسط خدای مهربونش تا رشد کنه، بزرگ بشه و به کمال برسه همونقدر که زمانِ بیماری مورد امتحان خدائیم، زمان سلامتی هم داریم امتحان پس میدیم. همونقدر که تو شرایطِ نداری، مورد امتحانیم، تو زمان دارایی هم . اگه بزرگ باشی تو شرایط سخت روزگار، درست مث زمان راحتی و آسایش رفتار می کنی، یعنی جزع و فزع نمی کنی، لوس نیستی، بچه نیستی، غر نمیزنی، ترسو نیستی، استرس بیخودی به خودت و دیگران نمیدی، ... اگه بزرگ باشی فقط به فکر خوب دادن امتحانتی، شجاعی، قوی ای، صبوری ، آرومی و به دیگران آرامش میدی، درست تحلیل می کنی ، درست تصمیم می گیری، ... مهم نیست چند سالمونه مهم اینه که روح بزرگی داشته باشیم پس بیا بزرگ باشیم... ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡