eitaa logo
فرشتگان سرزمین من تهران
1.7هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
801 ویدیو
37 فایل
﷽ °ما اینجاییم تا حس خوب #ریحانگی را باشما به اشتراک بزاریم 🌱☺️° °زیر نظر کانال دختران چادری 🧕🏻✨:‌ ° @clad_girls ° جهت ثبت نام و ارتباط با پویش تهران💕😍: ° @davodalmosavy °حرفتو ناشناس بزن 📜👇🏻° https://daigo.ir/secret/51864726576
مشاهده در ایتا
دانلود
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 لحظاتی از وداع خانواده های شهدای حملات رژیم صهیونیستی در معراج شهدا 😭😭😭😭 📌مراسم تشییع رو حتماً شرکت کنید به خاطر شهدا به خاطر وطن وعده دیدار ساعت ۸ صبح میدان انقلاب ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
این تصویر عجب حالی درش هست؛ ساعت‌ها میشه با این عکس گریه کرد!😭 ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
42.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♨️ ای پیرترین دختر دنیا رقیه جان اندازه‌ی تو موی سفید نداشت بابا رقیه جان ... رقیه جان ... رقیه جان ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️زهرا برزگر (شهید سه ساله‌ای که تابوت کوچکش دیروز تشییع شد) در حال خواندن سرود "ای ایران ای مرز پرگهر" 🔹زهرا و مادرش (دکتر مرضیه عسکری، پزشک فوق تخصص کودکان) بامداد جمعه ۲۳ خرداد در حمله رژیم صهیونیستی به مجمتع مسکونی به شهادت رسیدند.😭😭 برسونید به دست کسایی که هنوز متوجه نشدن اسرائیل با همه مردم ایران دشمنی داره. ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
27.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
(از تولدم آقاااا عاشقتتت شدم 🥰) فاطمه عزیز🌸 خواهر آبجی فائزه🥲 برایت اینگونه دعا🤲 کردم! خدایا! بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او!🕋 پس قرار ده بی نیازی در نفسش! یقین در دلش!🌿 اخلاص در کردارش! سلامتی در وجودش!🌱 روشنی در دیده اش! بصیرت در قلبش! و روزی پر برکت در زندگی اش😍 من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم🗣 نمی دانم چه می خواهی ولی برای تو برای رفع غمهایت🥺 برای قلب زیبایت❤️ برای آرزوهایت😌 به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد💚 از طرف خواهران تو:) 🎀پویش فرشتگان سرزمین پنجشنبه ۵ تیر ساعت ۱۷ گلزار شهدا❤️قطعه۲۸ ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡
‌📪 پیام جدید سلام عزیزم خوبین؟من یه نوجوونم و جدیدا حس میکنم اینکه چادریم و باحجابم لزومی نداره وقتی شهیده های عزیزمون رو که جدیدا شهید شدن رو میبینم که حالا کم حجابن یه سوال برام پیش میاد که اگه ادم با کم حجابی هم بشه شهید شد و خود ادم هم از همه لحاظ خوب باشه پس حجاب زیاد برای خدا مهم نیست هرچند من هیچوقت چادرم رو کنار نمیزارم پاسخ👇👇👇؟ این شبهه برای خیلیا از روز اول جنگ پیش اومد و به جاست جوابش شاید طولانی بشه خوب دل بدید 🤓 ۱- سال ۶۷ آمریکا یه هواپیمای مسافربری ما رو زد و ۲۹۱ نفر مردم عادی رو کشت و امام خمینی عزای عمومی اعلام کرد یه بار یه جایی خوندم یا شنیدم یادم نیست ولی مطمئنم موثق بود که یکی از کسانی که تو این حمله، شهید شد به خواب کسی اومد. اون بهش گفته بود خوش به حالت شهید شدی و وضعت خوب شد. اون آقا گفته بود همون اول که کشته شدیم بهم گفتن تو به دست دشمن دین، بی‌گناه کشته شدی، برا همین بخشی از گناهانت بخشیده میشه، اما چون اهل نماز نبودی کارت گیره و فایده‌ای برات نداره! ۲- ماجرای شهادت سعد بن معاذ هم هست، اگه خواستید لینک رو باز کنید کامل بخونید قضیه از این قرار بوده که سعد، یار پیامبر، بعد از جراحت تو یکی از غزوه‌ها به شهادت میرسه پیامبر غسلش میدن و با پای برهنه تشییع‌ش می‌کنن. حتی میگن حبرئیل تو تشییع بوده مادر سعد بعد از تدفین میگه پسرم بهشت گوارایت... پیامبر میگن اینطور نیست! درباره کار خدا اینجوری حتمی نظر نده بعدا میگن قبر بهش فشار آورده چون با خانواده‌ش رفتار بدی داشته ۳- حجاب یه گناه اجتماعی و جنسیه که به خیلی گناهان دیگه دامن میزنه و آثار بدی برا جامعه و عذاب اخروی داره ۴- هر کی رو تو قبر خودش میذارن برا همین ما خبر نداریم بین خدا و بنده‌ش چی می‌گذره. شاید اون خانم بی‌حجاب، حتی یه ساعت قبل از شهادت توبه کرده و بخشیده شده باشه. اما نکته‌ی مهم اینه که خدا تضمین نداده به همه توفیق توبه بده. چون اینجور توفیقات، حساب کتاب داره. شاید یه عمل خیلی خوب و مقبول یا یه دعای خیر یا یه نیت خالصانه، یهو یه توفیق اینجوری برا کسی پیش بیاره همونطور که این توفیق رو به حُر داد اما قطعاً خودش، زمینه‌ی این توفیق رو از قبل پیش آورده بود پس به این امید که ما هم الان بی‌حجاب باشیم و خدا می‌بخشه و توبه می‌کنیم، اصلا نمیشه نشست. ما ابد در پیش داریم ۵- جنس گناه بی‌حجابی اینجوریه که باعث سلب توفیق تو خیلی چیزای دیگه میشه. چون اثراتش اجتماعی و زیاده و زمینه‌ساز و فتح باب خیلی گناهان دیگه برا خود بی‌حجاب میشه و ممکنه یهو چشم باز کنه ببینه تو چه ورطه‌ای افتاده که اول نبوده ۶- ما الان خبر نداریم شهدایی که اهل حجاب نبودن، چه وضعیتی دارن. اما این که سندی بر جنایت‌کاری اسرائیل و آمریکا شدن و بی‌گناه و مظلومانه کشته شدن، قطعاً براشون اثرات خوبی داره ۷- شهادت، عصمت نمیاره شهید بدون شریعت و ولایت، مقام شهادت نداره شهادت، درجات زیاد و مختلفی داره و شهدا در یک درجه نیستند برای شهید شدن، باید شهید بود اعمال ما باعث میشه که توفیق عاقبت‌بخیری و شهادت پیدا کنیم خدا تو سوره زلزال به صراحت میگه ذره‌ای از اعمال شما نادیده گرفته نمیشه. فریب آخوندای صورتی رسول اسلام رحمانی رو نخورید شهید بهشتی یه جمله‌ای دارن: بهشت را به بها دهند، نه به بهانه! ینی که اگه شهادت و بهشت و ابدیت خوب و عاقبت‌بخیری می‌خوایم، باید تا تو این دنیا هستیم برای پرداخت بهاش، پس‌انداز کنیم. ✍🏻آنتی بیوتیک 🆔 @Clad_girls | دختران چادری
18.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎀اجرای هفتگی پویش فرشتگان سرزمین من🎀 ما در گلزار شهدا🥺رایحه ریحان🌱را به جان‌ها💔 می‌نشانیم.😇 در گلزار، عطر شهادت پیچیده…🥲 حجاب، ریسمانی از نور🌅 دستانمان را به آسمان می‌رساند.🌌 حجاب، تجلی عفاف و یادگاری😍 از شهیده فائزه رحیمی،👼 فرشته‌ای که آسمانی شد. 🖤 ⤹ 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏♡